naiset,kertokaa miksi ruma mies ei kelpaa teille?
Kommentit (28)
No rumat lapset tulee kyllä ihan teidän suominaistenkin geeneillä. Suomalaisilla on huonot geenit mitä ulkonäköön tulee.
Rumat miehet miksi teille ei kelpaa ruma nainen?
Vierailija kirjoitti:
No rumat lapset tulee kyllä ihan teidän suominaistenkin geeneillä. Suomalaisilla on huonot geenit mitä ulkonäköön tulee.
Helpottiko? Onko nyt parempi mieli kun sai haukuttua muita asiasta, johon eivät kummemmin voi vaikuttaa?
Aika harva terve ihminen on mielestäni ruma.
Rumille naisille kelpaa rumat miehet.
Sen uroksen pitää korea oleman, joka tahtoo sukusolunsa omiini yhdyttää. Olen esteetikko ja nautin kauniista asioista, miksen siis myös miehen kauneudesta. Siksi mieluummin kaunis mies.
Kaipa nyt kumppanin ulkonäön pitää miellyttää jos meinaa vuosikausia yhdessä viettää?
Eipä mua ole ikinä ruma mies lähestyny, paha siinä itkeä, että "ei kelpaa" jos taktiikka on odotella, että naiset tulee iskemään.
Toki olen tapaillut tyyppejä, jotka eivät ole hyvännäköisiä tai minua miellyttäviä ulkonäölkisesti, mutta ei se heistä rumaa tee.
Eli joku pitäisi valita puoliskokseen vain rumuuden perusteella? Mulla on tapana ihastua ihmiseen, ja kyllä niissä on vähemmän komeitakin ollut joukossa. Tarvii se muutakin pohjalle kuin sen, että teenpä nyt Äiti Teresat ja pariudun ruman kanssa.
Mikä on ruma? Väitän että yhden ruma on toisen vetävä, ainakin miehissä, naisista en näin rumempana ole niin varma. Minulle jää ne rumimmat jos ketään, ne jotka tuskin kenenkään mielestä ovat edes "taviksia" tai "karhean komeita" tai mitään sellaista. Nämäkin kuolaavat muita naisia edessäni.
Lyhyet ei kelpaa, koska olen itse aika pitkä ja miehisen näköinen, ja itsetuntoni ei oikein kestäisi tuntea itseäni körilääksi miehen rinnalla.
Sopivan pituisista miehistä (suunnilleen sama pituus kuin minulla [172] tai pitempi) taas kukaan ei ole edes lähestynyt minua, ei edes kännissä. Ja itsetuntoni ei kestä sitäkään, että itse lähestyisin miestä.
Olen itsekin ruma, jotain rumuutta siedän mieheltäkin (mutta se pituus...), mutta en usko, että kukaan rumakaan mies minua oikeasti haluaisi. Että voisin esittää saman kysymyksen takaisin, mutta ymmärrän, että miehet haluaa naisesta silmänruokaa, ei kai siinä mitään epäselvää ole.
t. 25-v. ikineitsyt ja ikisinkku
Haha ihan kuin miehet olisivat vähemmän pinnallisia mitä puolison ulkonäköön tulee. Kaveriporukassani on tällainen kolmekymppinen mies jota ei ole onnistanut geenilotossa. Hän on ruma, huonokroppainen ja hänellä on surkeat elintavat. Rööki palaa ja alkoholi maistuu. Ei urheile ja syö paljon roskaruokaa. Ja minkälaisen naisen hän haluaa? Parikymppisen, kauniskasvoisen, blondin fitness typyn. Siis ihan oikeasti hän kelpuuttaa vain ne kaikista kauneimmat ja hyväkroppaisimmat. Sitten hän valittaa miten kukaan nainen ei ole hänestä kiinnostunut ja miten hän olisi niin hyvä ja ihana kumppani. Koomisinta on se että hän syyttää naisia siitä että he eivät arvosta hänen "kilttiä" luonnettaan vaan tykkäävät vain kusipäisistä pahoista pojista. Miten hän on olevinaan yhtään sen jalompi tai parempi ihminen jos häntä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö?
Minulle kelpaa, sillä etsin aitoa, en pinnallista rakkautta. Viimeisin mieheni oli ulkonäöllisesti ei mun tyyppiä, mutta tutustuttiin ennen tapaamista, tunsin ihmisen kunnolla. Rakastuin ja seksikin on ihanaa. Jokaisessa ihmisessä on kauniita piirteitä ha ja jokainen on jonkun mielestä kaunis, uskon minä.
Mutta, kysymys ap:lle: Kelpaakos rumalle mielenterveyden häiriöistä kärsivä kumppani? Minusta riippumattomien traumojen vuoksi, kärsin toistuvasta masennusta. Jokainen kumppanini viimeisen 10vuoden aikana, on seurustelun alussa väittänyt, että mahdolliset lyhyet 1-3kk masennuskaudet eivät ole ongelma. Ja jokainen parisuhteeni on päättynyt 1,5-2v koittaessa, ja olen kuullut ne samat sanat: "en halua masentunutta kumppania, puhut raskaita asioita" jne,aina kun masennus on puhjennut. Itse olen aina panostanut täysillä ja uskonut, että tästä se pitkä suhde tulee.
Samasta syystä miksi miehille ei kelpaa ruma nainen.
Jos on sisältä ruma niinkuin eräs Timo, niin siinä ei edes komea ulkonäkö auta.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä miksi miehille ei kelpaa ruma nainen.
Miehille kelpaa ruma nainen, paitsi jos ruma on läskin synonyymi.
Mies joka suhtautuu naisiin halveksivasti ja uhkailee raiskattuja naisia, on harvoin mitään kysyttyä valuuttaa parisuhdemarkkinoilla.
Koska seksi on tärkeää ja seksi ei onnistuis ruman miehen kanssa, koska en pidä häntä viehättävänä.