Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni ATM eli alemman tason mies kategoria pitäisi jakaa kahteen osaan

Vierailija
26.10.2016 |

Ylempi alemman tason mies = YATM ja Alempi alemman tason mies = AATM

Itse katson kuuluvani tuohon AATM luokkaan todella pahan ujouden ja erittäin huonojen sosiaalisten taitojen takia. Olen jo kohta 30v ja koskaan en oo seurustellut tai harrastanut seksiä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylemmän tason mies: Älykäs, toisia ihmisiä ja eläimiä kunnioittava ja hyvin kohteleva, tervepäinen mies.

Keskitason mies: Ei niin älykäs, vähän juntti terveydestään ei niin paljon välittävä, ihmisiä eriarvoisina pitävä pulliainen.

Alemman tason mies: Ei mitään empatiaa muita ihmisiä ja eläimiä kohtaan, vähä-älyinen ja ilkeä.

Kerrankin hyvin määritelty.

Ehdottomasti hyvin määritelty. Naiseton mies on käytännössä aina psykopaatti, idiootti ja sadisti. Tai ainakin vähintään jotain noista kolmesta. Normaali mies ei inise naisettomuudestaan, eikä syytä muuta maailmaa epäonnistumisestaan, koska hänellä ei ole sellaiseen mitään syytä.

Vierailija
22/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ujous estä saamasta seksiä jos on kivannäköinen. Esim netistä voi pokata naisia.

Kyllä estää. Mikään ei ole yhtä oksettavaa kuin ujo mies.

Tämä on hyvä ja painokas AV-mamman kannanotto. 

Kerrankin joku on rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATM... Automatic Teller Machine... At the moment... Ass to mouth... Mistä toi nimi on tulevinaan?

Vierailija
24/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylemmän tason mies: Älykäs, toisia ihmisiä ja eläimiä kunnioittava ja hyvin kohteleva, tervepäinen mies.

Keskitason mies: Ei niin älykäs, vähän juntti terveydestään ei niin paljon välittävä, ihmisiä eriarvoisina pitävä pulliainen.

Alemman tason mies: Ei mitään empatiaa muita ihmisiä ja eläimiä kohtaan, vähä-älyinen ja ilkeä.

Kerrankin hyvin määritelty.

Ehdottomasti hyvin määritelty. Naiseton mies on käytännössä aina psykopaatti, idiootti ja sadisti. Tai ainakin vähintään jotain noista kolmesta. Normaali mies ei inise naisettomuudestaan, eikä syytä muuta maailmaa epäonnistumisestaan, koska hänellä ei ole sellaiseen mitään syytä.

Lisää rehellisiä mammoja. Olen ekstaasissa!

Vierailija
25/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päde ainakaan minun kohdalla. Olen tutkitusti erittäin älykäs, ystävällinen, kohtelias, huomaavainen, siisti, kohtalaisesti tienaava ja  itsestäni huolta pitävä alemman alemman tason mies. Minusta pidetään työpaikalla, naisetkin, mutta vain kaverina. Tasoni tiputtaa kiltteys, ujous, nuorena kaljuuntuminen ja akateemisen tutkinnon puute.

Tuo edellä on hyvä ja oikea ryhmittely. Näinhän se maailma toimii. Hanki Pekkaristupee ja naisonni paranee.

Vierailija
26/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa pitää edes luokitella ketään. Ihmisten välinen kemia on kahden ihmisen välistä. Mulle miehessä kiinnostavin ominaisuus on äly. Mä näen kyllä, jos joku on komea, mutta komeus ei riitä saamaan mua kiinnostumaan miehestä. Kornien välissä pitää liikkua paljon, käytöstapojen olla hyvät, sitten mukaan astuu kemia, sitä joko on tai ei ole.

Vierailija
27/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kitisijät tarkoittavat naisista puhuessaan aina vain niitä superhyvännäköisiä nuoria fitness-malleja. Tavallinen nainen ei heitä kiinnosta.

Vierailija
28/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne tavalliset naiset sitten on? Baareja en enää melkein nelikymppisenä jaksaisi, Tinder ei tuottanut tulosta, sama koskee nettideittejä. Livenä pystyn juttelemaan naisten kanssa esim. jossain tapahtumassa, mutta mitään signaalia ei tule että olisi kiinnostusta. Tai jos joku vaikuttaa oikein mukavalta ja lähestyttävältä niin hän onkin sitten varattu (tietysti, olisi pitänyt arvata rennosta ja ystävällisestä suhtautumisesta).

Miksi te naiset olette aina niin ylpeitä ja vihaisia? Olin jokin aika sitten Tinderissä, mutta sieltä ei kovin montaa matchia herunut. Sen sijaan huomasin, että työpaikalla eri osastojen naiset lounastunnilla yhdessä ollessaan alkoivat vilkuilla meikäläistä ja kuiskia keskenään...ilman muuta vaikutusta. Joten oli sitten lähdettävä siitä palvelusta pois kun ei voi riskeerata ammatillista uskottavuutta.

Vierailija
29/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen sit varmaan YATM, kun mulla on ollu parisuhteita ja lapsiakin. Kuitenkin tuntuu, et mulle on jääny nää katkeruuteen vajonneet naiset, joiden kanssa olen parisuhdetta yrittäny.

Vierailija
30/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Hyvä jako olisi sellaisiin, joilla maha roikkuu vyön päällä, ovat lyhyitä, eivät harrasta tai tee mitään yhteiskunnallista tai niin sanotusti kehitä itseään, ovat epämuodostuneita, vammaisia tai omaavat muita haasteita, jotka näkyvät päälle.

