kysykää jotain tatuoidulta, köyhältä, pinkkipäiseltä sossupummi- mammalta!
teinpä sitten tälläisen aloituksen puolitosissaan, kun tuossa toisessa ketjussa takerruttiin siihen että äidillä on SININEN tukka...
Kommentit (50)
uskon, että raha tekee onnelliseksi jos sitä on sopivasti..
ap
Miksi haluat ulkoisella olemuksellasi viestittää, että olet kuulut kurjaan w-porukkaan? On aika ryhdistäytyä ja muuttaa suuntaa. Muutos alkaa itsestä.
viihdyn pinkeissä hiuksissa, oma väri on mitäänsanomaton maantienharmaa enkä viihtynyt myöskään platinablondina tai brunettena! ensimmäisen tatuointini taas otin vuonna 1996, kun niitä ei vielä ollut kaikilla ja noihin aikoihin otin myös ensimmäiset lävistykseni :)
ap
Mitä on tatuointiesi aiheina?
Näyttääkö pinkki hiusväri hyvältä meikitöntä, talvenkalpeaa ihoa vasten?
en käytä huumeita, en enää edes juurikaan alkoholia..
ap
Vierailija kirjoitti:
viihdyn pinkeissä hiuksissa, oma väri on mitäänsanomaton maantienharmaa enkä viihtynyt myöskään platinablondina tai brunettena! ensimmäisen tatuointini taas otin vuonna 1996, kun niitä ei vielä ollut kaikilla ja noihin aikoihin otin myös ensimmäiset lävistykseni :)
ap
Oletpas kertakaikkisen uniikki. Miksi olet sossupummi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tatuointiesi aiheina?
Näyttääkö pinkki hiusväri hyvältä meikitöntä, talvenkalpeaa ihoa vasten?
yksi on muistotatuointi isovanhemmille, kaksi viittaa lapsiini mutta sitä eivät ulkopuoliset heti arvaa ja yksi on mahtavan kliseinen punainen ruusu :D meikkaan joka päivä, muuten näytän sairaalta ja väsyneeltä!
ap
En aio tehä töitä turhat manipuloidut paskakasat saa hoitaa sen
ap
tuo edellinen en ollut minä! :( en pysty käymään töissä selkäongelmien vuoksi...
ap
Sori, että poistin sun Tinder-pareista. Sanoin profiilissani olevani seikkailunhaluinen, mutta tuo menee jo liian pitkälle.
Työttömyys ja on psyykkisesti raskasta ja sen takia pitää yrittää viestiä "etten välitä" ja että olen vapaa tekemään mitä haluan. Tätä piittaamatomutta ja omaa halua viestitään erikoisella ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ja on psyykkisesti raskasta ja sen takia pitää yrittää viestiä "etten välitä" ja että olen vapaa tekemään mitä haluan. Tätä piittaamatomutta ja omaa halua viestitään erikoisella ulkonäöllä.
valitan, mutta olet väärässä ! kun pystyin vielä käymään töisssä, minulla oli violetti pää. hiusteni väri ja työllisyystilanteeni eivät liity mitenkään toisiinsa!
ap
Onko sossu maksanut sun tatuoinnit?
voin kertoa taustojani sen verran, että olen ollut myyjänä eläinkaupassa ja kukkakaupassa, sekä keittiötätinä päiväkodissa. tuo päiväkoti oli viimeinen työpaikkani, selkä ei kestänyt seisomista :( tässä nyt on melkoisen vaikea tilanne kun koetat todistaa, ettet ole työkykyinen vaikka on röngenkuvat ja lääkärinlausunnot ym!
ap
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on useita lemmikkejä?
yksi kissa
ap
.
Vissiin sulla kaikenlaisia niittejäkin naamassasi? Niihin yleensä kyllä rahaa ja viitseliäisyyttä löytyy, vaikkei normaalielämän asioihin riittäisikään.
Toisaalta, mitä enemmän telaketjun ja riivinraudan sekoitukselta nainen näyttää, niin sitä enemmän rautaa naamassa ja karttoja iholla.
.
Vierailija kirjoitti:
Onko sossu maksanut sun tatuoinnit?
ei tietenkään !
ap
-Oletko huomannut että raha ei tee onnelliseksi?
-Oletko huomannut kuinka työssäkäyvä porukka katsoo sinua vähän halveksuen, mutta kuitenkin kateus siitä että et ole työnantajan orja paistaa läpi vaikka kuinka yrittävät sitä peittää?
t. peke, yhtä vapaa