Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön mitä huvittaa, BMI:ni on aina 21,5. Kysy mitä vaan?

Vierailija
27.10.2016 |

Syön epätervellisesti, välillä toki tervellisesti salaattejakin jne. Pitsaa yms. voi mennä 2-3 krt viikossa, olutta ja siideriä joku 10 annosta viikossa helposti. Kotiruokana voi olla vaikka voinen pottumuusi ja nakkikastike + kasviksia lisukkeeksi. Sipsit ja karkit eivät ole koskaan pannassa.
Lisäksi urheilen satunnaisesti 1-2 krt viikossa.

Siinä pohjaa, kysymyksiä jos herättää mielenkiintoa? Ikääkin on, en ole teini.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vartalosi koostumukseltaan sellaista Lena Dunham-hyytelöä?https://farm8.staticflickr.com/7464/15115143614_f14a158d3b_o.jpg

Uskon kyllä että voit syödä noin lihomatta mutta bmi on aika korkea ja sellua varmaan löytyy?

BMI 21,5 on korkea? Meinaat, että Lena on lähelläkään 21,5:ta?

En suoraan tarkoittanut että Lenalla sama indeksi,kehon koostumus vaan saattaa olla samanlainen jos ei liiku ja syö mitä sattuu. Lenan indeksi on 24 ,ei se ihan valtavan kaukana ole.

Vierailija
22/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko muuten terve ? Vai onko sun arvoja testattu (sokeri, maksa, verenpaine jne)

Sokerit ja paineet kunnossa, kolesterolia on vähän mutta osa ihan sukuvikana.

Vähäinen kolesteroli on haitallista.

Kolesteroliarvot ovat siis vähäisen haitallisen puolella, eivät pahasti.

Tiedätkö arvosi?

En muista niitä lukuja enää, pari vuotta sitten otettu.

Et muista, mutta tiedät kolesterolia olevan vähän.  Voi yhden kerran :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vartalosi koostumukseltaan sellaista Lena Dunham-hyytelöä?https://farm8.staticflickr.com/7464/15115143614_f14a158d3b_o.jpg

Uskon kyllä että voit syödä noin lihomatta mutta bmi on aika korkea ja sellua varmaan löytyy?

BMI 21,5 on korkea? Meinaat, että Lena on lähelläkään 21,5:ta?

En suoraan tarkoittanut että Lenalla sama indeksi,kehon koostumus vaan saattaa olla samanlainen jos ei liiku ja syö mitä sattuu. Lenan indeksi on 24 ,ei se ihan valtavan kaukana ole.

Johan minä sanoin, että harrastan _urheilua_ 1-2 krt viikossa. En siis mitään kävely vaan kovaa urheilua. Ja sanoin myös syövät kotiruokaa, kasviksia ja toisinaan salaattiakin. Etkö osaa lukea?

AP

Vierailija
24/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko muuten terve ? Vai onko sun arvoja testattu (sokeri, maksa, verenpaine jne)

Sokerit ja paineet kunnossa, kolesterolia on vähän mutta osa ihan sukuvikana.

Vähäinen kolesteroli on haitallista.

Kolesteroliarvot ovat siis vähäisen haitallisen puolella, eivät pahasti.

Tiedätkö arvosi?

En muista niitä lukuja enää, pari vuotta sitten otettu.

Et muista, mutta tiedät kolesterolia olevan vähän.  Voi yhden kerran :D:D

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Tiedän, että arvot ovat vähän haitallisen puolella mutta kun en muista/tiedä enää _lukuarvoja_. En ole asiaa tutkinut 2vuoteen.

Vierailija
25/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoindeksi on 19, eikä siihen ole ikä vaikuttanut ainakaan vielä, olen siis nelikymppinen. Syön tavallista kotiruokaa, rakastan lasagnea ja pizzaa, mutta myös hedelmiä. Ja sitten on ne suklaat ja pullat. Terveyden kannalta on ruvennut mietityttämään se, etten juurikaan harrasta liikuntaa. Pyöräilen kyllä paikasta toiseen.

Vierailija
26/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kysymys mutta kyllä minäkin voisin syödä mitä vain tuolla painoindeksillä kun nytkin melkein voin (bmi 18)

Vierailija
28/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Itse samantyyppinen, bmi on aina 19-20.

Vierailija
29/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, eikö sulla ole paha olla? Syön n. 90% terveellisesti, mutta syötyäni vaikka pizzaa tai grilliruokaa, seuraavana päivänä on aivan krapulainen olo.

Vierailija
30/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin lihota vasta kun 30-v tuli mittariin. Sitä ennen olin kunnon läpipasko. Toisaalta olen aina liikkunut paljon, ja tietysti perusruokavalioni on erittäin terveellinen. Mutta kuitenkin on voinut pitää viikonloppuna useamman mässypäivän ilman pienintäkään riskiä lihoamisesta. No nyt on sitten jo valitettavasti eri meininki, joudun olemaan tosi tarkkana ettei paino ala yhtään nousta. Ja heti nopea kurinpalautus jos vaaka edes pari kiloa väärään suuntaan.

Vierailija
31/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin lihota vasta kun 30-v tuli mittariin. Sitä ennen olin kunnon läpipasko. Toisaalta olen aina liikkunut paljon, ja tietysti perusruokavalioni on erittäin terveellinen. Mutta kuitenkin on voinut pitää viikonloppuna useamman mässypäivän ilman pienintäkään riskiä lihoamisesta. No nyt on sitten jo valitettavasti eri meininki, joudun olemaan tosi tarkkana ettei paino ala yhtään nousta. Ja heti nopea kurinpalautus jos vaaka edes pari kiloa väärään suuntaan.

Niin ja nykyään on siis painoindeksi 22.5 ja ennen oli alle 20. Eli en minä vieläkään lihava tms ole, mutta joudun tosiaan olemaan paljon tarkempi.

Vierailija
32/32 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja; Terve maksa. Alat ehkä arvostamaan kehoasi ja ymmärtämään kuinka paljon paskaa tuollainen ruokavalio aiheuttaa kehollesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi