Tein lapsen väärän miehen kanssa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ainaväärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä pääsee eroon eroamalla.
Empäs tiennytkään. Kun hän ei suostu eroamaan, enkä itse kertakaikkiaan suostu hänen vaaimuksiinsa.
Mistäs lähtien sitä mieheltä kysytään?
Siitä lähtien kun tiedän että tulisi vainoamaan.
Se on kriminalisoitu. Poliisi auttaa. Tuo ei ole syy jäädä huonoon suhteeseen.
Poliisi auttaa? Millä keinoin? Kerro kun kuulostat tietäväiseltä!
Ainaväärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empäs tiennytkään. Kun hän ei suostu eroamaan, enkä itse kertakaikkiaan suostu hänen vaaimuksiinsa.
Onko mahdollinen parin viikon)kuukauden vainoaminen sitten huonompi vaihtoehto kuin olla hänen vaikutuspiirissä ihan koko ajan?
Niin minäkin. Kaksi erityislasta... ja eksänä erityisaikuinen, joka ei hoida, kasvata, eikä elätä. Minä olen opettaja, kuntouttaja, sosiaalityöntekijä ja ohjaaja. Hyvin harvoin vain äiti. Aiemmin vihasin eksää, nykyään inhoan. Iteäni vihaan hankalimpina hetkinä.
Vierailija kirjoitti:
Ainaväärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollinen parin viikon)kuukauden vainoaminen sitten huonompi vaihtoehto kuin olla hänen vaikutuspiirissä ihan koko ajan?
No ei oikeastaan, pääsisin lopulta helpommalla, kaippa. On vain vähän vaikeaa saada "backuppeja" jos hänellä kuitenkin todella yli keittää..
Mä tein lapset vissiin väärän naisen kanssa, kun otti eron musta. Lapsia en kuitenkaan kadu, he ovat mulle todella rakkaita. Muista se ap. Eroa miehestä jos on pakko, mutta älä laita sitä lapsen syyksi. Ole seuraavalla kerralla viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein lapset vissiin väärän naisen kanssa, kun otti eron musta. Lapsia en kuitenkaan kadu, he ovat mulle todella rakkaita. Muista se ap. Eroa miehestä jos on pakko, mutta älä laita sitä lapsen syyksi. Ole seuraavalla kerralla viisaampi.
Missähän vaiheessa olen laittanut lapsen syyksi?
Kerroin vain että mies on yhtäkuin kakkaläjä. You know 💩😊.
Ja kyllä! Tämä suhde osoittanut sen että nyt riitti hyysäminen. Tyhmä minä!!
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainaväärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina väärässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kriminalisoitu. Poliisi auttaa. Tuo ei ole syy jäädä huonoon suhteeseen.
Poliisi auttaa? Millä keinoin? Kerro kun kuulostat tietäväiseltä!
Voit hakea lähestymiskieltoa ja turvakieltoa jos mies vainoaa. Vainoamisesta saa nykyisin rangaistuksen.
Mutta älä vaan lähde, jää toki sinne odottamaan että pahoinpitelee sut ja lapsen. Sun valinta. Better the devil you know, eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
No mitä me sille voidaan tehdä jos et ehkäisyä osannu käyttää ja pyöräytti maailmaan ..ilmeisesti äpärän.. Hienoa!
I lowwe you😻! Ahh
noin 500 000 naista on tehnyt sen saman virheen .
ruuhkavuodet on vaikeita ja virheitä tulee tehtyä paljon, se on kuitenkin vaan elämää.
sitten tulee ero eikä enää kelpaa sille oikealle kun on jo ne lapsetkin tehtynä ( ja lapsiluku) täysi
pahinta on jos on monta lasta ja kaikilla eri isät ..ei näytä kovin hyvältä parisuhdemarkkinoilla
Minä taas tein väärän lapsen miehen kanssa.
No mitä me sille voidaan tehdä jos et ehkäisyä osannu käyttää ja pyöräytti maailmaan ..ilmeisesti äpärän.. Hienoa!