Tein lapsen väärän miehen kanssa
Kommentit (32)
Miten onkin väärä? Kauan susta on tuntunut tuolta? Minkäikäinen lapsi?
Tämän takia lapsia ei kannata tehdä. Kuin asuntolaina josta ei pääse irti.
Eikö mies suostunut passaamaan ja ihannoimaan 24/7?
Nyt sen asian kanssa on vaan elettävä.
Ajattele posiitiivisesti, jos et olisi sitä sen kanssa tehnyt lapsesi olisi nyt aivan erilainen...
Vierailija kirjoitti:
Mä en tehnyt. Tuli aivan täydellinen lapsi. Mutta yhdessä emme pystyneet elämään.
Niin meilläkin tuli täydellinen lapsi, ei siitä kyse, mutta.... Muotoilen toisin: Miten päästä hankalasta lapsen isästä eroon?
Minä myös. Mies on suoraan sanonut katuvansa lapsen tekoa ja kuvitteli, että isyys olis ihan erilaista ja ei tajunnut, että lapsi on niin pitkään täysin riippuvainen muista.
Mies on väärä koska vasta hiljattain paljastui piilevä Paha alko-ongelma, ja sen mukana tuomat mukavuudet. Olin aavistellut mutta vaaleanpunaisten rillien ja sormien läpi katsonut tätäkin. Prkl!
Vierailija kirjoitti:
Miehestä pääsee eroon eroamalla.
Nälkä lähtee syömällä, ämmä juomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkä lähtee syömällä, ämmä juomalla.
Nimenomaan! Mutta kun ei halua lähteä, mies siis. Mitä itse tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Empäs tiennytkään. Kun hän ei suostu eroamaan, enkä itse kertakaikkiaan suostu hänen vaaimuksiinsa.
Ei sun tarvitse eroon mieheltä lupaa kysyä.
Suosittelen kuitenkin, että annat sille mahdollisuuden valita ottaako viinaa vai vaimon ja lapsen.
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empäs tiennytkään. Kun hän ei suostu eroamaan, enkä itse kertakaikkiaan suostu hänen vaaimuksiinsa.
Mistäs lähtien sitä mieheltä kysytään?
Et oo ainoo. Yllättävän moni on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Mies on suoraan sanonut katuvansa lapsen tekoa ja kuvitteli, että isyys olis ihan erilaista ja ei tajunnut, että lapsi on niin pitkään täysin riippuvainen muista.
Minkälaista sun miehesi sitten kuvitteli isyyden olevan? Voisitko kysyä häneltä? Ja minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtien kun tiedän että tulisi vainoamaan.
Ainaväärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtien kun tiedän että tulisi vainoamaan.
Se on kriminalisoitu. Poliisi auttaa. Tuo ei ole syy jäädä huonoon suhteeseen.
Mä en tehnyt. Tuli aivan täydellinen lapsi. Mutta yhdessä emme pystyneet elämään.