Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimp my Myrna kahviastiasto

Vierailija
28.10.2016 |

Perin isotätini Myrna kahviastiaston, ja vaikka astiasto onkin kiva muisto hänestä ja olen otettu, että hän jätti sen minulle, niin en vain osaa käyttää sitä kahvittelujuhlissa. Onko palstalla somistajaa tai muita sisustuksesta tai kattauksesta kiinnostuneita joilla olisi antaa vinkkejä miten astiastosta saisi modernin ja edustuskelpoisen. Nyt astiasto pölyttyy laatikossa ja vie turhaa tilaa. Marittaa poiskaan en tahdo, sillä se tuo omalla tavallaan iloa :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava idea tuo musta liina myrnan kanssa, ai hitto soikoon! Kiitos sinulle, kultainen AV-mamma! Mulle on tulossa äidin ja mumman myrnat. Ihan oikeasti haluan ne, koska ne sopivat mielestäni hyvin 50-luvun taloon. Seuraaville synttäreille pistänkin aikuisille kahvipöydän myrna-serviisillä ja mustalla, paksulla pellavaliinalla! Oot NERO!

Vierailija
22/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Myrnan osia sekaisin valkoisen yksinkertaisen astiaston kanssa, esim. valkoinen 24h.

Valkoiset pullalautaset Myrnan kanssa ja vaikka osa niin että Myrnan pullalautanen yksinkertaisen valkoisen kahvikuppiparin kanssa. Tarjoiluastioita retrona esim. ruskeat lasiastiat tai modernia yksiväristä valkoista.

MOdernit valkoiset/ruskeat/oranssit servetit, yksiväristä pellavaa esim. pöytäliina

Jo mainitut vaahteran lehdet ja pihjalanmarjat koristeena kattauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/9 jatkaa...

Äiti keräsi minulle Myrnaa ja itse olen ostanut lisää. On sen verran kuppeja, että voi kaikki perhejuhlat mennä niillä. Myrnat laitan usein muulloinkin sen mukaan, millaisia vieraita, millaiset sen hetken tarjoilut sattuu olemaan, ja millainen fiilis itsellä. Arkikäytössä ovat usein vieraspöydässä, ei pelkästään juhlapäivinä.

Mikään ei estä laittamasta samaan pöytään esim Muumi-mukeja ja Myrnan kuppeja. Toimii varsinkin noutopöydässä.

Vierailija
24/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtava idea tuo musta liina myrnan kanssa, ai hitto soikoon! Kiitos sinulle, kultainen AV-mamma! Mulle on tulossa äidin ja mumman myrnat. Ihan oikeasti haluan ne, koska ne sopivat mielestäni hyvin 50-luvun taloon. Seuraaville synttäreille pistänkin aikuisille kahvipöydän myrna-serviisillä ja mustalla, paksulla pellavaliinalla! Oot NERO!

Mustaa pellavaa, tai vaikka paksua mustaa satiinia, tai miksei mustaa samettia! Kaikki käy. Servettejäkin on mustia ohuita. Lisäksi mustapäiset Lion-kahvilusikat. Luonnonvalkoiset kynttilät, vaikka isoja pyöreitä.

Ideoita voi kehitellä ...

Vierailija
25/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
26/27 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yhdistän yleensä valkoiseen Teemaan ja kirkkaisiin tai värillisiin lasisiin leipälautasiin. Yksivärisiä kirkkaita servettejä.

Musta Teema olisi poikaa Myrnan kaverina. Valkoisessa Teemassa vähän häiritsee väriero Myrnaan.

Vierailija
27/27 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan