Tykkäättekö naiset enemmän tatuoiduista ja rennoista vai konservatiivisita porvarimiehistä?
Kun vahvasti näyttää siltä, että molemmat menevät naisille kaupaksi paremmin kuin tavikset. Riippuu tietysti varmaan eniten naisen luonteesta ja taustasta sekä mitä hän hakee. Mainitkaa myös, millaisia itse olette.
Kommentit (45)
Tatuoitu rento?
Tatuoidut on aina jotain ylikereitä jännittäjiä.
Kumpikaan tyyppi ei vetoa minuun niin hyvin kuin luomu villapaita/ruutupaita-tavismies :) Sellainen tuolla olohuoneen sohvallakin köllöttelee, taidanpa mennä pussailemaan...
Konservatiivinen porvari ei oikein kuulosta siltä, että arvomaailmamme kovasti kohtaisivat. Tatuoinneista en erityisesti pidä, mutta ei ne kohtuullisessa määrin myöskään turn off ole, jos mies muuten on ihana. Rentous ei taas kerro mitään ihmisen arvoista, toiveista ja kiinnostuksen kohteista, jotka mulle parinvalinnassa tärkeintä on. Myöskään termi tavis ei kerro mulle toisesta mitään parisuhteen kannalta oleellista. Joten en valitettavasti voi vastata tähän.
Olen itse hoitoalalla työskentelevä, uskonnoton, arvomaailmaltaan suht liberaali nainen.
Ehdottomasti rento, en ikinä huolisi konservatiivia tai porvarismiestä. Tatuoinneista en tykkää, mutta jos näistä kahdesta pitää valita niin ne olisi todellakin pienempi paha.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa naiset, millainen mies on sitten tarpeeksi konservatiivinen. Tuntuu, että miehen pitäisi olla ulkoisesti konservatiivisen näköinen, taloudellisesti raharikas porvari ja henkisesti liberaali ja rento arvomailma. Onko sellaisia miehiä paljonkin?
Mies, joka asettaa perheensä omien harrastusten edelle. Joka arvostaa naistaan ja näyttää sen. Joka suhtautuu kunnioittavasti kanssaihmisiinsä eikä aseta heitä arvojärjestykseen, käytä hyväkseen tai kohtele kaltoin. Sellainen, joka auttaa mummon kadun yli ja tuuppaa toisen autoa umpihangessa. Jonka sydämessä on paikka lapsille ja eläimille. Joka ei polje heikompaa. Luotettava, suoraselkäinen, kunnollinen, hyväsydäminen Mies isolla alkukirjaimella.
N37, omansa löytänyt
en siedä oikeistolaisia ja vittuilen konservatiiveille takaisin. useimmiten mieheni ovat fiksuja vasemmistolaisia/anarkisteja. lähes kaikilla on tainnut olla tatuointeja ja rento meininki, kaljaa ja pitsaa. itse olen juuri tällainen henkilö. tulotasolla ei ole merkitystä muutoin, kuin että pystyy elättämään itsensä, etten joudu leikkimään äitiä.
Molemmat käy! Ah miehet. Niin monenlaisia ihania. Ite oon tämmönen ruskeahiuksinen ja ihan nätti parikymppinen ulkonäöstä huoltapitävä amk opiskelija..
Miehen pitää olla rento. En kestä liian tiukkista ja tärkeetä. Jostain syystä on sit ihastukset paljastuneet usein epäsopiviksi em takia. Onko muut huomanneet, että hyvännäköiset ja kunnostaan huoltapitävät ovat usein liian tosissaan elämässä? En tiedä osaanko selittää. Löytyispä joskus joku, joka ois rento, mutta ei liian. Tai tuntuu, että se on jokotai. Rennot tyypit ulkonäöllisesti ei sitten usein nappaa, en pysty kiinnostumaan ylipainoisista miehistä tai hipeistä. seksuaalista vetoa en pysty naismaisiin ja ylipainoisiin enkä myöskään liian laihoihin tuntemaan.
Sitten esim salimiehet on jotenkin liian tosissaan sen hommansa kanssa, monet joihin ssalilla tutustunut ovat paljastuneet esim siivoushulluiksi.. ollaan sinkkuna sitten. Ja tietty itsessänikin vikaa 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu rento?
Tatuoidut on aina jotain ylikereitä jännittäjiä.
Tatuoinnilla juuri voivat ostaa sitä "rentoutta".. :D
Rakastan tatuoituja miehiä. Tatuoinnit voivat mielestäni olla tyylikkäitä ollessaan harkittuja ja taidolla tehtyjä. Tiedän monia hyvännäköisiä tatuoituja miehiä, joilla tatuointeja on rinnassa, selässä, käsivarsissa ja jopa kaulassa. Olen 20-vuotias yliopisto-opiskelija. Lisäksi olen kauniiksi kehuttu ja normaaliälyinen; tuntuu, että tällaisen mielipiteen kanssa tällä palstalla sitä pitää korostaa, kun tatuoituja ja tatuoinneista pitäviä pidetään lihavia wt-siiderivalaina tai vähintäänkin älyllisesti vajavaisina. Itse en aio tatuointeja hankkia, mutta pidän niistä silti erityisesti miehillä.
Vierailija kirjoitti:
en siedä oikeistolaisia ja vittuilen konservatiiveille takaisin. useimmiten mieheni ovat fiksuja vasemmistolaisia/anarkisteja. lähes kaikilla on tainnut olla tatuointeja ja rento meininki, kaljaa ja pitsaa. itse olen juuri tällainen henkilö. tulotasolla ei ole merkitystä muutoin, kuin että pystyy elättämään itsensä, etten joudu leikkimään äitiä.
Et siedä muiden näkökantoja, vittuilet, kaljaa, pitsaa= rento meininki? Kukin tietysti tavallaan. Kuulostat vasemmistoversiolta persujen kannattajan stereotyypistä ja ihan perus juntilta.
Pointti hukassa kirjoitti:
Molemmat käy! Ah miehet. Niin monenlaisia ihania. Ite oon tämmönen ruskeahiuksinen ja ihan nätti parikymppinen ulkonäöstä huoltapitävä amk opiskelija..
Miehen pitää olla rento. En kestä liian tiukkista ja tärkeetä. Jostain syystä on sit ihastukset paljastuneet usein epäsopiviksi em takia. Onko muut huomanneet, että hyvännäköiset ja kunnostaan huoltapitävät ovat usein liian tosissaan elämässä? En tiedä osaanko selittää. Löytyispä joskus joku, joka ois rento, mutta ei liian. Tai tuntuu, että se on jokotai. Rennot tyypit ulkonäöllisesti ei sitten usein nappaa, en pysty kiinnostumaan ylipainoisista miehistä tai hipeistä. seksuaalista vetoa en pysty naismaisiin ja ylipainoisiin enkä myöskään liian laihoihin tuntemaan.
Sitten esim salimiehet on jotenkin liian tosissaan sen hommansa kanssa, monet joihin ssalilla tutustunut ovat paljastuneet esim siivoushulluiksi.. ollaan sinkkuna sitten. Ja tietty itsessänikin vikaa 😂😂
Et voi saada kaikkea. :) Liiallisella rentoudella ei sinne salillesi asti edes päästä.
Vierailija kirjoitti:
Usein tatuoidut miehet ovat todella konservatiivisia ja vanhakantaisia monien arvojen suhteen. Usein tatskamiehet ovat juuri niitä pahimman luokan rasisteja ja homottelijoita. Lisäksi näillä junteilla on sovinistisia ajatuksia naisten asemasta. Karskit tatskaäijät eivät anna tehdä aborttia, vaan haluavat nuoren vaimon ja perheen kotiinsa edustamaan. Tatskaäijät saattavat olla myös tosi uskovaisia tai ainakin yrittää hyvitellä ja hakea anteeksiantoa rikoksille ja paheelliselle elämälle jeesus-schaiban kautta. Vankiloissahan tullaan monesti muka uskoon. Tatskamiesten maailmankatsomus on usein tosi rajoittunutta. Ja kyllähän tatuoitu äijäkin äänestää todennäköisemmin porvaripuoluetta. Mokoma porvarien hännystelijä. Ei tatuoinnit tee miehestä yhtään sen rennompaa, vaan se nimenomaan kuvaa miehen tarvetta projisoida jotain pahaa oloa ja epävarmuutta.
Meillä on siis eri kokemus tatuoiduista. Toisaalta se ikäluokkakin varmasti vaikuttaa. Itse olen parikymppinen, joten aikalailla sen ikäisiä myös tunnen. Toki on niitä uus natseja jotka hakaristin kaulaansa ovat tatuoineet yms, mutta tatuointeja löytyy ihan kaikenlaisilta ihmisiltä. Itselläni tatuointeja, miehelläni tatuointeja, ja liberaaleja ihmisiä olemme. Nuorilla varsinkin kun tatuoinnit lisääntyy, eikä kyse ole enään uskomusten näyttämisestä, vaan lähinnä taiteesta iholla ja itsensä koristamisesta :)
Miten tatuoinnit ja rentous liittyvät yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein tatuoidut miehet ovat todella konservatiivisia ja vanhakantaisia monien arvojen suhteen. Usein tatskamiehet ovat juuri niitä pahimman luokan rasisteja ja homottelijoita. Lisäksi näillä junteilla on sovinistisia ajatuksia naisten asemasta. Karskit tatskaäijät eivät anna tehdä aborttia, vaan haluavat nuoren vaimon ja perheen kotiinsa edustamaan. Tatskaäijät saattavat olla myös tosi uskovaisia tai ainakin yrittää hyvitellä ja hakea anteeksiantoa rikoksille ja paheelliselle elämälle jeesus-schaiban kautta. Vankiloissahan tullaan monesti muka uskoon. Tatskamiesten maailmankatsomus on usein tosi rajoittunutta. Ja kyllähän tatuoitu äijäkin äänestää todennäköisemmin porvaripuoluetta. Mokoma porvarien hännystelijä. Ei tatuoinnit tee miehestä yhtään sen rennompaa, vaan se nimenomaan kuvaa miehen tarvetta projisoida jotain pahaa oloa ja epävarmuutta.
Meillä on siis eri kokemus tatuoiduista. Toisaalta se ikäluokkakin varmasti vaikuttaa. Itse olen parikymppinen, joten aikalailla sen ikäisiä myös tunnen. Toki on niitä uus natseja jotka hakaristin kaulaansa ovat tatuoineet yms, mutta tatuointeja löytyy ihan kaikenlaisilta ihmisiltä. Itselläni tatuointeja, miehelläni tatuointeja, ja liberaaleja ihmisiä olemme. Nuorilla varsinkin kun tatuoinnit lisääntyy, eikä kyse ole enään uskomusten näyttämisestä, vaan lähinnä taiteesta iholla ja itsensä koristamisesta :)
Vanhakantaisista ja konservatiivisista siis myös. Missä päin asut? Parikymppiset tuttuni pitävät tatuointeja vanhempien juttuna ja vähän nolona. Mietin vain onko tässä alueellisia eroja.
Vierailija kirjoitti:
Miten tatuoinnit ja rentous liittyvät yhteen?
Sulkevat toisensa usein pois. Ennen tatuointien inflaatiota saattoi olla toisin, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Seksiin ensimmäinen ja muuhun jälkimmäinen.
Sama täällä. Jos voisinn, hyppäisin ilomielin sänkyyn erään tietyn tatuoidun kuumiksen kanssa. Mutta en voi, koska olen naimisissa (onnellisesti) sellaisen porvarismiehen kanssa. Joka ei tosin ole hirveän konservatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhakantaisista ja konservatiivisista siis myös. Missä päin asut? Parikymppiset tuttuni pitävät tatuointeja vanhempien juttuna ja vähän nolona. Mietin vain onko tässä alueellisia eroja.
Tampereella, mutta kaippa se riippuu myös ihan siitä minkälaisten ihmisten kanssa viettää aikaa. Itsellani saman tyylisiä ja saman ajatusmaailman omaavia kavereita lähinnä on. Eli riippuu paljolti ihmisistä. Mutta lähinnä kommentoin tohon tekstiin sen takia ettei kaikki tatuoidut ole rikollisia, tai entisiä rikollisia jotka ovat uskossa, ja ylipäänsä tekstin yleistykseen :D toki niitäkin on
Tatuoidun jännäpaskan kanssa tehdään lapset ja sen jälkeen yritetään saada kunnon nyhjämies niitä elättämään.
Tykkään rennoista porvarimiehistä (yksikin riittää)