Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helkkari soikoon tämän bisnesjargonin kanssa... mikä on decision gate suomeksi?

Vierailija
28.10.2016 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksentekoikkuna. Eli aika, joka on käytettävissä jonkin päätöksen tekemiseen, ja jolloin sitä asiaa koskevan tiedon saamisella on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätöksentekoikkuna. Eli aika, joka on käytettävissä jonkin päätöksen tekemiseen, ja jolloin sitä asiaa koskevan tiedon saamisella on merkitystä.

Eikö -portti? Sellaisenkin termin löysin, kun oikein raivokkaasti googlailin. Mä kyllä tuosta tekstistä ymmärsin, että kyse on enemmänkin päätöksentekovaiheista kuin -ajasta.

Ap

Vierailija
4/11 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö -portti? Sellaisenkin termin löysin, kun oikein raivokkaasti googlailin. Mä kyllä tuosta tekstistä ymmärsin, että kyse on enemmänkin päätöksentekovaiheista kuin -ajasta.

Ap

Itse ymmärtäisin tuon myös enemmänkin vaiheeksi jossa päätös tehdään, kun ollaan saatu tietyt päätökseen vaikuttavat asiat valmiiksi.

Vierailija
5/11 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decision Gate on Sales Pipelinessä Stagen määritelty haaroituskohta (ns. Divider) jossa on määritelty Action Point (AP) johon kantaa ottamalla Process Stage etenee Gate Decisionin mukaiseen Resolve Stageen. 

Decision Gateja on yleensä useampi samassa prosessissa.  

Vierailija
6/11 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Teisti kirjoitti:

Decision Gate on Sales Pipelinessä Stagen määritelty haaroituskohta (ns. Divider) jossa on määritelty Action Point (AP) johon kantaa ottamalla Process Stage etenee Gate Decisionin mukaiseen Resolve Stageen. 

Mä etsin suomenkielistä ilmaisua. Laitoin päätöksentekoportti, kun sitä on joku muukin näköjään käyttänyt.

Vierailija
7/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Teisti kirjoitti:

Mä etsin suomenkielistä ilmaisua. Laitoin päätöksentekoportti, kun sitä on joku muukin näköjään käyttänyt.

Valtionvarainministeri Annika Saarikko käytti termiä "päätöksentekoikkuna".

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/eed874f8-b925-4e66-9e44-b7eb6269a…

Vierailija
8/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lastenhoitaja. 🙄

Vierailija
11/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decision gate on yksi monista valtiontalouden tarkastusviraston työkaluista, joilla pienennetään ppp-toimintaan liittyviä menettelytapariskejä. Valtioneuvoston asetuksen 432/2019 mukaan kunkin ppp-toiminnasta vastuullisen henkilön on Decision gatesta ennen aiotun ppp-toiminnan aloittamista.

Decision gate löytyy jokaisesta Suomen maakunnasta. Ns. porttiaikoja voi varata kustakin Aluehallintovirastosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi