Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kaupan kassalla työskentelevälle.

Vierailija
27.10.2016 |

Onko se kaupan/ketjun johdolta tuleva ohje, että pakaste tms pakataan kassalla pieneen pussiin? Ymmärrän että kysytään "haluatko tälle pienen pussin?" mutta että se suoraan laitetaan kysymättä. Itsellä ei oo tapana pakasteita pussiin laittaa ja monesti käy niin että kun kassalla hetkeksi käännän selkäni, niin pakaste on heitetty pussiin. Ilman että oltaisiin kysytty, haluanko sen. En sitten enää kehtaa kaivaa sitä ulos sieltä ja sanoa PIDÄ PUSSIS! :D Ihan kiinnostuksesta heräs tämä kysymys että onko kaupan ohje vai kassan oma päätös?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin et kassa kysyi haluanko sen pienen pussin. Sanoin että en, johon kassa:

"okei, no mä laitan kuitenkin"

Olin sanaton!

Vierailija
2/5 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä johdon ohjeistus on että pussista pitää kysyä, mutta ei tule omalla luvalla laittaa pussiin.

-kassahenkilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ohjeistus, että ei laiteta pussiin, eikä edes kysytä, että haluaako asiakas pakasteet pussiin :D sitten halutessaan asiakas voi pyytää, että onko teillä pientä pussia pakasteille tms.

Mielestäni ihan kiva, säästetään luontoa.

T lidlin kassa

Vierailija
4/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään ohjeistusta pussista. Tarjoan pussia, jos asiakkaan laukkuun ei mahdu ja kädet ei riitä.

Vierailija
5/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on annettu ohjeeksi, että ei kysytä. Jos asiakas pyytää itse pakasteille pussia, sellainen annetaan.

T: Citymarketin kassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi