Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pettynyt ihmisiin, vaikka olen lämmin ihminen

Vierailija
27.10.2016 |

Olen 35v nainen ja huomannut että todella yksin täällä pallolla tallustetaan. Olen ymmärtäväinen ja empaattinen ihminen, tästä on moni sanonut ja antanut hyvää palautetta. Siitä huolimatta olen yksi kerrallaan huomannut, että ihmiset ovat itsekkäitä ja oikeasti harva välittää, vaikka saattaisi luulla niin. Se jo riittää että elämäntilanteeni muuttuu tai olen kokenut ison menetyksen, vain hyvin harvat jaksaa lohduttaa, tsempata tai kysyä kuulumisia, vaikka itse olen ollut siihen aina valmis, kuuntelemaan loputtomiin. Onneksi on oma perhe, mies ja lapset. Onko kukaan herännyt samaan asiaan koskaan? Tai kokenut samoja tunteita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Muista kertoa lapsillesi tämä, etteivät koe samaa pettymystä asian suhteen kuin sinä keski-ikäisenä.

Vierailija
2/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. Suurin osa ihmisistä on valittevasti ahneita, itsekkäitä ja pinnallisia rahan perässä juoksevia horoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, eikä ole perhettä. Sattuneesta syystä...

Vierailija
4/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän on kiittämättömyyttäkin ap llä matkassa : on mies ja lapset ja ei muka ole kuin luimuja ihmisiä. Odotatko nyt liikaa kuitenkin? Vaikka osittain yhdyn tähän kyllä!

Vierailija
5/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti olen kiitollinen perheestäni, ja varmasti olen ollut vaaleanpunaiset lasit silmillä liian kauan. Kerta toisensa jälkeen tyrmistyn esim pahan puhumisesta selän takana, selkään puukottamisesta, ilkeydestä .. Tai yleensäkin välinpitämättömyydestä. Miten kestää se, jos itse ei ole "kova"? Ja varsinkin se satuttaa, kun ihmiset joita luulit välittäviksi, eivät sitä olekaan. Silloin tuntuu niin yksinäiseltä. Ap