Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehon toispuoleisuus

Vierailija
27.10.2016 |

Onko kellään muulla sellaista ongelmaa, että keho hajoilee vain toiselta puolelta? Minulla on koko ajan ongelmia vasemmalla puolella. Joskus jopa niin että vasemman puolen päänsärky kulkee eräällä tavoin lankoja pitkin varpaisiin asti. Mitähän tälle voisi tehdä? Selän ja jalkojen osalta olen saanut harjoituksia, mutta tuntuu että sama ongelma on ylempänäkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta se on se oikeaa puoli. Ihan kaikki ongelmat on 98 % oikealla puolella. Sinänsä jännä, kun olen vasenkätinen.

Mulla auttoi paljon, kun löysin hyvän hierojan. Hän on laittanut mun selän oikeaan asentoon ja saanut huomaamaan miten eri tavoin olen itse lisännyt väärää kuormitusta vartalossani.

Olen myös huomannut, että kuntoilu sekä venyttely on auttanut paljon. Etenkin bodypump, vaikka ennen kuin tajusin mussa olevan jotain vikaa, bodypump oli ihan kamalaa!!! En pystynyt millään tekemään liikkeitä oikein, kun toinen puoli vartalosta ei tehnyt niin kuin mä kuvittelin sen tekevän.

Vierailija
2/3 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeakätinen ja mulla kanssa kaikki vaivat ja ongelmat tulee vasemmalle puolelle, 95%.

Jalkapohjaan tulee känsä, vasempaan jalkaan.

Kun hiuksia irtoaa, niin vasemmalta päänsivulta.

Minulla on kaksi kertaa viime vuonna mennyt lasinsiru jalkapohjaan, vasempaan.

Hammas lohkesi pähkinää syödessäni, vasemmalla puolella.

Vasen puoleni on myös pienempi ja heikompi fyysisesti, mutta se lienee normaalia oikeakätisellä.

Nilkkani on välillä kipeä kävelemään lähtiessäni, vasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, mutta se on se oikeaa puoli. Ihan kaikki ongelmat on 98 % oikealla puolella. Sinänsä jännä, kun olen vasenkätinen.

Mulla auttoi paljon, kun löysin hyvän hierojan. Hän on laittanut mun selän oikeaan asentoon ja saanut huomaamaan miten eri tavoin olen itse lisännyt väärää kuormitusta vartalossani.

Olen myös huomannut, että kuntoilu sekä venyttely on auttanut paljon. Etenkin bodypump, vaikka ennen kuin tajusin mussa olevan jotain vikaa, bodypump oli ihan kamalaa!!! En pystynyt millään tekemään liikkeitä oikein, kun toinen puoli vartalosta ei tehnyt niin kuin mä kuvittelin sen tekevän.

Onkohan tää siis periaatteessa "normaalia", siis siinä mielessä että se toinen puoli on heikompi ja siksi voi huonommin koko se puoli. Pitää keskittyä jumppaamiseen. Ap