Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mies autotallissa joka ilta ja jos tulee sen kavereita niin soittaa ja käskee tuomaan kahvit ja leivät talliin

Vierailija
26.10.2016 |

Aina saa olla passaamassa miestä ja sen mulkkuja kavereita tua sitä tua tätä menee hermot .

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa olla passaamassa miestä ja sen mulkkuja kavereita tua sitä tua tätä menee hermot .

No nyt on mennyt "koulutus" perille. AP on oikein kunnon vaimomateriaalia. Tuollaisen helmen kun jostain löytäisi.

Vierailija
22/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sen päätät lähdetkö passaajan rooliin. Sano ensi kerralla, että keitä ite kahvees.

Sulla ei ilmeisesti ole miestä?

Mistä näin päättelet? Teen mielelläni miehelle vaikka sen leivän jos nätisti pyydetään, mut jos mua aletaan jatkuvasti pitää jonain palvelijana, niin kyllä siinä voi ja pitääkin avata suunsa.

Sua pidetään palvelijana vain jos alat palvelijaksi. Oliks äitis isäsi palvelija, sieltäkö nämä nykynaisten tavat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka lenkille ennen, kaverit tulee. Ja siis mies soittaa sieltä autotallista? Ei sit viitti ees persettään nostaa ja tulla sisälle kämppään. Mä en kyl keittäis.

Vierailija
24/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toki voisin keitellä miehille kaffit ym mutta jos se olisi joku itsestäänselvyys ja pakko niin en suostuisi.

Tosin meillä mies keittää itse kaffinsa ym kun ukot on esim. pihahommissa.

Lopeta jatkuva passaus tai valitus...siinä sulle vaihtoehdot.

Vierailija
25/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki ylimääräinen kahvinkeitin ja sijoita se autotalliin. Keittäköön itte jos autotallissa aikansa viettää.

Joo näin, paitsi kai mies voi itse hankkia sen keittimen jos sellaista tarvitsee.

Toki mutta jotenkin avauksesta päättelin ettei mies koe keitintä tarvitsevansa =)

Vierailija
26/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21:n naisihanne on siis nöyrä palvelija :O no onhan ne normaalit naiset aika pelottavia...

Vierailija
27/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole moista palvelua. Pitäisikö ehdottaa?

Vierailija
28/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kaverit on likaisissa öljyisissä vaatteissa jos he rassaavat autoja ja sinä et halua heitä sisälle sotkemaan.  Ovatko vielä päissäänkin?  Vaikea kysymys.  Oletko tottunut voitelemaan voileivän hänelle ja kaatamaan kahvin kuppiin?  Silloin saattaa olla pieni järkytys jos kieltäydyt.  Mutta suosittelen että keität valmiiksi ja laitat mukaihin ja soitat miehelle että tulee hakemaan.  Tämä ensin ja seuraavalla kerralla sanot että autotallihemmoille ei kahvia tipu.   Käykö miehesi jonkun toisen kaverin autotallissa ja emäntä kantaa sinne kahvia ja voileipää.  Vai saavatko he tätä palvelua vain teiltä?

Vierailija
29/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita äijällesi ja pyydä et keittää kahvit ja tekee leivät :D. jos ei tee niin toteat, ettet sinäkään enää tee palveluksia.

Vierailija
30/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Mä en ole koskaan palvellut/tehnyt ruokaa tms yhdellekään miehelle eikä ole ollut seurasta pulaa.

Mutta ihmekös tuo, että olet jäänyt vanhaksipiiaksi.

Vierailija
31/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21:n naisihanne on siis nöyrä palvelija :O no onhan ne normaalit naiset aika pelottavia...

Huoh. Ihan tosissaan tuo viestin kirjoitinkin... Mutta kyllähän sitä aina passattavana voisi olla, mutta eihän tuollaista naista jaksaisi pitkään katsella.

Vierailija
32/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on syntynyt palvelemaan. Tämä on päivänselvä asia ja siksi ap:kin tekee luonnostaan näin. Voisi sanoa, että palveleminen on jo naisen geeneissä syntymästään asti.

Vierailija
33/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne talliin aina puolialastomana keikisteleen kahvin kanssa ja sanot miehellesi että " Pera" voikin sitten huomenna tulla keittämään kahvit.

Vierailija
34/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä tässä on pointi?

Etkös sinä ole hänen vaimonsa?

Mikä sun pointtis on? Onko vaimo joku  palvelija?Newsflash: EI OLE!

Vierailija
35/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, nainen tiedät kyllä paikkasi

Vierailija
36/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kerran voisin viedä, mutta en kyllä jatkuvasti.

Kahvia keitän myös, mutta sais tulla itse hakemaan ja tekemään leivät. Talkooväki sitten asia erikseen.

En minäkään vaadi miestä tarjoilemaan jos mun ystäviä kylässä.

Vierailija
37/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Mä en ole koskaan palvellut/tehnyt ruokaa tms yhdellekään miehelle eikä ole ollut seurasta pulaa.

Itseasiassa olen nykyään naimisissa. Mies kokkaa, siivoa ja tuo aamukahvin sänkyyn :) Tietysti autan ruoanlaitossa joskus ja hoidan esim pyykinpesun.

Vierailija
38/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina ollut miehen palvelija, katsot historiaa kuinka pitkälle takaisinpäin tahansa.

Ja näin sen kuuluu olla ja näin se tulee taas tulevaisuudessakin olemaan.

Vaikka sinä et sitä tahtoisikaan ei sillä ole minkäänlaista merkistystä.

Vierailija
39/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen nykyään naimisissa. Mies kokkaa, siivoa ja tuo aamukahvin sänkyyn :) Tietysti autan ruoanlaitossa joskus ja hoidan esim pyykinpesun.

Kiitos hyvistä nauruista!

Vierailija
40/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajettu autotalliin... tätäkö se nykyään on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme