Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö naiset enemmän tatuoiduista ja rennoista vai konservatiivisita porvarimiehistä?

Vierailija
26.10.2016 |

Kun vahvasti näyttää siltä, että molemmat menevät naisille kaupaksi paremmin kuin tavikset. Riippuu tietysti varmaan eniten naisen luonteesta ja taustasta sekä mitä hän hakee. Mainitkaa myös, millaisia itse olette.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein tatuoidut miehet ovat todella konservatiivisia ja vanhakantaisia monien arvojen suhteen. Usein tatskamiehet ovat juuri niitä pahimman luokan rasisteja ja homottelijoita. Lisäksi näillä junteilla on sovinistisia ajatuksia naisten asemasta. Karskit tatskaäijät eivät anna tehdä aborttia, vaan haluavat nuoren vaimon ja perheen kotiinsa edustamaan. Tatskaäijät saattavat olla myös tosi uskovaisia tai ainakin yrittää hyvitellä ja hakea anteeksiantoa rikoksille ja paheelliselle elämälle jeesus-schaiban kautta. Vankiloissahan tullaan monesti muka uskoon. Tatskamiesten maailmankatsomus on usein tosi rajoittunutta. Ja kyllähän tatuoitu äijäkin äänestää todennäköisemmin porvaripuoluetta. Mokoma porvarien hännystelijä. Ei tatuoinnit tee miehestä yhtään sen rennompaa, vaan se nimenomaan kuvaa miehen tarvetta projisoida jotain pahaa oloa ja epävarmuutta.

Meillä on siis eri kokemus tatuoiduista. Toisaalta se ikäluokkakin varmasti vaikuttaa. Itse olen parikymppinen, joten aikalailla sen ikäisiä myös tunnen. Toki on niitä uus natseja jotka hakaristin kaulaansa ovat tatuoineet yms, mutta tatuointeja löytyy ihan kaikenlaisilta ihmisiltä. Itselläni tatuointeja, miehelläni tatuointeja, ja liberaaleja ihmisiä olemme. Nuorilla varsinkin kun tatuoinnit lisääntyy, eikä kyse ole enään uskomusten näyttämisestä, vaan lähinnä taiteesta iholla ja itsensä koristamisesta :)

Vanhakantaisista ja konservatiivisista siis myös. Missä päin asut? Parikymppiset tuttuni pitävät tatuointeja vanhempien juttuna ja vähän nolona. Mietin vain onko tässä alueellisia eroja.

Tampereella, mutta kaippa se riippuu myös ihan siitä minkälaisten ihmisten kanssa viettää aikaa. Itsellani saman tyylisiä ja saman ajatusmaailman omaavia kavereita lähinnä on. Eli riippuu paljolti ihmisistä. Mutta lähinnä kommentoin tohon tekstiin sen takia ettei kaikki tatuoidut ole rikollisia, tai entisiä rikollisia jotka ovat uskossa, ja ylipäänsä tekstin yleistykseen :D toki niitäkin on

Jatkan vielä, sinänsä surullista että tälläistä yleistystä on. On monia ihmisiä joista ei uskoisi että tatuointeja löytyy, ja sekin että tääläkin oli joskus ketju jossa sanottiin että nuori jolla on tatuointeja ei töitä voi saada. Että se pilaa mahdollisuudet. Tatuoinnit on hyvinkin kauniita kun ne on hyvin tehty, ymmärrän myös sen että kaikki niistä eivät pidä, mutta este työlle sen ei pitäisi olla. Lähestulkoon tatuoinnit pystyy aina peittämään. Mutta kai siinä ketjussa oli vain muutamia ihmisiä huutelemassa, koska itse en ainakaan tatuoinneistani, lävistyksistäni ja venytyksistä ole negatiivisiä kommentteja kuullut. Lähinnä vain kysymyksiä siitä että sattuiko :D Mutta myös ymmärrän että ihmiset ei niistä pidä. Ideahan siinä on se että itse niistä pitää. Nyt meni ohi aiheen, anteeksi siitä.

Vierailija
42/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on turn off, loppuu kiinnostus, jos tatskoja näkyy runsaasti; tyyliin Mikael Gabriel. Samoin rento <> tiukkapipo akselin molemmat päät putoavat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitty, konservatiivinen porvarimies herättää mielenkiinnon ja mielikuvituksen. Vielä jos on älykäs, niin se on menoa. Sellainen olemus tuntuu haasteelta, että hän kaipaa naisen vapauttamaan villin puolensa. On hurjaa, jos näkee pidättyväisen ja hillityn miehen silmissä kuitenkin kiihkeän katseen. Sitä alkaa kuvitella, millainen hän olisi, jos veisin hänet kauas tästä kaikesta ja oltaisiin vain kahden.

Reaktioni on varmaan samankaltainen, kuin joillain naisilla tulee jännämiehistä, juopoista naistenhalkaajista ja rentuista: heistä on kiinnostava haaste saada esille näiden herkkyys ja pehmeä puoli. Minulla vaan asetelma on vähän eri.

Vierailija
44/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavismies, tosi lyhyet hiukset, ei tatuointeja. Mutta kelpais myös pitkähiuksinen tai kalju tatuoitukin. Itselläni on tastkoja muutama.

Mikä ei kävis on huippuporvarillinen tyyppi, minkäänlainen parrakas/viiksekäs(poissulkien sänki tai pikkuparta) tupakoiva, rikollinen tai täydellinen sohvaperuna. tai muutenvaan yltiölaiska. Työtönkin kävisi jos aktiivisesti etsii töitä eikä ole työtön omasta syystään.

tämmösiä ajattelin.

Vierailija
45/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vahvasti näyttää siltä, että molemmat menevät naisille kaupaksi paremmin kuin tavikset. Riippuu tietysti varmaan eniten naisen luonteesta ja taustasta sekä mitä hän hakee. Mainitkaa myös, millaisia itse olette.

Onko siis miehiä vain kahta sorttia? Kuinka tyhmä ja mustavalkoinen sä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi