Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuiset miehet pelaavat lasten pelejä?

Vierailija
27.10.2016 |

Miksi aikuiset miehet pelaavat vielä lähes kolmikymppisinä jotain ihmeen fantasiapelejä missä huidotaan örkkejä miekalla? Eikö tällaiset ole lasten ja teinipoikien pelejä? Urheilu ja rallipelit ymmärrän, mutta en näitä fantasioita enkä sotapelejä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DISHONORED 2 ENSI VIIKOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HYPETRAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

t: VANHA AKKA 

Vierailija
22/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että se on kivaa. Siksi että lapset tykkäävät pelata kanssani. Isi auta tää on vaikea kohta. Joskus harvoin parin kaverin kanssa otetaan olutta ja ajetaan kilpaa. Ei liikuta millään lailla jos joku pitää nolona. Pelaan varsin vähän vielä ettei voi valittaa siitä. Voi mennä pari viikkoakin että yksin pelaan mitään.

Mun mielestä se on noloa ettei voi antaa aikuisen pelata ilman haukkumista. Enpä ole nähnyt naista joka tajuaa vanhan kunnon pöytälätkän hienoutta. Shakkiakin olen koittanut yhdelle naiselle opettaa. Oli muka liian monimutkainen peli. Joo on kun lapset oppi sen pieninä. Toinen oli koulussa ja toinen vielä ei niin ne oppi.

Ihan oikeasti ei ole pakko tulla mukaan pelaamaan. Kuitenkin heittäkää helvettiin se typerä arvostelu. Jo vaarini tykkäsi pelata coronaa niin ettei mummoni ymmärtänyt. Jos silloin olisi ollut konsolipelejä niin varmasti olisi vaari pelannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi kyllä lassukoille hyvää unohtaa pelit ja aloittaa joku oikeasti itseään kehittävä harrastus. Esimerkiksi vaikka salilla käynti tai kirjojen lukeminen.

Vitsit, minä luen ja pelaan. Ajatella, molempiin riittää aika.

Tänääkin tuossa aiemmin pelasin pari tuntia Assassin´s Creed-peliä. Eilen en pelannut mutta luin kirjaa.

Mutta niin juu. Olen nainen joten ei varmaan lasketa.

Vierailija
24/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rectaalitähystäjä kirjoitti:

Pleikkarilla 99% peleistä on K-18, nintendot ja xboxit on lasten juttuja.

Otetaan nyt vaikka Grand Theft Auto, Väkivaltaa huumeita seksiä...

Meillä on XBox ja hyllystä löytyy myös uusin GTA. Nykyään nuo pelit tulevat niin XBoxille kuin pleikkarillekin.

Vierailija
25/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi kyllä lassukoille hyvää unohtaa pelit ja aloittaa joku oikeasti itseään kehittävä harrastus. Esimerkiksi vaikka salilla käynti tai kirjojen lukeminen.

Vitsit, minä luen ja pelaan. Ajatella, molempiin riittää aika.

Tänääkin tuossa aiemmin pelasin pari tuntia Assassin´s Creed-peliä. Eilen en pelannut mutta luin kirjaa.

Mutta niin juu. Olen nainen joten ei varmaan lasketa.

Juuei lasketa, koska tässä oli kyse aikuisista miehistä. Katsos, kun naisethan pelaa. Tai jos nyt jostain syystä pelaavat, se on ihan eri juttu. Miehet on kuitenkin ihan pyllystä noin yleisesti tai ainakin ihan tosi lapsellisia.

Vierailija
26/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua minun seuraani, eikä halua antaa pimpukkaa, niin ei paljoa kiinnosta mikään rehkiminen sitten. Tai mitkään rakentavat harrastukset tai muu. Pelaan pelejä niin voi unohtaa edes hetkeksi millaisia ilkiöitä ja pilkallisia ylimielisiä naiset ovat.

Vierailija
27/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ollaan jännän äärellä. Miksi luulet, että Guillermo del Toron ja Peter Jacksonin kaltaiset arvostetut elokuvaohjaajat kuluttavat VUOSIA elämästään mitä ihmeellisimpiä örkkejä ja otuksia sisältävien fantasialeffojen tuottamiseen? Saati sitten ko. elokuvien näyttelijät, joihin lukeutuu niinkin kuuluisa näyttelijöitä kuin Ian McKellen ja Hugh Jackman? Huh, ihan sekopäitä.

Vierailija
28/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samoista syistä kuin naiset leikkivät vielä aikuisina kotileikkejä.

Tai prinsessaa.

Vierailija
29/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelaan Isänmaallisia-, maanpuolustushenkisiäpelejä, joissa ammutaan, heitellään käsikranaatteja, hakataan vihollista lapiolla...

Kivempaa ja itselle terveellisempää virtuaalisena kuin livenä.

Eikä tässä iässä enään jaksais juosta ja rynnäköidä.

Vierailija
30/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pelejä? :D Kyllä niitä "lasten pelejä" pelaavat myös aikuiset, tuliko ap:lle yllätyksenä? Ja hui kauhistus, jopa aikuiset naiset niitä viitsivät pelata, ei pelkästään aikuiset miehet. Aikuiset (miehet ja naiset) ne pelit kuitenkin tekevät ja kehittävät. Kamalaa, hirveää!! Aikuisten pitäisi vain katsoa BB:tä ja muita järkeviä televisio ohjelmia! 

Älä ap trollaa ;)

Vierailija
31/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että 15-20 vuotta sitten kun nykyisten kolmekymppisten sukupolvi oli nuori, fantasia breikkasi marginaalista valtavirtaan ja tuli osaksi nuorten populaarikulttuuria, jota aikaisemmin olivat hallinneet esimerkiksi urheilu ja popmusiikki. Tätä ennen fantasiasta kiinnostuminen oli nörttien puuhaa ja tosi leimaavaa. Nyt populaarikulttuuri on sirpaloitunut niin että kaikenlaisesta saa tykätä missä tahansa ikävaiheessa: maailman suosituin tv-sarjakin on fantasiamaailmaan sijoittuva Game of Thrones. Tällaiset "fantasia on lasten juttuja" -väitteet kuuluvat sinne menneeseen maailmaan.

Vierailija
32/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tää sama provo.....

Vierailija
33/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajee, mä olen kanssa Superwoman, ainakin av-mammojen mielestä, koska mä sekä pelaan lasten pelejä että käyn salilla (enkä pelkästään käy, vaan treenaankin ihan kunnolla) JA luen kirjoja JA teen väitöskirjaa JA kaiken kukkuraksi olen ihan hyväpalkkaisessa työssäkin. Mihin vielä ehdinkään jahka hengissä tästä kaikesta suorittamisesta selviän! (en tosin edes hengästy, olen vain omasta mielestäni elänyt tavallista elämää, mutta nyt olen VALAISTUNUT ja tajunnut, että lasten pelien pelaaminen sulkee automaattisesti pois kaiken muun. Mustavalkoisuus here we come, again!)

Vierailija
34/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa on kiva pelailla.

Itselle pelivuosia on kertynyt aika paljon. Ensimmäinen NHL-peli oli NHLPA Hockey 93 Segalla, siitä eteenpäin sitten vuosittain uudet pelit.