Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että kierukan ehkäisy perustt jatkuviin keskenmenoihin!!

Hermia
28.10.2016 |

Olenko ymmärtänyt oikein, että (kupari)kierukan ehkäisy perustuu siihen, että alkio ei mpysty kiinnittymään kohdun pintaan?

Hedelmöitys siis tapahtuu, mutta alkio menehtyy, koska ei kiinnity..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin

Vierailija
2/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on niin sanottu abortoiva ehkäisymenetelmä. Mutta ilmeisesti jopa pelkkä kuparikierukan olemassaolo saattaa vaikuttaa hormonitoimintaan jotenkin niin, ettei hedelmöitystä tapahdu niin usein? Näin mulle kertoi yksi ystävä, joka koetti vakuutella mua kierukan käyttäjäksi, en jaksa tarkistaa faktoja. En ole hitustakaan kenenkään muun kierukoita vastaan, itselleni en vaan sitä halua juuri tuosta syystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä.. Mites sitten hormonikierrukka?

Vierailija
4/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, mulle näet juuri kuparikierukan suositteli itse uskovainen gynegologi!

Vierailija
5/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sen takia uskovainen ystäväni ei hyväksy kuparikierukkaa...

Hormonikierukassa ei tapahdu hedelmöittymistä.

Vierailija
6/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siihen perustuu.

Väittäisin kyllä, että jo pelkkä vierasesine (kuparikierukka kohdussa) on minun kohdallani "hylkinyt" hedelmöittymistä, sillä en ole tämän 2,5 kierukkavuoden aikana huomannut kuin muutaman runsaamman kuukautisvuodon (eli luultavasti varhainen keskenmeno).

Normaalisti tulen TODELLA herkästi raskaaksi.

Vierailija
7/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä 2 päivää vanhan solumöykyn kuolema ahdistaa, niin ajattele kaikkia niitä elossa olevia siittiöitä, joita tälläkin hetkellä vedetään vessanpöntöstä, valuvat suihkun viemäriin, heitetään roskiin. Ne huutavat siellä kauhuissaan, että me olemme elossa! Apua!  Ja jokaisesta olisi voinut syntyä uusi oma persoonansa tähän ihanaan maailmaan:)

Vierailija
8/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä 2 päivää vanhan solumöykyn kuolema ahdistaa, niin ajattele kaikkia niitä elossa olevia siittiöitä, joita tälläkin hetkellä vedetään vessanpöntöstä, valuvat suihkun viemäriin, heitetään roskiin. Ne huutavat siellä kauhuissaan, että me olemme elossa! Apua!  Ja jokaisesta olisi voinut syntyä uusi oma persoonansa tähän ihanaan maailmaan:)

No siis onhan sperma kuitenkin Pyhää.

Vierailija
9/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet oikein tehtailee elämää, sitä riittää roskiin heitettäväksikin:D Eli se, että tämä vaikkuun verrattava elävä olento siirtyy munasolun sisäpuolelle, ei ole edelleenkään mitään vaikkua kummempaa tässä vaiheessa.

Vierailija
10/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles kaikki ne munasolut, jotka sattuu kypsymään seksiä harrastamattomassa naisessa! Ne eivät saa edes mahdollisuutta hedelmöittyä, ikävöivät kaikkia niitä siittiöitä jotka lasketaan...vaikka toisen miehen peräsuoleen.

Vierailija
11/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh. Mulla on kuparikierukka ollut 3 vuotta ja aivan mahtava, hormonivapaa kapine!

Vierailija
12/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh. Mulla on kuparikierukka ollut 3 vuotta ja aivan mahtava, hormonivapaa kapine!

Ainiin ja lekurit yritti saada eka käyttämään pillereitä tai e-rengasta (ovat kalleimpia ehkäisytuotteita ylläri), pelottelivat kierukan asennuksella ja menkkojen runsastumisella. Noh, ensinnäkin kierukan asennus oli aivan naurettavan pieni juttu, sattu 5 sekuntia, hammaslääkärissäkin on rankempaa. Menkat taas eivät ole runsastuneet tippaakaan, ovat itseasiassa hyvin niukat ja tulevat vain silloin tällöin, eivät edes joka kuukausi! Tosin tuohon nyt kuparikierukka tuskin voi vaikuttaa kun on täysin hormoniton.

