Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso oli taannoin yhden yön jossain muualla. Juuh, en uskalla kysyä että missä oli :(

Vierailija
26.10.2016 |

Välillä tuntuu että pitää saada rohkeus kysyä ja välillä onnistuu olemaan ajattelematta sitä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, miksi et uskaltaisi kysyä tuollaista perusasiaa? Mitä tapahtuu jos kysyt? Mitä tapahtuu jos saat/et saa vastausta?

Vierailija
2/25 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, miksi et uskaltaisi kysyä tuollaista perusasiaa? Mitä tapahtuu jos kysyt? Mitä tapahtuu jos saat/et saa vastausta?

Perusasia? Kun toinen on pois yön? Ei ainakaan meillä olisi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä.

Vierailija
4/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Vierailija
5/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli  myös kerran ja veikkaan että oli ehkä  putkassa tai sammuneena johonkin rappukäytävään. Niin vahva humalatila oli silloin kun viimeisen kerran olin yhteyden saanut. Ei ole kehdannut tunnustaa miten asia on. Mitään muita naisia en epäile, oli tosiaan niin änkyräkännissä että tuskin pysyi edes pystyssä (mies saati vehje).

6/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko teidän suhteessa ylipäätään mistään jos ei tuollaista uskalla kysyä tai jos puoliso ei automaattisesti ja oma-aloitteisesti uskalla asiasta kertoa?

Itse varmaan olisin hulluna huolesta tuollaisessa tilanteessa ja pommittaisin puolisoa kysymyksillä ja kaipaisin todellakin selitystä. Omalla kohdallani voin kyllä onnekseni sanoa puolisoni olevan luotettavampi tapaus ja ikävä että ap:lla ei näin taida olla. En voisi edes kuvitella että meillä syntyisi tuollainen tilanne.

Vierailija
7/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitti varmaan, että olisi/on perusasia voida kysyä, jos jotain outoa/erilaista tapahtuu.

Vierailija
8/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun mies oli taannoin yön pois mun ei tarvinnut edes kysyä missä oli. Laiton eropaperit vetämään. Seuraavalla kerralla saa itse selitellä lapsilleen, missä yönsä luuhaa.

Vierailija
9/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisiko mies kysyä asiaa sinulta jos olisit yön kotoa pois hänelle ilmoittamatta? Vai jatkuisiko arki normaaliin tapaan ja kuksisitte ilman huolen ja epäilyksen häivää? Tuskin. Onko mies väkivaltainen henkisesti tai jopa fyysisesti? Onko teillä suhteessanne ja elämässänne muita katvealueita, joista ette pysty puhumaan? Kuinka vanhoja olette ja kukka kauan olette yhdessä olleet?

Vierailija
10/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on AINA poissa yön, kun on dokaa. Kotiin ei oo kännissä/humaltuneena asiaa.

Pettäkööt jos pettää, perusolettamus on, että ei petä.

Vierailija
11/25 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko miehelle pesää jo?

Vierailija
12/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitti varmaan, että olisi/on perusasia voida kysyä, jos jotain outoa/erilaista tapahtuu.

Samaa luulisin.

Vierailija
13/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yö on vain MUUTAMA TUNTI!

Vierailija
15/25 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/25 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi yö on vain MUUTAMA TUNTI!

Vierailija
17/25 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ollut nyt kotona

Vierailija
19/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin. Oma puolisoni ei oikeastaan ole kysynyt, ei ehkä uskalla enkä tiedä vastaisinko rehellisesti. Arvaa varmaan?

Vierailija
20/25 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista