Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin pettynyt

Vierailija
27.10.2016 |

...mielensäpahoittaja kai niin sitten :)

Mutta viime aikoina on tuntunut, etten enää jaksa ihmisiä. Tapaan muutamia ystäviä joskus, se on ihan mukavaa. Monet ottavat yhteyttä, kun kaipaavat jotakin apua tai kuuntelijaa. Kuuntelenkin mielelläni ja autan miten voin, mutta jotenkin jää yksinäinen ja vähän hyväksikäytettykin olo. Minun asiani eivät taida kiinnostaa juuri ketään. Eihän yksipuolinen auttaminen olekaan ystävyyttä. Tätä on jatkunut kauan, viihdyn itsekseni aika paljon - vanha totuus mieluummin yksin kuin huonossa seurassa pätee todellakin. Mutta rajansa sentään kaikella.

Hyvä parisuhde on ollut elämänmittainen haaveeni enkä ole jotenkin vielä täysin menettänyt toivoani. Olen ollut Tinderissä ja treffipalstoilla, käynyt paikoissa, ollut avoin ja sosiaalinen - turhaan! Olen tavannut yhdenyönsuhteita hakevia, pettäviä miehiä ja muutaman muun (?), jonka kanssa ei synkkaa muuten, ei vain ole mitään yhteistä. Olen ajatellut, että kompromisseja tarvitaankin, ei sovi olla liian vaativa jne. ja olen antanut joillekin suhteille vähän liikaakin tilaisuutta, kokemukset eivät ole positiivisia. En mielestäni ole muuten kovin nirso, mutta en esim. jaksa suhdetta juopon, väkivaltaisen, ihan tyhmän tai hyvin epäsiistin ihmisen kanssa (jos siis henkilökohtainen hygienia on ihan hunningolla, ällöttää).

Tiedän hyvin, että on olemassa ihania, kauniita, fiksuja ihmisiä, paljon parempia kuin minä ja paljon yhtä hyviä. Että ihmissuhteet ovat parasta ja tärkeintä elämässä. Oikeasti haluaisin miehenkin, jonkun lämpimän ja hyvän suhteen, seksiäkin rakastan, jos se vain toimii...

Nyt syksyn pimeydessä tuntuu, että luovutan kokonaan. En jaksa käydä missään ihmisiä katsomassa / miestä etsimässä. Istun kotona tietokoneen, kirjojen ja tv:n parissa. Mökkeydyn ja kaipaan kyllä seuraa, mutta en enää okein jaksa uskoa mahdollisuuksiini. Jokunen muukin tuttu sanoo, ettei muita huveja ole kuin syöminen ja tv. Tiedän kyllä vaikka mitä muuta, mitä haluaisin todella, mutta elämä on vain tätä: yksin kotona tietokoneen ja karkkipussin kanssa. En paljoa jaksa välittää ulkonäöstä, en edes kunnolla pukeutua, vaikka rakastan kauniita asioita. Ei minua näe juuri kuin kaupan kassa, muille tuskin puhunkaan välillä moneen päivään. Tiedän hyvin myös, että tällaisena tämä elämä vain pahenee, mutta ehkä en kohta enää muuta kaipaakaan. Sitten ei ainakaan joudu pettymään enempää. Nuori en ole enää, joten on kokemusta yrittämisestä, aktiivisuudesta, sosiaalisuudesta - lopputulos on tämä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatpahan edes sitä seksiä. Tai kumppaninkin saat mutta olet nirso.

Me rumat ja tavalliset miehet emme saa edes seksiäkään.

Vierailija
2/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suoraan sanottuna olenkin niin nirso, etten kaipaa sellaista seksiä, jota minulle on tarjolla tai tosin sanoen en jaksa eikä kiinnosta laittautua ja lähteä yksin  jonnekin kaupungin yökerhoon ja sieltähotelliin tms. purkamaan jonkun humalaisen tuntemattoman paineita. joskus väsyneenä, kun kaikki paikat menee kiinni jne. Olen keski-ikäinen enkä kiinnostunut yhden yön suhteista varsinkaan kenen tahansa kanssa ja kännissä: nirso. Joten joudankin siis olla yksin lopun ikäni varmaan ?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja tavallisetkin miehet voi auttaa toisia, kuunnella, hieroa, tehdä pieniä ja isompiakin palveluksia ihan vaan hyvää hyvyyttään! Kauniilta naisilta vaaditaan lisäksi ilmaisia seksipalveluja. Mutta onko reilua viedä työt prostituoiduilta? Tietysti täysin varattomien ilmaiset palvelut on kai hyvää työtä!

Vierailija
4/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jokin syysmasennus? Kyllä se mieli lumien tullessa kirkastuu, tai ainakin viimeistään keväällä :)

Vierailija
5/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, syksyllä tuntuukin pahimmalta, kun on niin pimeää. Auringonpaiste helpottaa oloa ja virkistää tekemään jotain. Mutta totuus on kuitenkin, että olen melkein aina yksin enkä enää jaksa yrittääkään muuta. Se masentaa entisestään. Joskus odotin, että tapahtuu jotain ja uskoin, että ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan ja haluavat elää yhdessä. Nyt näen, että jäin itse ulkopuolelle ja syrjäydyn yhä enemmän. Parasta on kai sitten välittää mahdollisimman vähän.

Tänäänkin tapaan yhden tutun, mutta en oikein jaksaisi. Viimeksikin kun nähtiin, hän kaatoi kaikki huolensa minulle ja keskeytti eikä kuunnellut, kun koitin välillä sanoa jotain. Mitään kummempaa hänelle ei ollut tapahtunut, on hyvä työ, sukulaisia lähellä, perhe, turvattu talous  - toisin kuin minulla. Tuntuu, ettei minun asioillani ole mitään väliä ja yksinäisyys tuntuu pahemmalta tuttujen tapaamisen jälkeen. Sosiaalisuus on välillä vaikeaa ja epäaitoa. Välitän kyllä ihmisistä, mutta tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi.

Erityisesti syksyllä ihmiset viihtyvät perheidensä parissa, ovat kiireisiä ja käpertyvät koteihinsa. Tosin kesällä oli lomakiireitä, mökkeilyä ja sukulointia yms. Muilla siis, minä vietin kesäni pääasiassa yksin kotona. Kesä on ihana ja olen aina odottanut sitä. Nyt yksinäisyys tuntuu vaikealta jaksaa.

Vierailija
6/6 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan