Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä muuttunut seinäruususta miesmagneetiksi?

Vierailija
28.10.2016 |

Miten sen teit?

Kommentit (10)

1/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vahingossa vyötäröltä solmittavan takin joka korostaa vartaloani. Tulihan heti treffikutsut - seksimessuille... En tiedä itkeäkö vai nauraako, pakit kuitenkin annoin (nätisti).

Vierailija
2/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen luokkakaveri! Ei koskaan ollut ruma, ihan perusnätit kasvot, mutta painoa liikaa, tyyli hukassa, iho huono jne. Laihdutti nelikymppisenä, ei hoikaksi, mutta jonkin verran kuitenkin. Alkoi hankkimaan hienoja vaatteita, naisellisia ja seksikkäitä. Tukka on viimeisen päälle putsissa, naamaansa hoitaa paremmin ja ainakin osaa meikata. Hampaat on muuttuneet pienistä ja epätasaisista valkoiseksi Hollywood-smileksi eli kuoret legojen päällä. Aika hyvännäköinen tätsy nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso hurja muodonmuutos sarjaa tai vuosia nuoremmaksi. 

Vierailija
4/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olin lapsena ja teini-iässä tosi ruma, sellainen epäsuhtainen kolho villivarsa, jolla oli tukka aina takussa ja todella ruma pukeutumistyyli. Parikymppisenä aloin tulla pikkusieväksi, kun opettelin meikkaamaan ja pukemaan, ja kolmekymppisenä, lapsuudenpyöreyden kadottua, kasvojeni luusto oli parhaimmillaan. Yhtäkkiä olin todella kaunis nainen.

Sitten olikin todella outoa, kun aiemmin miehet olivat vain katsoneet lävitseni, niin yhtäkkiä olinkin olemassa ja sain kuulla kehuja kaiken aikaa. Treffikutsuja suorastaan sateli, ihan sain valita seurani ja sittemmin sulhaseni. 

Tällainen myöhäinenkin kukkaanpuhkeaminen on siis mahdollista. :) Ja tuli muuten tasan tarkkaan selväksi se, miten suuri merkitys ihmisen elämässä on ulkonäöllä. Itse olen kaksi aivan täysin erilaista elämää - sen, kun olin ruma lapsi/teini/nuori nainen, ja sen, kun olin kaunis nainen. 

Vierailija
5/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteella olin sellainen ruma ankanpoikanen. Ei ollut mitään tyylitajua, hiirenharmaat hiukset, en meikannut ja olin muutenkin sellainen epäkiinnostava ja koulukiusattu hikari. Lisäksi minä olin kropaltani todella hoikka, siro ja lapsenomainen, en ollenkaan sellainen niinkuin normaalit naisistuvat 16-vuotiaat. Minulla oli myös todella paljon lapsenpyöreyttä kasvoissa ja keskivaikea akne.

Sitten opettelin meikkaamaan, värjäsin hiukset vaaleammiksi, ostin tyylikkäämpiä vaatteita, hoidin iho-ongelmani kuntoon jne. Nyt parikymppisenä se kasvojen lapsenpyöreys on kadonnut mutta kropaltani näytän edelleen ikäistäni nuoremmalta, se ei kuitenkaan haittaa koska osaan nyt pukeutua kropalleni sopivammalla tavalla.

Huvittavinta oli kun tapasin entisen luokkalaiseni sattumalta kaverini juhlissa ja hän kyseli kaveriltani kuka tuo kaunis nainen on. Hän ei tunnistanut minua ennenkuin kaverini kertoi nimeni ja että tehän olitte samalla luokalla. Hän oli yksi niistä pojista jotka kiusasivat minua ja haukkuivat ulkonäköäni ylä-asteella. Tuo koko hetki oli kuin suoraan jostain kliseisestä leffasta, rumasta ankanpoikasesta oli viimein tullut joutsen.

Vierailija
6/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa miesmagneetti? Naista jolla on paljon miehiä vai naista jonka moni mies haluaisi, vai jotain muuta...

Vierailija
7/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli jääkaappimagneetti

Vierailija
8/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmagneetti eli joku joka tarraa mieheen kiinni kuin eikä päästä irti.

Vierailija
9/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sorry, kaikista ei tule tuhkimoita. Vaikka kiinnitänkin nykyään enempi huomiota ulkonäköön ja pukeudun näyttävän klassisesti, minussa on kaksi perustavanlaatuista ongelmaa miehille; alipaino ja "asennevamma". Siksi miellytän vain pientä marginaalia. Miesmagneetti voi olla vaikka batman-paitaan pukeutunut takkutukka jos asenne on kohdillaan.

Vierailija
10/10 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, sorry, kaikista ei tule tuhkimoita. Vaikka kiinnitänkin nykyään enempi huomiota ulkonäköön ja pukeudun näyttävän klassisesti, minussa on kaksi perustavanlaatuista ongelmaa miehille; alipaino ja "asennevamma". Siksi miellytän vain pientä marginaalia. Miesmagneetti voi olla vaikka batman-paitaan pukeutunut takkutukka jos asenne on kohdillaan.

Tai yksinkertaisemmin, karismaa joko on tai ei. Sitä ei voi ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä