Miten saisin herätettyä naisessa intohimoa?
Jälleen lupaavalta vaikuttanut tapailu kaatui intohimon puutteeseen naisen puolelta. Olen juuri se äidin unelmavävy (oma asunto, työpaikka, koulutus, elämänhallinta kondiksessa), mutta en saa herätettyä naisissa intohimoa jostain syystä. Miten voisin oikein onnistua tässä? Onko joku onnistunut?
Kommentit (20)
Itseäni innostaa ja tuo itsevarmuutta, jos mies osoittaa minulle huomiota, aitoa kiinnostusta ja arvostusta. Antaa ymmärtää minun olevan hänelle erityinen, ja huomioi tekemiseni ja osaamiseni. Joo, voi kuulostaa säälittävältä, mutta hivelee niin ihanasti itsetuntoa. Sellaisen miehen kanssa on ihana kokea myös niitä intohimon hetkiä, ja pikku kehu silloin tällöin -myös makuuhuoneessa- laittaa ainakin itseni yrittämään myös enemmän.
Mulla olis sulle ehdotus joka voisi avata silmiäsi ja opettaa sulle uutta itsestäsi. Ota persoonallisuustesti 16personalities.com -sivustolla.
Oot liian nuori? Odota kymmenen tai jopa kaksiot vuotta ni ootkin yhtäkkiä kuuminta kamaa
Kyllä mun äidin unelmavävy on jotain muuta kuin nuo. Komea, reipas, sosiaalinen, fiksu ja tyttärensä huomioonottava, avulias jne.
Ei siinä kuule merkkaa mitään nuo mainitsemasi asiat pelkästään. Oikeastaan ne ovat aika vähäpätöisiä työpaikkaa ja elämänhallintaa lukuunottamatta...
No kokeile sit sitä äitiä, jospa tuo innostuisi :) Ei mutta vakavissaan, oletko itse intohimoinen ja näytätkö sen? Intohimoinen suhde on kahden kauppa, joten vaikea neuvoja antaa. Ehkä et vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa.
Nainen rakastuu korvillaan ja mies silmillään. Puhu hänelle kauniisti ja keskustele rohkeasti.
Osoita itse haluavasi häntä ja kehu kauniiksi, älykkääksi, mutta vain jos tarkoitat sitä. Kun naisella on haluttu olo, hän vapautuu estoistaan.
Äidin unelmavävy ja intohimoja herättävä mies harvoin ovat sama asia. Asiat, joista kerroit ovat hyviä ja edellytyksiä hyvälle kumppanille, mutta mitä muuta olet niiden lisäksi? Ei asunto, työpaikka tai koulutus tee mielestä mielenkiintoista ja sellaista, joka herättää intohimoa. Mihin itse suhtaudut intohimolla? What makes you "tick"? Jos olet intohimoinen postimerkkien keräilijä niin herätät ihan varmasti ainakin postimerkkejä keräilevissä naisissa intohimoja paljon enemmän kuin saman asian flegmaattinen harrastaja.
Nuo mainitsemasi asiat eivät merkkaa mitään jos haluat herättää intohimon ja rakkauden. Kuulostaa kuin hakisit työpaikkaa.
Joko suuri omaisuus tai rikosrekisteri.
Komppaan edellisiä: jos elät intohimoisesti ja "palat" eri asioille, sytytät myös naisessa liekit. Arkipäiväisyys on intohimon isoin tappaja (ja mulle myös mm. töistään puhuminen).
Nainen haluaa olla haluttu, ja syttyy osittain siitä että näkee sinun haluavan häntä.
Tee ruokaa kullalle, oo herkkä :) mutta määrätietoinen, Sängyssä hellä, vaikka vähän villikin. Uskalla olla epätäydellinen/omalaatuinen just se mitä sä oot..joskus se on just kauneinta ja kiehtovinta ja koukuttaa., koska se myös ihmeellisen kierron kautta kertoo,että ihminen on itsevarma, kun on aito. Huomioi,huomioi ja huomioi ja oo herrasmies...mä ainakin sulaisin:)
Vierailija kirjoitti:
Oot liian nuori? Odota kymmenen tai jopa kaksiot vuotta ni ootkin yhtäkkiä kuuminta kamaa
En haluaisi perustaa perhettä kauhean vanhana. Muut ikätoverini kyllä pariutuvat/ovat pariutuneet, joten en usko, että on iästä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa olla haluttu, ja syttyy osittain siitä että näkee sinun haluavan häntä.
Näin olen tehnytkin, mutta oon huomannut, että nainen ei halua mua yhtä paljon kuin minä häntä
kehität keskustelutaitojasi. siitä se lähtee. naiselle tulee voida puhua kuin miehelle (ei siis ihan samoista jutuista)ja ole itsevarma. älä änkytä jos satut sanomaan jotain mikä saa naisen "sanattomaksi" vaan ole kuin et olisikaan sanonut mitään näin esimerkkinä.
ei se sen kummoisempaa ole. kolahtaa jos kolahtaa.. itsellä kaikki on jäänyt juuri tuon "läpän heiton" varaan.
- 160cm mies, työtön ja kaunis ihana nainen rinnalla
Vierailija kirjoitti:
kehität keskustelutaitojasi. siitä se lähtee. naiselle tulee voida puhua kuin miehelle (ei siis ihan samoista jutuista)ja ole itsevarma. älä änkytä jos satut sanomaan jotain mikä saa naisen "sanattomaksi" vaan ole kuin et olisikaan sanonut mitään näin esimerkkinä.
ei se sen kummoisempaa ole. kolahtaa jos kolahtaa.. itsellä kaikki on jäänyt juuri tuon "läpän heiton" varaan.
- 160cm mies, työtön ja kaunis ihana nainen rinnalla
tarkoitin...
160cm mies, työtön
kaunis ja ihana nainen rinnalla
Nostan