Haittaako, jos sinut herätetään seksiin yöllä?
Mitä naiset ja miehet tuumaa tästä? Tykkäätkö nainen kun heräät miehen hyväilyyn, ja tunnet kovettuneen kyrvän nojaavan selkääsi/pakaroitasi vasten? Entä nautitteko miehet, jos teidät herätetään esim. suihinotolla?
Kommenteissa voitte kertoa, minkälainen herättely olisi sellaista mistä itse innostuisitte.
Kommentit (16)
tästäki vaimolle mainittu.saa odottaa seur. elämään asti. syy: miestä ei tartte miellyttää enää....
Minulle nainen sanoi parisuhteessa monestikin että hänet saa kyllä herättää jos alkaa panettaa, häntä ilmeisesti panetti jo valmiiksi :D
En koskaan herättänyt, en ehkä haluaisi että minuakaan herätettäisiin, sen jälkeen voisi olla vaikea nukahtaa uudestaan?
Kyllä määkin hulluparka joskus menin sanoon miehelle seurustelun alkuaikoina, että saa herättää panemaan, mutta olen sitä joutunut karvaasti katumaan. Siitä lähtien on herättänyt siinä 24 - 3 aikoihin lähes joka yö. Jos olen yrittänyt estellä, niin sit alkaa se kauhee vonkaaminen: " An ny, antaisit ny, an ny, mä ihan vähä vaan... " jne.
Siis ihan hirveetä kuunnella tollasta väsyneenä puoliunessa. Suututtaa ja tekee mieli laittaa koko äijä ulkoruokintaan, mut on se toisaalta nii ihanakin. Pusuttelee ja halii, välillä kehuu kauniikskin. On se vain niin lutunenki ja kova paneen.
Saa herättää, tai siis alkaa vaan hommiin siinä. Se on ihanaa ja todella kiihottavaa tuntea mies kovana ja vaan vähän ohjailla oikeaan paikkaan. Ihanaa herätä sellaiseen!
N33
Sanoin jo suhteen alkumetreillä että musta on ihana herätä siihen kun mua pannaan. Harmillista vain että useimmiten herään ennen poikaystävääni.
Toivoin eksältä että hän joskus herättäisi minut istumalla naamalle niin että nenä menee pyllyyn ja samalla antamalla käsihoitoa kun nuolen häntä, tätä ehdotusta hän ei valitettavasti toteuttanut...
Musta on ihan herätä siihen, että mua nuollaan tai hyvällään alapäästä. Ihana olisi herätä myös panemiseen. Mä oon vain niin herkkäuninen, että harvoin viimeinen voisi onnistua.
Käymme töissä. Emme herättele toisiamme kuin aamuyöstä korkeintaan ja harvoin. Viikonloppu onki eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan herätä siihen, että mua nuollaan tai hyvällään alapäästä. Ihana olisi herätä myös panemiseen. Mä oon vain niin herkkäuninen, että harvoin viimeinen voisi onnistua.
Miksi te ihmiset nuolette toistenne sukuelimiä kuin koirat? En voi tajuta ja kaltaisenne kulkevat elintarvikeliikkeissä ja toreilla vapaana, mitä ihmettä?
Ei tarvii herättää. Kyse on silloin miehen kalusta ja halusta eli tahtoo vaan tyydyttää itsensä minuun. Oikea rakastelu lähtee valvetilasta, jolloin tahtominen syttyy molemmilla.
Vaikka herätyksessä olisi kyse olla vain naisen himosta, ja että nainen tahtoo tyydyttää itsensä minun kalulla tai suulla, on se ihanaa.
Ihan parasta on herätä siihen kun ahnas ja lämmin suu liukuu kovettuvan kaluni ympärillä, ja kuulen sanat "pane mua kulta".
Olen monesti herännyt siihen, että naiseni hieroo hellästi kaluani. Yllättävän nopeasti siinä sitten piristyy ja iskee panomoodi päälle. Panon jälkeen on niin rento olo, että nukkismatti tulee just.
Ei saa herättää (siis sanoin, alkaa jotain herättelemään), mutta saa panna.
Yleensä havahdun unestani siihen, kun jäykkä penis kutittelee huulilla, ohjaan sen kädelläni sisään ja jatkan unia.
Puoliunessa olen sen ajan kun mies panee, syvää unta jatkan kun paneminen loppuu.
Nukutaan usein lusikassa ja ollaan samanpituisia, niin tää onnistuu hyvin eikä kummankaan tarvitse alkaa varsinaisesti liikkumaan. Lantiolla vain.