Suosittelen!

Vierailija
13/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet oikein tehtailee elämää, sitä riittää roskiin heitettäväksikin:D Eli se, että tämä vaikkuun verrattava elävä olento siirtyy munasolun sisäpuolelle, ei ole edelleenkään mitään vaikkua kummempaa tässä vaiheessa.

Ei, kyllä se nyt vaan on Pyhää Spermaa eikä sitä sovi heittää hukkaan.

Vierailija
14/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kuparikierukka on ku syödä hormoneja useita vuosia. Kannattaa naisten miettiä vähän sitä omaa terveyttänsä ku noita hormoneja  naamaansa vetelee. Oma mummo kuoli vaihdevuosilääkkeiden seurauksena rintasyöpään, kaks hyvää ystävää saanu veritulpan e-pillereistä, kolmannelle tuli masennus joka rankka sairaus sekin. Että semmosta. Ai niin, ja yks kaveri tuntuis olleen e-pillereiden jäljiltä lapseton. Munasarjojen toiminta ei palautunutkaan enää epillereiden jälkeen.

Hyviä lääkkeitä! 

Vierailija
15/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset jotka syö e-pillereitä on just sellasia kunnon hiekkap*lluja! Aina katon säälillä vierestä niiden miehiä :D

Kondomi tai kierukka paras ehkäisy.

Vierailija
16/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lady-Comp. Tervetuloa tähän päivään naiset. En koskisi pitkällä tikullakaan enää hormoonivalmisteisiin ja kyllä se kuparikierukkakin on vähän niin ja näin. 

Vierailija
17/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Munasoluja ei ole tarpeeksi.

Vierailija
18/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset jotka syö e-pillereitä on just sellasia kunnon hiekkap*lluja! Aina katon säälillä vierestä niiden miehiä :D

Kondomi tai kierukka paras ehkäisy.

Höpö höpö. Vasektomia on paras ja sivuvaikutuksettomin ehkäisy, suosittelen. Kortsusta saa helposti hiertymiä jos on isovehkeinen mies ja kierukka petti itselläni. Vasektomia on kivuttomin (päätellen kuinka vähän se mieheeni sattui kun verrataan paljonko kierukan takia olin kipeänä), edukkain ja varmin menetelmä. 

Vierailija
19/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja lekurit yritti saada eka käyttämään pillereitä tai e-rengasta (ovat kalleimpia ehkäisytuotteita ylläri), pelottelivat kierukan asennuksella ja menkkojen runsastumisella. Noh, ensinnäkin kierukan asennus oli aivan naurettavan pieni juttu, sattu 5 sekuntia, hammaslääkärissäkin on rankempaa. Menkat taas eivät ole runsastuneet tippaakaan, ovat itseasiassa hyvin niukat ja tulevat vain silloin tällöin, eivät edes joka kuukausi! Tosin tuohon nyt kuparikierukka tuskin voi vaikuttaa kun on täysin hormoniton.

Suosittelen!

No, mulla kuukautiset runsastui ja kuukautisista tuli niin kivuliaat että kierukka oli lopulta poistettava. Mulla oli valmiiksi kivuliaat kuukautiset, mutta siitä huolimatta lääkäri sitä suositteli. Oli iso virhe suostua. Vaihdettiin sitten kuparikierukka hormonikierukkaan ja kivut katos ja kuukautiset muuttui pelkäksi päivän tiputteluksi. Laitto molemmilla oli helppoa. Hormonikierukka laitettiin vieläpä kesken kierron, mutta siltikään ei ongelmaa. Pieniä sivuvaikutuksia oli alussa, mutta nekin meni parissa kuukaudessa ohi.

Minä en siis suosittele ihan varauksetta kumpaakaan kierukkaa, se voi joko sopia tai sitten ei sovi. On niin naisesta kiinni.

Vierailija
20/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Lady-Comp. Tervetuloa tähän päivään naiset. En koskisi pitkällä tikullakaan enää hormoonivalmisteisiin ja kyllä se kuparikierukkakin on vähän niin ja näin. 

Itse tarvitsen hormonivalmisteita sairauteni hoitoon. Aika monella muulla on sama tilanne. Tervetuloa todellisuuteen, nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme