Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-APUA, ihastunut suloiseen Lidlin myyjään?

N38
26.10.2016 |

Olen nyt pohtinut tätä jo jonkin aikaa yksikseni, mutta en saa tätä sisälläni vellovaa pahaa oloa pois kuin hakemalla teiltä apua. ainakin toivon niin.
Olen siis jo vuosia käynyt lähi-Lidlissä (asun Uudellamaalla noin40 000 hengen kaupungissa) ja noin puoli vuotta sitten siellä aloitti eräs nuori poika, jolla on aivan tavattoman ihana hymy ja on aina niin iloinen kun hänen kassalleen menen! Silloin tällöin juttelen hänelle niitä näitä ostosten piippaamisen lomassa, ja hän vaikuttaa erittäin huumorintajuiselta ja energiseltä persoonalta, mikä selittänee osittain sen, miksi olen alkanut jo muutama kuukausi sitten tuntea outoa kihelmöintiä rinnassa kun hänen kassansa aina valitsen. Tästä onkin seurannut usein pahaa oloa, sillä olen eronnut vain vuosi sitten yli 10 vuotta kestäneestä parisuhteesta, ja olen luultavasti tämän nuorukaisen mielestä jo "vanha kurppa" (38). Minun pitää kuitenkin tunnustaa, että olen siis ihastunut Lidlin enintään 20-vuotiaaseen myyjään. Voisitteko te kertoa, mitä minun pitäisi tehdä vai pitäisikö vain kiduttaa itseään ja valita toinen kassa hänen sijastaan? Tai pitäisikö puhua jotain ?
Persoonan ohella täytyy kyllä myöntää, että välillä kun näen hänen hyllyttävän tuotteita niin katse jää kyllä vähän liiaksikin aikaa hänen käsivarsiinsa, ja itse normaalivartaloisena naisena olen jopa miettinyt kuntosalilla käymistä ja sitten katsoisin, huomaako tämä nuori mies muuttumiseni, tämän idean olen kyllä kuopannut jo hyödyttömänä. Ja en tiedä pitääkö avaimia etutaskussa vai miksi on aina pieni pullotus jos hän vaikka on hyllytämässä tai kassalla seisten eikä istu tuolissa.

Av-palstalaiset, voisitteko siis yrittää auttaa kiltisti, ei mitenkään minua lytäten tai haukkuen, että mitä minun pitäisi tehdä :( Paha olo on tosi usein kun kuvittelen hänet viereeni kun ei parisängyssäni ketään lisäkseni ole nukkunut kohta 13 kuukauteen.
Kiitos etukäteen jo jos viitsit laittaa kunnon vastauksen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo, let melkein nelikymppinen nainen ja se poika 18-20. etsi ikäisesi mies! tai edes vähän vanhempi

Vierailija
22/28 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei haloo, let melkein nelikymppinen nainen ja se poika 18-20. etsi ikäisesi mies! tai edes vähän vanhempi

Ei ole löytynyt :( Ajattelin pukeutua ylihuomenna paljastavasti kun kauppaan menen, saapahan opetuksen kun itse on aina lyhythihaisessa paidassa

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole löytynyt :( Ajattelin pukeutua ylihuomenna paljastavasti kun kauppaan menen, saapahan opetuksen kun itse on aina lyhythihaisessa paidassa

-ap

:-D

Vierailija
24/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

.

Unohda sittenkin koko poika, vaikka aikaisemmin olinkin eri mieltä.

Ja jätä hänet  rauhaan kerta olet jo nyt hänelle "opetusta" antamassa. 

Todennäköisesti jatkossakin koitat "kouluttaa" mikäli ei toimi sun mielesi mukaisesti, tai löytää kuitenkin ikäisensä tyttöystävän jonka kanssa haluaa vakiintua ja koet että joudut hänestä luopumaan. Viimeisimpänä keinona alat sitten uhkailemaan ja vaatimaan, ehkä myös kiristämään.  Tyylisi paljasti sut.

Sulla on vain  joku pakkomielle.  Tuollaiseen puumaan sekoomisesta ei seuraa pojalle kuin pahaa mieltä ja ahdistusta.

.

Vierailija
25/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali 20-kymppinen kaveri varmaan haluaa seksiä kanssasi, jos annat puhelinnumerosi ja pyydät soittamaan, jos päiväkahvitreffit kiinnostavat. Äläkä kiertele miksi kaveri kiinnostaa, jos sattuu kysymään. Haluat panoseuraa ja kotona ei ole miestä. Tapaatte siis teillä, ei missään julkisessa paikassa. Tuon ikäistä ujostuttaa. Ja samalla, kun annat kassalla puhelinnumerosi, voit ostaa paketin kortsuja. Suoraa toimintaa.

Mitään pitkää kunnon suhdetta ei kannattane elätellä, mutta muutama kunnon panosessio varmasti. Melko kokemattomalle kaverille myös kullanarvoista kokemusta, joten kaikki voittavat.

Mitään et menetä. Korkeintaan blaskaat itsesi hänen silmissään, mutta so what!

Vierailija
26/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 22 v ainakin olisin kiinnostunut seksitreffeistä, jos joku kaltaisesi naisasiakas sitä tässä urheilukaupan tiskillä vaivihkaa ehdottaisi. Ei ole kevyttä flirttiä kummempaa ollut.

Vierailija
27/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua olisi parikymppisenä pokannut joku sinun ikäisesi nainen, niin se olisi ollut menoa. Ja eiköhän vähintään 90% miehistä ole samaa mieltä. Huh huh, ajatuskin kiihottaa...

Vierailija
28/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos myyjä tosiaan on hyvännäköinen ja miellyttävä, hänellä varmaan riittää seuraa ja vientiä ihan omanikäistenkin parissa. Toiset ovat synnynnäisiä pelimiehiä. Mitä iltavuoroihin tulee, hän saattaa tehdä töitä opintojen ohessa eikä pysty ottamaan päivävuoroja.  Pelkistä työvuoroista ei paljon voi päätellä henkilön yksityiselämästä. Eikä muuten t-paitaan pukeutumisestakaan, sehän on työnantajan määräämä työvaate. Sanoisin, että ala vaihteeksi  käydä S-marketissa ja jätä poitsu rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi