Naistensaleilla kävijöille kysymys
Käyttekö naistensaleilla (Lady Line ym.) siksi, ettei siellä ole miehiä vai siksi, että se on hinta-laatusuhteeltaan paras sali?
Itse käyn sekasalilla, mutta mietin, että jos miesten katseet häiritsee, niin eikö silloin ois luonteva valinta tuo Lady Line, jos sellainen omalta paikkakunnalta löytyy.
Kommentit (28)
Käyn myös molemmissa, mutta mieluummin naistensalilla, jossa tosiaan on parempi ilmapiiri. Naiset on ystävällisempiä toisilleen, väistää ja ottaa huomioon. Naistensalilta puuttuu myös kokonaan ne "pätijät" jotka tulevat pyytämättä kertomaan, miten mikäkin liike pitää tehdä. Pyytäessään sitten apua saa helpommin.
Olen myös lukenut liikaa av:ta. Täältä mulle on tarttunut sellainen mielikuva, että kaikki miehet halveksuvat naisia. Huomaan tahtomattani vältteleväni tuntemattomia miehiä ja paikkoja joissa heitä on. Tämä on ikävää, koska olen sinkku ja haluaisin löytää miehen.
Käyn naisten salilla koska
-vähemmän käyttäjiä kuin unisex-salilla. Täten ei tarvitse mm. jonottaa painoille, olla kysymässä vuoroa jne.
-vähemmän melua ja hajuja. Naiset treenaavat niin hääppöisesti pienillä painoilla ettei hiki edes pääse virtaamaan eivätkä juuri edes nostele vapaita painoja. Naiset ovat huonompia treenaajia, joten heidän seurassaan on mukavempi olla niin epäkorrektilta kuin se kuulostaakin.
-naisten sali on useimmiten siistimässä kunnossa (liittyy edelliseen)
-unisex salilla on kaiken maailmna mitalitason bodybuildereita ja fitnesskisaajia, ja koen että olen tällaisena keskivertosaleilijana heidän "tiellään" enkä aina itsekään ymmärrä kaikkia salietikettejä. Naisten salilla kukaan ei koskaan treenaa tosissaan.
-viimeisenä ehkä ne miesten katseet. Vaikka oma salini onkin aika kiva ja rauhallinen, niin kyllä näitä kyylääjiä aina sekaan mahtuu. Ihan viimeaikoina on viereiselle unisex-salille tullut jotain turkkilaisia, jotka toljottavat jokaista naista silmä kovana. Kyllä se vähän ahdistaa.
t. N28
Koska siellä ei ole miehiä. En ymmärrä miksi jotkut miehet ottavat tämän niin suurena loukkauksena.
N18
Täällä pikkukaupungissa ei ole paljon vaihtoehtoja. Toisella salilla ei ole tanssitunteja, siksi valitsin lady linen. Kuntosalia en käytä, mutta olen harkinnut että miesten vuoksi voisin aloittaa salin. Siellä edes näkisi miehiä. Olen ollut sinkku 8 vuotta ja hakusessa on sporttinen mies.
Aikaisemmin kävin liikunnoissa toisella paikkakunnalla jossa oli miehiä ja naisia, kyllähän noilla saleilla naiset käytti stringejä jotta kannikat kuultaisi kivasti housujen läpi miesten silmiin. Naisten saleilla stringeihin ei ole tarvetta, se mielestäni on erona. Ja tosiaan se hienhaju puuttuu.
Eipä siinä mitään, olen itsekin harkinnut että voisin laittaa stringit jollekin salille ja sitten menisin pyllistelemään jollekin salille jossa käy miehiä mutta vielä ei ole rohkeutta. Minua ei miesten katseet haittaa, paitsi pappaikäisten ja perheellisten.
Minä käy naistensalilla, koska siellä ei tarvitse katsella kaulatatskattuja ex-linnakundeja ja niiden näennäisterveellisesti elävä fitnesspirkkoja.
Naistensalilla haisee hikinen pillu. Siksi vaihdoin sekatyyppiseen. Menen kyllä ulkoisesti miehestä, joten ehkä siksikin parempi.
Rekkalesbo
Olen mies joten oikeastaan ketju ei minua koske, mutta haluaisin minäkin "oman salin". Se olisi sellainen missä ei musiikki pauhaisi ja missä kännykät ja muut häiriötekijät olisivat ehdottoman kielletyt. Mikään ei pilaa treeniä paremmin kuin pari bimboa, jotka ottavat kuvia instagramiin ja kikattelevat. Siinä ei voi koskaan olla varma mitä kuvataan ja mikä on niin hauskaa kun itse yrittää keskittyä tankoon.
Kyllä ne naisetkin aika paljon siellä salilla miehiä katselevat. Ei siinä mitään, kyllähän ihmisiä saa katsella. Se päiden kääntyily kaikilla on aika eri tasoa kuin jossain kirjastossa.