olen lopen kyllästynyt äijän vapaa matkustukseen, ero mielessä.
Äijä on nyt jättänyt asuntolainaa (suoraveloitus) kaikki maksut hoitamatta. Jatkuvasti tulee perintä jne kirjeitä postilaatikon täydeltä. Minä kustannan lähes kaiken ja koko hiton palkkani menee tämän talon ylläpitoon ja kuluihin. Olen kahdesti auttanut kuiville raha-asioista ja sovittu että hoitaa asiat. Kyllä me oltaisiin ilman sähkö yms jos asiat jäisi tuon kontolle. Joku neljänkympin lasku kohoaa ihan järjettömiin kun aikuinen mies ei hoida asioitaan kuntoon. En jaksa enään holhota ja olla maksajana. En jaksa enää saarnata auttaa tai mitään. Rosvosi myös lapsen tilin yhtenä vuonna tyhjäksi. Lupasi maksaa takaisin, mutta kohta vuosi on odoteltu. Olen ihan loppu ja vituttaa koko touhu. Muuten kiva mies muttei tuommoisen kanssa voi elää saati suunnitella tulevaisuutta. :( kohtalontovereita?
Kommentit (2)
Eniten säälittää lapset, en tiedä. Vit/&aa vaan joka päivä ko. asia ´ja ihminen persoonanakin alkaa jo ärsyttää tilanteen takia. Minulla on jo kaksi lasta holhottavana, miestä en enää jaksa holhota!
Voittehan te jatkaa miehen kanssa suhdetta eri osoitteissa, niin että kumpikin hoitaa omat kulunsa. Jos se kert on niin ihana muuten, mutta tunari raha-asioissa.