Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitti 4 milj. €, jatkaa töissä. Ostoksille Tuuriin ja Palsanmäen huutokauppaan. Matkoille Viipuriin ja Imatran kylpylään.

Vierailija
27.10.2016 |

Voi kun Anna-Leena Härkönen kirjoitti jo kirjan lottovoittajasta, tässä olisi ollut kaikki ainekset kirjaan...

"Keski-ikäinen haminalaismies aikoo jatkaa töitänsä ja tavallista perhe-elämää, tiedottaa Veikkaus. Veikkauksen mukaan kylmät väreet voitosta kuultuaan saanut pelaaja kertoo, että voittorivi syntyi suositulla tavalla: valitsemalla numerot itse.

- Rivissä on oma ja vaimon ikä ja lasten iät, hän paljastaa Veikkaukselle.

Voittosummalla perhe aikoo toteuttaa haaveensa ja lähteä Tuurin kyläkauppaan ja Palsanmäen huutokauppaan.

- Myös Tallinnan-matkasta on ollut puhetta. Ensi kesänä aiomme mennä myös Viipuriin bussimatkalle koko perheen voimin. Myöhemmin menemme Imatran kylpylään, mies kertoo."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102722527046_uu.shtml

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 miljoonaa euroa ei riitä edes 10 vuoden ajan, jos sen tuhlaa kuten palsta mammat haaveilevat tekevänsä. Ei tarvita kuin asunto Kaivopuistosta ja sen sisustaminen, sen jälkeen on taas pakko mennä töihin.

Raha ei tee pesää, ellet tee sille kotia eli anna rahan kasvaa korkoa kulutuksen sijaan. Jospa tuo voittaja haluaa nauttia matkustelusta 5 vuoden kuluttuakin eikä vain nyt?

Jarkeva mies ja perhe. Av-mamma laittaisi rahaa palamaan ja parin vuoden kuluttua olisi yhta koyha kuin ennen lottovoittoa. 4 miljoonaa ei ole mikaan hurja summa nykypaivana.

Vierailija
22/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan suomalaista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti työni, niin voisin käyttää kaiken aikani palstalla roikkumiseen. 

Vierailija
24/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen saa käyttää OMAT rahansa miten haluaa!

Juu...ei olisi nuo minunkaan 1. valintoja mutta minä en olekaan voittanut mitään.

Kateeksi käy että joku saa tehdä ihan mitä itse haluaa...

Vierailija
25/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 miljoonaa euroa ei riitä edes 10 vuoden ajan, jos sen tuhlaa kuten palsta mammat haaveilevat tekevänsä.

Jos ostaisin sellaisen kämpän jonka haluaisin ja maksaisin velat, minulle jäisi noin 2.75 miljoonaa käteen. Haluamallani kulutustasolla (3500 €/kk käteen) rahaa riittäisi vielä noin 65 vuodeksi eli hautaankin vielä tulisi tuo summa.

Vierailija
26/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saiskin tuon niin voisi muuttaa Lappiin piilopirtteilemään...

Vierailija
27/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän varat riittää noihin matkoihin

Vierailija
28/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitäis antaa rahaa hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
29/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainakin lähtisin lätkiin hetivälittömästi ja tilaisin pari pulloo juhlajuomaa http://www.alko.fi/tuotteet/935887/

Sitten alkaisin elää elämääni täysin niin kuin ite haluan kenenkään määräilemättä.

Vierailija
30/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan äärimmäisen mielenkiintoinen ja hyväpalkkainen duuni. Siltikään ei voi oikein ymmärtää...

Vierailija
31/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te provoa tunnista? Outoa, että av-palstalla ei tajuta, että haminalaismieshän vedättää ihan kympillä.

Jos se olis sanonut vielä juhlistaneensa voittoa irtokarkkipussilla ja Karhu-pullolla, kukaan ei enää olis uskonut.

Vierailija
32/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kans uutisen ja ajattelin ensin että voi ei, neljä miljoonaa ja haaveilee tuurista ja romuhuutokaupasta. Mutta sitten tulin toisiin aatoksiin. Mikä oikeus mulla ja muilla on ylenkatsoa toisen unelmia. Sellainen on typerää. Vaikka itse ei lomakohteena kyseisiä paikkoja osaa arvostaakaan, niin ei kai se minulta ole pois jos joku muu niistä tykkää. Se vain on tämä suomalainen myötähäpeän sukuinen tunne, joka välillä nostaa päätään.

33/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

/////

Vierailija
34/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Suomessa matkustelu on helposti kallimpaa kuin matkustaminen esimerkiksi johonkin Euroopan maahan.

Vierailija
35/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Suomessa matkustelu on helposti kallimpaa kuin matkustaminen esimerkiksi johonkin Euroopan maahan.

Näinpä. Me olimme viime kesänä lapissa viikon. Mökki+vene 1134 euroa. Siihen päälle matkat, ruuat ja kalastusluvat. Reilusti pari tonnia meni kevyesti kahdelta, vaikka elintarvikepuoleen ei käytetty paljon sen enempää kuin kotonakaan. 

Mä luulen, että kysessä on yrittäjä, jolla jo pienikin reissu on luksusta. Ehkä on nyt vara palkata pariksi päiväksi sijainen tai laittaa liike kiinni. 

Vierailija
36/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävisin Keskisellä. Kerrankin olisi varaa ostaa mitä mieleen juolahtaa. Menisin hotelliin yötä oikein luksus sviittiin. Hakisin Alkosta kalleimpia juomia ja ruokapuodista hyväskää. Ravintolassa söisin. Tai voi olla, että tulisin kotiin yötä, saisi paremmin unta.

Vierailija
37/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua lottovoittoa jos se tarkoittaisi ihan mukavan elämäni muuttumista kertarysäyksellä joksikin kartanossa kökkimiseksi, jahdin kannella skumppailuksi, bemarilla ajeluksi ja ympäri maailmaa vaelteluksi.

Tykkään käydä töissä, siellä on mukavaa ja tuttua porukkaa. 

Ehkä ensimmäiset puoli vuotta voisi innostaa rampata pitkin maailmaa jos jäisi töistä pois, mutta mitäpä sitä sitten sen jälkeen innostuisi tekemään? Yrittäjyyskin on kovempaa hommaa kuin perus työnteko.

Vierailija
38/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jatkaa ison voiton jälkeen normaalia elämäänsä sen takia ettei heti kaikki tunnista voittajaksi. Haminakin on pieni paikkakunta, jos heti lopettaisi työt, ostaisi luksustalon ja ökyauton niin kaikki tietäisivät että tuo on se lottovoittaja.

Vierailija
39/39 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta,että moni haaveilee uudesta talosta,oloneuvokseksi ryhtymisestä ja oravanpyörästä hyppäämisestä,matkoista jne...ja sitten on nämä oikeat lottovoittajat,jotka jatkavat elämäänsä kuten ennenkin.Onko se työpaikka se maailman mukavin paikka?Entä nautitko oikeasti,kun sataa räntää vaakasuoraan naamaan tai ulkona 30 pakkasta,kesän ainoa helleviikko on just silloin kun oot kuumeessa sängyssä.Mistä löytyy se ilo odottaa ensi kesää ja toivoa parempia ilmoja.Tilillä 4milj joita ei uskalla käyttää paljastumisen pelosta ja lapset saavat ne perinnöksi,jolloin ne kituuttamiseen kyllästyneenä tuhlaavat kaiken parissa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan