Miehen menneisyys
Onko tällä palstalla naisia, jotka lopettaisivat deittailun miehen kanssa, jolla on ollut päälle 100 seksikumppania, vaikka mies olisi muuten kaikin puolin sellainen kumppani, jonka olet halunnut?
Kommentit (10)
100? Jos lasketaan, että mies on komea, menestynyt, pitää seksistä ja jaksaa nähdä vaivaa sen eteen, niin eihän 100 kumppania ole mitään. Riippuu tietysti sinkkukauden pituudesta, mutta sanotaan nyt 16-30, siinä on 14 vuotta, eli vain 7 kumppania vuodessa! Joka toinen kuukausi.
Itse en koe miehen menneisyyttä ongelmaksi, ei se kuulu minulle tippaakaan. En ole lukuja kysellyt enkä kysele.
Mulle on ollut isompi "red flag" se, että on useita vakavia suhteita peräjälkeen kuin se, että on yhden illan juttuja. Jotenkin tuntuu että ihminen on silloin sellainen ettei osaa olla yksin, läheisriippuvainen tai sitten rakastuu palavasti päätä pahkaa kaikkiin eikä oikeastaan erota esim himoa ihastumisesta ja ihastumista rakastumista. Tuollaisen ihmisen kanssa olisi isompi riski että hän hyökkäisi päätä pahkaa vakavaan suhteeseen ja liian myöhään huomaisi että itseasiassa tunteet ovat "kadonneet". Vähän varoisin sitoutumista tuollaiseen ihmiseen enemmän kuin yhden illan juttuja harrastaneeseen.
Hmm..omalla miehellä on ollut 6, joka kuulostaa kyllä paremmalle kuin tuo 100
No olis se kyllä aikamoinen pettymys...yli sadan kanssa ottanut mm raskauden riskin. Ei oikein nappais kyllä.
Jos hän olisi kaikin puolin sopiva, niin tuolla seikalla ei silloin varmastikaan olisi väliä kiinnostukseeni.
Tuskin olet jännämiehen viimeinen?
Oli niitä kuinka paljon tahansa, niin minä vaadin, että ne kaikki täytyy kertoa minulle. Huomaan kyllä, jos mies "pimittää" nuita tietoja ja sitten saa lähteä läppäsemään!
Ei aavistustakaan monenko kanssa mieheni on ollut ennen minua. Enkä ole kysynyt keneltäkään aiemmaltakaan seurustelukumppanilta
Koskaan en ole keneltäkään udellut aiempien seksikumppaneiden määrää. Ihmettelisin jos joku haluisi tuon tiedon jakaa kanssani kysymättä.
No ei mua kyllä kauheasti kiinnosta se määrä. Enemmän sitten syyt ja tietyllä tapaa myös laatu, oli se määrä sitten 1 tai 100, mutta jos kumppani olisi "kaikin puolin muuten sellainen, kuin olen halunnut" niin sitten ne eivät paljastaisi hänestä mitään epämiellyttävää joten seksikumppanien määrä ei näinollen olisi ongelma :) Ei mulle esimerkiksi yhdenillanjutut itsessään ole mikään ongelma.