Totuus suomitubettajista (sisäpiiriläisen näkemys)
Olen tässä nyt vuosia katsellut Youtube Suomiskenee varsin läheltä ja tässä tulee näkymys monien suosikeista.
Marieveronica: Livenä samanlainen kuin videoilla, helppo pitää tästä ihmisestä.
Miisas: Tosielämässä etäinen, ei yhtään sellainen kun videoiden iloinen ja hauska Miisa
Herba: Mukava ja välitön, aito.
Lakko: Vähän etäisen oloinen, asiallisen mukava. Ei niin riehakas kun videoilla.
Arttu Lindeman: Todella ylimielinen, kuitenkin vähän rasavilli pikkupoika.
Deata: Livenä ujo ja hiljainen, kun taas videoilla huutaa.
Eedspeaks-Eetu: Tuntuu saaneen tarpeekseen Youtubesta ja faneista.
Roni Back: Fiksu, ei yhtään sellainen höpöhöpölässyttäjä kun videoilla.
Henry Harjusola: Erittäin hurmaava persoona, helppo pitää.
Voin kertoa myös muista jos haluatte tietää
Kommentit (94)
Roni Backin koulutus on yksityisestä Estonian Business Schoolista kandi.
Taustatyön tekeminen jopa päivittäisten hömppä"uutis"videoiden suhteen kusee välillä todella pahasti.
Oon yks noista ekassa postauksessa mainitsemistani tubettajista. ;)
Ap
Millainen on Niilo22 tosielämässä?
Soikku? Tiedän/Tunnen itsekin, haluun vaan kuulla eroaako mielipide :D
Käyttäjä4852 kirjoitti:
Roni Backin koulutus on yksityisestä Estonian Business Schoolista kandi.
Taustatyön tekeminen jopa päivittäisten hömppä"uutis"videoiden suhteen kusee välillä todella pahasti.
Ei kuulosta kovin pätevältä koulutukselta : DD
Yksi kysymys: KETÄ NUO LISTAAMASI TÄYSIN TUNTEMATTOMAT HENKILÖT OVAT JA MIKSI NUO TIETOSI HEISTÄ KIINNOSTAISI KETÄÄN? On minullakin sisäpiirin tietoa naapurin Reijosta ja Esson baarin Rainerista, mutta kiinnostaako ketään?
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys: KETÄ NUO LISTAAMASI TÄYSIN TUNTEMATTOMAT HENKILÖT OVAT JA MIKSI NUO TIETOSI HEISTÄ KIINNOSTAISI KETÄÄN? On minullakin sisäpiirin tietoa naapurin Reijosta ja Esson baarin Rainerista, mutta kiinnostaako ketään?
Kerronpa tietoni kuitenkin, jotta tämän viestiketjun avaavien aika ei täysin hukkaan menisi:
-naapurin reijo: on ikäistään nuorempi ja vaikuttaa fiksulta ja koulutetulta. on käynyt Royal Magic College of Hyderabadin kandin linjan.
-esson baarin Raineri: Tuntuu saaneen tarpeekseen faneistaan. muuten välitön ja aito.
Musta tuntuu että alottaja on Roni Back :D
Lindeman on ollut aina ylimielinen ja erittäin epämielyttävä persoona, täysin vastakohta mitä videoissaan näyttää. Jaakko on mukava heppu. T: Sama kotikylä
Olen ollut ananasraasteen kanssa tekemisissä, ja tää nyt tuskin yllättää mutta se on aika ylimielinen. En oo nähny kenelläkään yhtä feikkiä olemusta. Tarkoitan sitä että väenväkisin yrittää olla hauska. Nauru ei ole aitoa, hymyily ei näy silmissä. Saattaa liittyä siihen amerikalaiseen kulttuuriin, muta pahaa teki katsoa kun kaikki oli niin päälleliimattua.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet käynyt jossain tubettajien tapahtumassa metsästämässä yhteiskuvia/nimmareita ja nyt olet sitten "sisäpiiriläinen" joka perustaa mielipiteensä siihen miten sinuun suhtautuivat.
Eli tämän foorumin käsityksen mukaan sisäpiiriläinen joka osaa kertoa meille ulkona oleville näistä tubettajista :-D
hmmmmm kirjoitti:
hajoon ku luen noita analyyseja tubettajista.. no anyway, ap, minkälaista duunia siis teet kun TUNNET nämä tubettajat niin hyvin? :)
Älä nyt ovathan nämä lähes lauseen pituiset analyysit sisäpiiriläiseltä todella vakavasti otettavia :-D
Vierailija kirjoitti:
Oon yks noista ekassa postauksessa mainitsemistani tubettajista. ;)
Ap
Jos kerran ap on itse omassa postauksessa mainitsemiaan tubettajia niin voi elämä miten säälittävää itsensä mainostamista :-D
Vierailija kirjoitti:
Papananaama?
Hauska. Läppä lentää jatkuvasti eikä vaikuta ihmiseltä jonka kanssa voisi käydä kovin vakavaa keskustelua. Tosin en tunne tarpeeksi hyvin että voisin väittää varmasti. Mukavalta ihmiseltä vaikuttaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ananasraasteen kanssa tekemisissä, ja tää nyt tuskin yllättää mutta se on aika ylimielinen. En oo nähny kenelläkään yhtä feikkiä olemusta. Tarkoitan sitä että väenväkisin yrittää olla hauska. Nauru ei ole aitoa, hymyily ei näy silmissä. Saattaa liittyä siihen amerikalaiseen kulttuuriin, muta pahaa teki katsoa kun kaikki oli niin päälleliimattua.
Sössöttääkö Sössöraaste yhtä pahasti livenä kuin snäpissä ja videoillaan?
Enpä oikeen usko, että ap on mikään tubettaja. Pelkkänä tubettajien satunnaisena seuraajana pystyn sanomaan täysin samoja asioita ja osa saattanut videoilla mainita olevansa ujo jne.
Mua kanssa kiinnostaa näkemys Pasi Viherahosta, mut ei taida kuulua ap:n piireihin
Oon 22v, oonko jo vanha vai muuten vaan outsider kun ainut nimi mikä kertoo jotakn on arttu lindeman?? :D
Kuinka fiksu Roni oikeesti sitten on? Mun mielestä siitä välittyy videoidenkin välityksellä sellainen perusfiksu kuva, ja älliä ilmeisesti riittää jos on tuonnekin asti opiskellut. Mutta välillä noista sen mielipidevideoista, erityisesti politiikkaa koskevista, paistaa se ettei ehkä ole ihan perillä aiheesta tai vielä pahempi, ei edes kiinnosta (mutta video on kuitenkin tullut tehtyä). Usein lopuksi vielä kuittaakin että "no joo, mä en tiedä mistään mitään, tää on vaan mun mielipide". Vähän niinkuin vastuunvapautuksena jos sanookin tietämättään jotain hölmöä.
Tykkään kyllä Roni Backin videoista ja olen katsonut alkuajoista asti.