Naiset eivät koskaan halua olla ystäviä muiden kuin niiden kaikkein eniten himoitsemiensa miesten kanssa
Sama kaava on toistunut joka ikisessä koulussa ja työpaikassa, jossa olen ollut. Vaikka miesten ja naisten lukumääräsuhde olisi kutakuinkin sama tai naisia jopa miehiä enemmän, niin aina naiset haluavat kaveerata ja viettää aikaa vain niiden alfoimpien miesten seurassa. Valtaosa yhteisön miehistä joutuukin tyytymään tarjoamaan kaveruuttaan toisilleen.
Naisten kaveriksi voi päästä, jos on itse aloitteellinen ja tekee selväksi, että on seksuaalisesti kyllin vaaraton (esim. mies on homoseksuaali). Osa aloitteellisista ns. kilteistä miehistä saattaa myös päästä friend zonelle, mutta sellainen on miehelle lähinnä nöyryyttävää.
Itselleni kelpaisi kyllä ihan pelkkä ystävyyssuhdekin kauniiden naisten kanssa, jos he itse pitäisivät minua sellaiseen tarpeeksi kiinnostavina ja olisivat itsekin aktiivisina osapuolina sellaisen luomisessa. Näin ei kuitenkaan ole minulle tapahtunut jostakin syystä koskaan. Ai miksikö? No siksi, etten ole naisten silmissä seksuaalisesti riittävän haluttava edes ystäväksi. Sensijaan miesten kanssa minulla ei ole koskaan ollut ongelmia muodostaa kaverisuhteita.
Voisi siis tämän perusteella olettaa, että miehen "ystävyysmarkkina-arvo" naisten keskuudessa on suunnilleen sama kuin seksuaalinenkin markkina-arvo.
Kommentit (31)
Kyllä rumana pätkä miehenä en koe syrjintää ystävyyssuhteissa naisten kanssa esim. ainakaan työpaikoilla . Parisuhdemarkkinoilla kyllä koen senkin edestä :(
Vierailija kirjoitti:
Sama se on kaikkialla. Katso vaikka hirviä: Yksi uros panee kaikki lehmät ja muut saavat vetää käteen.
Kiitos tästä mielikuvasta. Nyt päässä pyörii kuvitteellinen videopätkä runkkaavasta hirvestä...
En kyllä himoitse ensimmäistäkään miespuolista ystävääni. Samat mielenkiinnon kohteet meitä yhdistää, eikä himo.
N25
Haluaisit friendzonelle, vaikka se on nöyryyttävää?
Mulle ja varmasti suurimmalle osalle kelpaa kaveriksi ne, keiden kanssa synkkaa. Ei ystävien kohdalla ulkonäöllä ole merkitystä, joten miksi itse haluat olla juuri niiden kauniiden naisten kaveri, kuten kirjoitit?
Omiin parhaisiin kavereihini kuuluu muun muassa ylipainoisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama kaava on toistunut joka ikisessä koulussa ja työpaikassa, jossa olen ollut. Vaikka miesten ja naisten lukumääräsuhde olisi kutakuinkin sama tai naisia jopa miehiä enemmän, niin aina naiset haluavat kaveerata ja viettää aikaa vain niiden alfoimpien miesten seurassa. Valtaosa yhteisön miehistä joutuukin tyytymään tarjoamaan kaveruuttaan toisilleen.
Naisten kaveriksi voi päästä, jos on itse aloitteellinen ja tekee selväksi, että on seksuaalisesti kyllin vaaraton (esim. mies on homoseksuaali). Osa aloitteellisista ns. kilteistä miehistä saattaa myös päästä friend zonelle, mutta sellainen on miehelle lähinnä nöyryyttävää.
Itselleni kelpaisi kyllä ihan pelkkä ystävyyssuhdekin kauniiden naisten kanssa, jos he itse pitäisivät minua sellaiseen tarpeeksi kiinnostavina ja olisivat itsekin aktiivisina osapuolina sellaisen luomisessa. Näin ei kuitenkaan ole minulle tapahtunut jostakin syystä koskaan. Ai miksikö? No siksi, etten ole naisten silmissä seksuaalisesti riittävän haluttava edes ystäväksi. Sensijaan miesten kanssa minulla ei ole koskaan ollut ongelmia muodostaa kaverisuhteita.
Voisi siis tämän perusteella olettaa, että miehen "ystävyysmarkkina-arvo" naisten keskuudessa on suunnilleen sama kuin seksuaalinenkin markkina-arvo.
Kauhee sääliulina. Kelpaako sulle ruma nainen kaveriksi vaiko vain kauniit?
Mä olen kaveri sellaistenkin miesten kanssa joita en himoitse, koska intohimoni kohdistuu siihen mieheen jonka kanssa olen naimisissa.
En valikoi kavereitani ulkonäön mukaan kuten sinä näytät tekevän tai haluavan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ja varmasti suurimmalle osalle kelpaa kaveriksi ne, keiden kanssa synkkaa. Ei ystävien kohdalla ulkonäöllä ole merkitystä, joten miksi itse haluat olla juuri niiden kauniiden naisten kaveri, kuten kirjoitit?
Omiin parhaisiin kavereihini kuuluu muun muassa ylipainoisia miehiä.
Outoa ajattelua ap:ltä.
Minä ainakin olen ystävä vain msellaiaten miesten kanssa, joita EN himoitse seksuaalisesti, mutta jotka ovat mukavia.
Vastaavasti panen seksikkäitä himoitsemuani miehiä, mutta heidän kanssaan luultavasti en ole ystävä eli ei ole motään puhuttavaa, pantavaa vain.
Hyvin harvoin miehestä on molempiin ja ne ovat kai sotten niitä, joiden kanssa mennään naimisiin.
Mutta mitäs jos nämä naiset ovat aasialaisia? Ja yhdellä on miesten loaferit! Meneekö ap ihan sekaisin? Kirjoitatko siitä uuden kirjan?
Voisit muuten tehdä helposti uuden kirjan, jolla olisi taattu suosio. Kokoa kaikki kommenttisi ja ketjusi av:lta ja otsikoksi Kootut sekoilut: Mukana loaferjankkaaja, miesasiamies, alfa/betajankkaaja ja muut suosikit!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse halua olla ystävä yksinäisten, rumien ja vanhojen juopponaisten kanssa? He ottaisivat varmasti mielellään sinut ystäväkseen.
Ei tarvitse olla mikään stereotyyppinen pubiruusu tai kaman käyttäjä vaan on meitä rumia naisia, jotka ovat ihan normaaleja muuten paitsi ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin parhaisiin kavereihini kuuluu muun muassa ylipainoisia miehiä.Outoa ajattelua ap:ltä.
Minä ainakin olen ystävä vain msellaiaten miesten kanssa, joita EN himoitse seksuaalisesti, mutta jotka ovat mukavia.
Vastaavasti panen seksikkäitä himoitsemuani miehiä, mutta heidän kanssaan luultavasti en ole ystävä eli ei ole motään puhuttavaa, pantavaa vain.
Hyvin harvoin miehestä on molempiin ja ne ovat kai sotten niitä, joiden kanssa mennään naimisiin.
Aika hyvin tässäkin tulee se maaginen ero jännä-ja kilttimiesten välillä? Miksi sitten naiset välttelevät tästä lassukoiden kanssa jos se pitää kerran paikkansa?
Vittu mitä paskaa. Ap, naiset ei luultavasti halua olla ystäviä sun kanssasi koska susta paistaa läpi se että teeskentelet ystävyyttä ja olet oikeasti ensisijaisesti pillun perässä. Asenteesta läpi paistava katkeruus ja naisviha voisi olla toinen syy. (Ja sosiaalinen kyvyttömyys kolmas.)
Ystävältä/kaverilta kaipaan sitä että mulla on sen kanssa on hauskaa ja semmoista perusluotettavuutta ja -lojaalisuutta, sukupuoleen katsomatta. Ihan sama vaikka sillä olisi naama kuin petolinnun perse kun en mä sitä kerran pane.