Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaako muita se kun klikkaa avn etusivulle ja sivu vaikuttaa latautuneen ja juuri kun olette klikkaamassa kiinnostavaan keskusteluun, joku pikkupaska latautuukin juuri sillä hetkellä ja päädytte aivan toiseen ketjuun??

Vierailija
27.10.2016 |

Minua vituttaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja usein. Aina klikkaan jotain väärää...

Täälläkin moni ihmettelee, kun puoliso on poistanut sivuhistorian tai kriiseilee, kun on käynyt jollain epämääräisillä sivuilla. Mun "vahinkoklikkaushistoriaani" voisi myös puoliso vähän ihmetellä. Luulee pian, että tykkään jostain persepanoista ja Tauskista, kun aina onnistun vahingossa päätymään johonkin tosi epämääräiseen ketjuun, prkl...

Vierailija
22/27 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoklikkauksia tulee paljon myös iltapäivälehtien sivuja lukiessa. Usein puhelimella tai tabletilla surffaillessani jätänkin koko homman äkkiä sikseen, kun tuskastun väärän jutun aukeamiseen ("en mä tuota otsikkoa klikannut!"). Tämä PC-käyttö on hermoille huomattavasti rauhallisempaa. Tulee jopa istuttua koneella liiankin kauan joskus. :D Mutta täytyy nyt yrittää hakea adblock plussaani se lisäosa, millä noista tämän palstan välijutuista pääsee eroon. Muuten menee hermot tällä pöytäkoneellakin, minä kun en ole sitä kärsivällisintä ihmissorttia muutenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te oikein luette näitä sivuja? Jollain puhelimellako?

Ei mulla ole koskaan mitään "latautumista", vaan sivu on auki siinä nanosekunnissa, kun klikkaan sitä. Enkä koskaan ole joutunut väärään ketjuun vaan juuri sinne, minne olen halunnutkin.

Vierailija
24/27 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vituttaa.

Vierailija
25/27 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytettävyyttä. Mainoksille tuleva tila pitäisi varata jo latausvaiheessa, hyvin yksinkertaista.

Vierailija
26/27 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala, klikkaus ohjautu johonkin anaali-keskusteluun ja nyt sattuu ihan kamalasti pelkästä ajatuksesta. Auts, Auts. Pitää yrittää rentoutua. Järkyttävät krampit

Vierailija
27/27 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa todella moni asia täällä av:llä ja toi on yksi niistä.