Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia keinoja on tehdä isyystesti ilman, että lapsen äiti saa siitä tietää?

Vierailija
27.10.2016 |

Lapsen äiti on todella hankala tapaus ja heittäytyy tällaisissa asioissa aina vaikeaksi. Olen alkanut epäillä, että lapsi ei minun ehkä olekaan. Onko mitään mahdollisuutta selvittää olenko lapsen isä, ilman että äiti saa testauksesta tietää? Lapsi minulla joka toinen viikonloppu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota verikoe itsestäsi ja lapsesta vaikka kun hän on viikonlopun luonasi. Netissä on paljon ulkomaisia labroja jotka näitä testejä tekevät vaitiolovelvollisuutta kunnioittaen.

Vierailija
2/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat netistä isyystestipakkauksen ja toimit ohjeen mukaan. Olet huolellinen, että näytteeseen ei tule mukaan omaa DNA:si. Näytteeksi riittää, kun pyyhkäiset pakkauksessa olevaa lastaa tai puikkoa kunnolla lapsen suussa poskien sisäpinnoilla  ja laitat näytteen kuljetusputkeen, lähetät näytteen jaa jäät odottamaan vastausta. Näyte ei saa jäätyä matkalla, joten huomioi sääolosuhteet. Kuplamuoviin ja suoraan postitoimistoon tai vielä parempi suoraan tutkivaan labraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos eri keinoja kyselet: 

Iske tk-labran hoitaja ja käytät häntä hyväksesi siinä verikokeessa

Vierailija
4/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota verikoe itsestäsi ja lapsesta vaikka kun hän on viikonlopun luonasi. Netissä on paljon ulkomaisia labroja jotka näitä testejä tekevät vaitiolovelvollisuutta kunnioittaen.

Eihän siihen mitään verikoetta tarvita, sylkinäytekin riittää ja sen saa otettua vaikka lapsen nukkuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi