Tykkäättekö naiset enemmän tatuoiduista ja rennoista vai konservatiivisita porvarimiehistä?
Kun vahvasti näyttää siltä, että molemmat menevät naisille kaupaksi paremmin kuin tavikset. Riippuu tietysti varmaan eniten naisen luonteesta ja taustasta sekä mitä hän hakee. Mainitkaa myös, millaisia itse olette.
Kommentit (45)
Tatskat on turn off, loppuu kiinnostus, jos tatskoja näkyy runsaasti; tyyliin Mikael Gabriel. Samoin rento <> tiukkapipo akselin molemmat päät putoavat pois.
Hillitty, konservatiivinen porvarimies herättää mielenkiinnon ja mielikuvituksen. Vielä jos on älykäs, niin se on menoa. Sellainen olemus tuntuu haasteelta, että hän kaipaa naisen vapauttamaan villin puolensa. On hurjaa, jos näkee pidättyväisen ja hillityn miehen silmissä kuitenkin kiihkeän katseen. Sitä alkaa kuvitella, millainen hän olisi, jos veisin hänet kauas tästä kaikesta ja oltaisiin vain kahden.
Reaktioni on varmaan samankaltainen, kuin joillain naisilla tulee jännämiehistä, juopoista naistenhalkaajista ja rentuista: heistä on kiinnostava haaste saada esille näiden herkkyys ja pehmeä puoli. Minulla vaan asetelma on vähän eri.
Mulla on tavismies, tosi lyhyet hiukset, ei tatuointeja. Mutta kelpais myös pitkähiuksinen tai kalju tatuoitukin. Itselläni on tastkoja muutama.
Mikä ei kävis on huippuporvarillinen tyyppi, minkäänlainen parrakas/viiksekäs(poissulkien sänki tai pikkuparta) tupakoiva, rikollinen tai täydellinen sohvaperuna. tai muutenvaan yltiölaiska. Työtönkin kävisi jos aktiivisesti etsii töitä eikä ole työtön omasta syystään.
tämmösiä ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Kun vahvasti näyttää siltä, että molemmat menevät naisille kaupaksi paremmin kuin tavikset. Riippuu tietysti varmaan eniten naisen luonteesta ja taustasta sekä mitä hän hakee. Mainitkaa myös, millaisia itse olette.
Onko siis miehiä vain kahta sorttia? Kuinka tyhmä ja mustavalkoinen sä olet?
Jatkan vielä, sinänsä surullista että tälläistä yleistystä on. On monia ihmisiä joista ei uskoisi että tatuointeja löytyy, ja sekin että tääläkin oli joskus ketju jossa sanottiin että nuori jolla on tatuointeja ei töitä voi saada. Että se pilaa mahdollisuudet. Tatuoinnit on hyvinkin kauniita kun ne on hyvin tehty, ymmärrän myös sen että kaikki niistä eivät pidä, mutta este työlle sen ei pitäisi olla. Lähestulkoon tatuoinnit pystyy aina peittämään. Mutta kai siinä ketjussa oli vain muutamia ihmisiä huutelemassa, koska itse en ainakaan tatuoinneistani, lävistyksistäni ja venytyksistä ole negatiivisiä kommentteja kuullut. Lähinnä vain kysymyksiä siitä että sattuiko :D Mutta myös ymmärrän että ihmiset ei niistä pidä. Ideahan siinä on se että itse niistä pitää. Nyt meni ohi aiheen, anteeksi siitä.