kysykää jotain tatuoidulta, köyhältä, pinkkipäiseltä sossupummi- mammalta!
teinpä sitten tälläisen aloituksen puolitosissaan, kun tuossa toisessa ketjussa takerruttiin siihen että äidillä on SININEN tukka...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sossu maksanut sun tatuoinnit?
ei tietenkään !
ap
Olet siis maksanut tatuoinnit, lävitykset sun muut, itse tienaamillasi rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
voin kertoa taustojani sen verran, että olen ollut myyjänä eläinkaupassa ja kukkakaupassa, sekä keittiötätinä päiväkodissa. tuo päiväkoti oli viimeinen työpaikkani, selkä ei kestänyt seisomista :( tässä nyt on melkoisen vaikea tilanne kun koetat todistaa, ettet ole työkykyinen vaikka on röngenkuvat ja lääkärinlausunnot ym!
ap
On paljon töitä, joissa saa itse päättää työasentonsa ja istua, jos siltä tuntuu.
Tyylisi on siis peräisin 20 vuoden takaa. Eikö hävetä kun kaikki katsovat että tuo yrittää epätoivoisesti näyttää teiniltä (90luvun teiniltä)? Sähän olet ilmeisesti kuitenkin lähemmäs 40v, ja omaan nuoruuden tyyliin jämähtäminen on ihan hirveän näköistä.
kirjoitti:
Tyylisi on siis peräisin 20 vuoden takaa. Eikö hävetä kun kaikki katsovat että tuo yrittää epätoivoisesti näyttää teiniltä (90luvun teiniltä)? Sähän olet ilmeisesti kuitenkin lähemmäs 40v, ja omaan nuoruuden tyyliin jämähtäminen on ihan hirveän näköistä.
En ole ap, mutten myöskään ymmärrä, mitä noloa on siinä, jos valitsee itse oman tyylinsä. Pitäiskö aloittajan valita tyylinsä vaikkapa sun maun mukaan? Mun on tosi vaikea käsittää näitä tyylipoliiseja. Jos kuitenkin haluat auttaa mua ymmärtämään, niin kerro toki lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Vissiin sulla kaikenlaisia niittejäkin naamassasi? Niihin yleensä kyllä rahaa ja viitseliäisyyttä löytyy, vaikkei normaalielämän asioihin riittäisikään.
Toisaalta, mitä enemmän telaketjun ja riivinraudan sekoitukselta nainen näyttää, niin sitä enemmän rautaa naamassa ja karttoja iholla.
.
kulmakoru, kielikoru ja nännilävärit
ap
.
Miksi?
Ihan sillä perinteisellä mennään todennäköisesti, eli että ihan itseäsi varten vaan. Olisitko laitattanut nuo siitä huolimatta, vaikka asuisit erakkona jossakin metsässä, vai haluatko kenties viestittään jollekin noilla jotain?
.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
En ole ap, mutten myöskään ymmärrä, mitä noloa on siinä, jos valitsee itse oman tyylinsä. Pitäiskö aloittajan valita tyylinsä vaikkapa sun maun mukaan? Mun on tosi vaikea käsittää näitä tyylipoliiseja. Jos kuitenkin haluat auttaa mua ymmärtämään, niin kerro toki lisää!
Mutta kun tuo nimenomaan ei ole "oma tyyli", vaan 20 vuotta vanha muoti apn teiniajalta. Hän on jämähtänyt sen ajan teinimuotiin, ja se on se nolous. Etsisi nimenomaan oman tyylinsä sen sijaan, että roikkuu samassa 20 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Mutta kun tuo nimenomaan ei ole "oma tyyli", vaan 20 vuotta vanha muoti apn teiniajalta. Hän on jämähtänyt sen ajan teinimuotiin, ja se on se nolous. Etsisi nimenomaan oman tyylinsä sen sijaan, että roikkuu samassa 20 vuotta!
No mikä on sitten "oma tyyli"? Jos ap pukeutuisi vaikkapa sinun makusi mukaan, olisiko se sitten "oma tyyli", vai eikö se sitten haittaisi, ettei ole, kun se on sinun makusi mukainen? En edelleenkään käsitä. Kun tyyli on valittu, totta kai se on oma tyyli, vaikka edustaisi 20 vuoden takaista teinityyliä. Luokattoman huono selitys sinulta.
Ootko SE Onerva joka iskee varattuja miehiä varsinais-Suomessa ja näyttää siltä että koko kylä on käynyt jo polkemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ootko SE Onerva joka iskee varattuja miehiä varsinais-Suomessa ja näyttää siltä että koko kylä on käynyt jo polkemassa?
Mitä helvettiä tämä polkeminen oikein on?
Painosi? Pituutesi? Ikäsi? Lasten lukumäärä? Missä päin maata asut?
Vierailija kirjoitti:
168cm/62kg. 35v, 2 lasta ja Pohjois-Savo
ap
Mikä on elämän tarkoitus? Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Vissiin sulla kaikenlaisia niittejäkin naamassasi? Niihin yleensä kyllä rahaa ja viitseliäisyyttä löytyy, vaikkei normaalielämän asioihin riittäisikään.
Toisaalta, mitä enemmän telaketjun ja riivinraudan sekoitukselta nainen näyttää, niin sitä enemmän rautaa naamassa ja karttoja iholla.
.
ap
.
Miksi?
Ihan sillä perinteisellä mennään todennäköisesti, eli että ihan itseäsi varten vaan. Olisitko laitattanut nuo siitä huolimatta, vaikka asuisit erakkona jossakin metsässä, vai haluatko kenties viestittään jollekin noilla jotain?
.
Eivätköhän kaikki (tai ainakin useimat) halua viestittää tyylillään jotain. Miten typerä kysymys! Kaikkien ihanne ei ole se hillitty, klassinen kokoomusrouva-look todellakaan! Eikä kaikissa ammateissa tarvitse olle myöskään "asiallisen" näköinen. Joillakin aloilla se on jopa haitta.
Miksi et uudelleen kouluttaudu alalle, jossa selkä kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
.
Et vielä vastannut, että miksi sulla nuo tatuoinnit ja lävistykset on. Ihan itseäkö varten, vai toisia varten.
Joku syyhän niiden ottamiseen ainakin siinä vaiheessa on ollut, kun niitä olet hankkinut ja niistä jopa maksanut. Nautitko niistä itse ja mitä niistä saat. Kauneutta? Tuntemuksia?
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
.
Et vielä vastannut, että miksi sulla nuo tatuoinnit ja lävistykset on. Ihan itseäkö varten, vai toisia varten.
Joku syyhän niiden ottamiseen ainakin siinä vaiheessa on ollut, kun niitä olet hankkinut ja niistä jopa maksanut. Nautitko niistä itse ja mitä niistä saat. Kauneutta? Tuntemuksia?
.
Ihmettelen tällaisia kysymyksiä. Tatutointeihin ja lävistyksiin pätee ihan samat asiat kuin muihinkin ulkonäkövalintoihin: ne ovat yhdistelmä itseilmaisua, joukkoon kuulumista/kuulumattomuutta, koristelunhalua, estetiikantajua, viestimistä jne. Ei niissä mitään sen kummempaa ole kuin siinäkään, kun sinä menet ostamaan kaupasta housut. (En siis ole ap)
Panetat minua ap.
T: Työtön nuori mies
ap