Mies 29v + 2v miettii; seksin nolous miehelle
Miehellä on seksissä jatkuva kiitollisuudenvelan ja jopa syyllisyyden tunne, koska mies on houkutellut naisen tekemään jotakin, mistä ei saisi ääneen puhua.
Tunne liittyy myös voimakkaasti siihen, että naisen tapa koskettaa miestä perustuu eri asioihin kuin miehen tapa koskettaa naista.
Kosketellessaan naista mies ei yritä ainoastaan miellyttää naista, vaan myös tyydyttää omaa uteliaisuuttaan ja mies kiihottuu ja viehättyy jatkuvasti enemmän ollessaan naisen läheisyydessä ihan omaksi ilokseen ilman valta-asetelmia. Nainen on siis siinä objekti, jonka paikallaoleminen on jo itsessään aika hyvä juttu.
Naisen koskettaessa miestä nainen taas toistaa sellaisia kaavoja ja liikkeitä, jotka on oppinut muista lähteistä eli nainen on kuullut että miehet tykkäävät siitä ja tästä ja sitten nainen toistaa niitä ohjeita katsellen samalla uteliaasti miehen silmiin hyväksyntää etsien. Tämä asettaa miehen vähän vaivaantuneeseen asemaan, kun miehen pitää sitten vastata katseeseen ja yrittää saada nainen tuntemaan itsensä taitavaksi ja seksikkääksi ja miehen pitää yrittää vapautua kaikista niistä negatiivisista ajatuksista, jotka ovat seurausta miesten vartaloon kohdistuvasta naureskelusta ja vähättelystä. Tässä tilanteessa nainen ei ole siis sinänsä millään jännittävällä tutkimusmatkalla toisin kuin mies, vaan hakee vahvistusta naiselliselle itsetunnolleen ja yrittää päästä miehen suosioon käyttämällä miehen vartaloa ajoneuvona, jota pitää ohjailla sinne päämäärään.
Kommentit (30)
Tämä oli todella hämmentävä kertomus. Koeta ymmärtää, että sinulla on vain (yksi? korkeintaan muutama) huonoja seksikokemuksia. Meillä muilla seksi ei vastaa kuvailemaasi tapahtumaa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miksihän kuusi ihmistä on kuitenkin yläpeukuttanut jos kaikki johtuu vain minun tietämättömyydestäni? Ehkä siinä on totuuden siemen.
Voi Mies 29v plus 1v... Tekstiäsi on mitä luultavimmin yläpeukutettu sen viihdearvon vuoksi. Olen pahoillani.
Tulin vain sanomaan samaa kuin muutkin: älä toimi asiantuntijana asioissa, joista et tiedä yhtään mitään, marsumies.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tämän paskan postaaminen, et tiedä mitään naisista. Teet vain itsesi naurunalaiseksi.
Kyllä maailmaan naurua mahtuu ja osaan nauraa takaisin ja yhdessä.
Minä (nainen) haluan koskettaa häntä joka paikkaan, koska rakastan häntä ja hänen vartaloaan. Joskus orgasmien jälkeen, saatamme olla tunninkin sanomatta mitään ja vain hyväilemne hellästi toisiamme. Minä en joudu arvailemaan, mistä hän pitää. Hän kertoo sen.
No se nolous AP:llä liittyynee siihen, että ei kiihotu naisen kosketuksesta - on lähinnä vainvaantunut - niinhän tuossa itse kirjoittaa. Nolous siitä, että nauttisi miehen kosketuksesta enemmän.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miksihän kuusi ihmistä on kuitenkin yläpeukuttanut jos kaikki johtuu vain minun tietämättömyydestäni? Ehkä siinä on totuuden siemen.
Tilastollinen kyvykkyytesi ei ole huippua.
Vierailija kirjoitti:
No se nolous AP:llä liittyynee siihen, että ei kiihotu naisen kosketuksesta - on lähinnä vainvaantunut - niinhän tuossa itse kirjoittaa. Nolous siitä, että nauttisi miehen kosketuksesta enemmän.
Ap on pihalla, mutta onko kaikkien pakko lähteä koulukiusausmentaliteetilla vittuilemaan.
Ap:n häpeää ja nolostelua lukuunottamatra oli tämä kyseisen kirjoittajan teksteistä se, joka edes joltain osin osui lähelle omia kokemuksia.
Itse miehenä olen loputtoman kärsivällinen kumppanieni hyväilemisessä ja heidän kehojensa oppimisessa, mutta iso osa kohtaamistani naisista eivät jostain syystä suhtaudu samalla tavalla, vaan nimenomaan tekevät mitä tekevät ja odottavat hyväksyntää - varovaisestakin neuvomisesta/ohjaamisesta seuraa tunnelman romahdus ja jarrut.
Yksilöt tietysti ovat kovasti erilaisia. Ja monet naiset täällä valitelleet miesten olevan herkkähipiäisiä, että mene ja tiedä.
Anteeksi nyt että sanon, mutta mikäli oikein olen ymmärtänyt, niin sinulla ei ole kokemusta sen enempää seksistä kuin parisuhteestakaan? Korjaa mikäli olen väärässä.
Olen lukenut täältä muutamia naisiin, seksiin ja parisuhteisiin liittyviä kirjoituksiasi, ja niistä, kaikella kunnioituksella, paistaa kokemattomuus ja tietämättömyys läpi todella selkeästi. Oletko koskaan kuullut sellaista neuvoa, että älä lähde mestaroimaan aiheilla, joista et tiedä tarpeeksi? Minusta se on ihan hyvä neuvo, koska typeryyksien selittely saa ihmisen vaikuttamaan typerältä.
Ymmärrän että nuorena on enemmän halua analysoida ja kehitellä omia teorioitaan kuin ottaa selvää. Mutta hyvä mies, et sinä niin nuori ole enää. Kolmekymppinen on aikuinen, ja siinä iässä olisi suotavaa itse kunkin hyväksyä se, että kukaan meistä ei oikeasti ole kaikkien alojen asiantuntija.
Joten oikeasti, lakkaa analysoimasta asioita, joista et selvästi tiedä mitään. Tee se ihan itsesi kannalta. Vaikket välittäisi siitä, että nolaat itse itsesi, niin huomioi kuitenkin se, että jonain päivänä sinä varmasti kohtaat ihan oikean naisen ja ihan oikean ihmissuhteen hänen kanssaan. Entä jos silloin et enää pystykään karistamaan mielestäsi kaikkia näitä negatiivisia ja hyvin virheellisiä kuvitelmia naisista ja heidän ajatusmaailmastaan? Entä jos nämä vuosikausia hellimäsi virheelliset mielikuvat vahingoittavat asennettasi ja suhtautumistasi naiseen ja parisuhteeseen silloin, kun sellaiseen sinulla aukeaa oikea tilaisuus? Entä jos silloin pilaat mahdollisuutesi pelkästään siksi, että et usko naisen olevan sellainen kuin hän on, koska hän ei vastaakaan omia virhekäsityksiäsi naisista?