Siis mitä? Käteen jää vain 2800€ kuussa vuokran jälkeen ja nää on köyhiä?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001939850.html
Meillä ei jää puoliakaan tuosta ja 5 hlö perhe.
Kommentit (570)
Tätäkin perhettä kun katsoo niin ihan oikeastiko olette sitä mieltä, että lisääntyminen on jokaisen oma asia?
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin perhettä kun katsoo niin ihan oikeastiko olette sitä mieltä, että lisääntyminen on jokaisen oma asia?
Minä olen panomies ja panen. Paneminen on jokamiehen oikeuteen verrattava asia.
Jos sinulla on sitä vastaan jotain niin yritä estää sitä että kävelen missä lystää ja minne jalat kantaa ja panen ympäriinsä niitä ketka haluaa panna.
Jos haluat estää panomiestä niin yritä estää. Minulla on oikeuteni.
Aseta kysymys siten että sitäkö tässä halutaan että elämme ympäristössä jossa ihmisten oikeutta toteuttaa itseään rajataan?
Panisit sinäkin enemmän niin rentoutuisit vähän.
Ajatuksesi olisi suosittu jossain DDR:n kaltaisessa sosialistimaassa jossa kansalaisten oikeuksia rajattiin innokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon jos joku ei pane.
vapaus =kapitalsmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on sitä vastaan jotain niin yritä estää sitä että kävelen missä lystää ja minne jalat kantaa ja panen ympäriinsä niitä ketka haluaa panna.
Aseta kysymys siten että sitäkö tässä halutaan että elämme ympäristössä jossa ihmisten oikeutta toteuttaa itseään rajataan?
Ajatuksesi olisi suosittu jossain DDR:n kaltaisessa sosialistimaassa jossa kansalaisten oikeuksia rajattiin innokkaasti.
Senkun pane jos elätät tuotoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti: en halua, että yhden perheen perusteella tehdään minkäänlaista lakiehdotelmaa siitä, että joltakin kansanosalta rajataan lisääntymisoikeus. Toisekseen tukien evääminen vaikkapa ensimmäisen lapsen jälkeen tarkoittaisi sitä, että niitä lapsia kyllä tehdään, mutta niillä lapsilla on vain vielä huonommat oltavat.
vapaus =kapitalsmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa, DDR:ssä, Neuvostoliitossa sentään säännösteltiin syntyvyyttä.
Olen kyllästynyt kepuun, kokomukseen ja persuihin. Äänestän tulevaisuudessa vasemmistoa ja varmasti moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Senkun pane jos elätät tuotoksesi.
Niin kauan kun tuotokseni ovat kasseissa niin elätänhän minä, kun on pakko.
Kun ovat putkesta juosseet vapauteen etsimään onneaan ja ottamaan vastuun omasta elämästään niin sitten saavat pärjätä omillaan.
Sillä minä olen panomies joka elää vapaassa maailmassa.
Se joka synnyttää saa hoitaa tai pistää kiertoon. Minä olen panomies en mikään isukka.
Kaksteistä kappaletta on virallisesti ja puolia nähnyt muutaman kerran. En ole elareita maksellut ja ei ole kyselty. Kolme elää btw ruattissa. Eli hyvin kylvetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti: en halua, että yhden perheen perusteella tehdään minkäänlaista lakiehdotelmaa siitä, että joltakin kansanosalta rajataan lisääntymisoikeus. Toisekseen tukien evääminen vaikkapa ensimmäisen lapsen jälkeen tarkoittaisi sitä, että niitä lapsia kyllä tehdään, mutta niillä lapsilla on vain vielä huonommat oltavat.
Voi kumpa mielipiteeni johtuisikin vain tästä nimenomaisesta perheestä! Valitettavasti lähes kaikki tietämäni perheet, joissa lapsia on kolme tai enemmän, ovat sossun asiakkaita, rahat eivät riitä, on seitsemän jääkarhun kokoista koiraa, luottotiedot menneet, vaikeita sairauksia, mt-ongelmia... Kaikkein "parhaissa" tapauksissa puhutaan näiden kaikkien edellämainittujen yhdistelmästä.
En ole kieltämässä tiettyjen ihmisten lisääntymistä ylipäänsä, mutta kritisoin ankarasti sitä, etteikö joissain tapauksissa esim. toisen lapsen jälkeen suoraan sanoa että odotappa pari vuotta ennen kuin mietit kolmatta lasta.
Nyt olisi lasun paikka. kirjoitti:
Onko kukaan tässä ketjussa tehnyt lastensuojeluilmoitusta?
On velvollisuus tehdä se ja vähän äkkiä. Tälläisiä tapauksia varten lasut on kehitetty. Suurin osa palstalaisista on huolissaan lapsien terveydestä. Vanhemmilla ei selvästikään ole elämänhallinta kunnossa ja joku jo mainitsi veropetoksetkin. Ei sellaisessa kodissa lasten ole hyvä asua!
Siis persereijät vieköön? Lasu ilmoitus?
Lastensuojeluun ilmoitus tälläisestä?
Kylläpä veronmaksajien rahoilla mässäillään nyt oikein huolella.
Tajuatteko mitä lastensuojelu ja tämä kaikki sosialistinen ihmisten holhous maksaa veronmaksajille?
Oliko tämä lasu juttu sarkasmia?
Jos ei niin mää maksoin tän taas tänäänkin otsa hies.
Onko lasu tehty jo?
On heitteille jättöä jos verottajalle vinkataan, mutta lapset jätetään kärsimään.
Pitääkö tehdä lasu ensimmäisenä vai tekikö jo joku lasun?