Toinen puoli taas on niitä, jotka ovat arkoja seksualisoimaan vuorovaikutusta naisen kanssa mutta muuten normaaleja tai jopa 'tasokkaita'.

Argumentissi on järjen hiventä vailla, taidat olla pelle.

Argumentissi. Tissi. Tissi! Hi hi hi.

Vierailija
31/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikavoin jo mycketit Macintosh ja Sote-Sotaa , missapa he , tulkaapa akkia tanne saunomaan tanne palstalle!

Vierailija
32/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa niin moneen osaan kuin haluatte, mutta miten se mitään muuttaa? Mihin te sillä jakamisella pyritte, tai ylipäänsä näillä idioottimaisilla luokituksilla? "Mies, joka ei saa seksiä on ATM eli mies joka ei saa seksiä" - ok, entä sitten? Mies joka ei saa seksiä on ihan ilman luokituksiakin mies joka ei saa seksiä. Ja toisin kuin edellä väitettiin, heitä on vain murto-osa miehistä. Yli 80 % miehistä on elämänsä aikana parisuhteessa vai oliko peräti avo- tai avioliitossa, en jaksa nyt etsiä kyseistä tilastoa.

Vierailija
33/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylempi alemman tason mies = YATM ja Alempi alemman tason mies = AATM

Itse katson kuuluvani tuohon AATM luokkaan todella pahan ujouden ja erittäin huonojen sosiaalisten taitojen takia. Olen jo kohta 30v ja koskaan en oo seurustellut tai harrastanut seksiä.

Eikö yksinkertaisepaa olisi käyttää selkeitä aakkosia

alfa, beta, gamma, delta...jne. Alin kategoria on omega-taso.

Vierailija
34/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saakin seksiä ja suhteita niin ei se automaattisesti tarkoita onnellisuutta.

Olen seurustellut 3 kertaa (3-5v suhteita), kaikki 3 on käynyt vieraissa ja yheltä sain jopa klamydiaa vaikka käytiin testeissä suhteen alussa.

Myöhemmin selvisi että ko nainen oli pettänyt 3 miehen kanssa.

Viimeisin kirpais ehkä eniten kun selvisi että naisella oli melkein vuoden salasuhde...

Vaihtaisin pois nämä sydänsurut milloin vaan, niitten seurauksena musta on tullu varovainen, kyyninen ja myös melko ilkeä ihminen mikä tietty karkoittaa loputkin naisista.

M33

Vierailija
35/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko tällaisia määritellä niin mun mielestä atm ominaisuuksia olisi: pettäminen, elämäntapatyöttömyys, rikollinen toiminta, narkkari, alkoholisti, sairaalloinen lihavuus, joku älyllinen kehitysvamma jne. Ei ujous tee kenestäkään huonoa ihmistä. Kunhan olet empaattinen ja muuten pärjäävä elämässä.

Vierailija
36/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ääripäät lähestyvät toisiaan. Mä olen kaikkea, minkä pitäisi olla naisille täydellinen turn-off, mutta kaipa se, että olen niin sinut itseni ja maailman kanssa hämää jotenkin. Olen säälittävä vähän epämuodostunut autistinen sintti, mutta naiset kiinnostuvat kuitenkin. Epäilen äidinvaistolla olevan osuutta asiaan. Itse olisin mieluummin rauhassa. En halua suhteita tällä hetkellä. Ero exästä otti niin koville. Ei mene tasan onnen lahjat.

Mä olen joka tasolla.

Vierailija
37/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka saakin seksiä ja suhteita niin ei se automaattisesti tarkoita onnellisuutta.

Olen seurustellut 3 kertaa (3-5v suhteita), kaikki 3 on käynyt vieraissa ja yheltä sain jopa klamydiaa vaikka käytiin testeissä suhteen alussa.

Myöhemmin selvisi että ko nainen oli pettänyt 3 miehen kanssa.

Viimeisin kirpais ehkä eniten kun selvisi että naisella oli melkein vuoden salasuhde...

Vaihtaisin pois nämä sydänsurut milloin vaan, niitten seurauksena musta on tullu varovainen, kyyninen ja myös melko ilkeä ihminen mikä tietty karkoittaa loputkin naisista.

M33

Annas kun arvaan, asut jossain pikkupaikkakunnalla ja olet deittaillut vain matalakoulutettuja tai kouluttamattomia muijia joilla joku viisi muksua edellisistä suhteista tms? Älä valitse aina samanlaista naista, niin ongelmasi ratkeaa.

Vierailija
38/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ujous estä saamasta seksiä jos on kivannäköinen. Esim netistä voi pokata naisia.

Korjaan. Tämä on ujojen sinkkumiesten rehellinen kuvitelma siitä mitä he ajattelevat, miten naiset ajattelevat. Ujo mies ei ole oksettava, mutta vaikea sellaisen on saada parisuhdetta, jos ketään ei uskalleta lähestyä ja mitään ei uskalleta sanoa. Ujoudesta voi päästä eroon, jos oikeasti haluaa. Mutta monet näistä ujoista eivät halua muuttua, he toivovat, että muut muuttuisivat. Mutta muutkaan eivät halua muuttua, koska he pitävät itsestään sellaisina kuin ovat. 

Ujo mies lyö päätään seinään niin kauan kunnes ymmärtää, että siitä ujoudesta on päästettävä irti ja muutettava omia toiminta tapoja. Lähemmäs sitä normia. Sellaiseen käytökseen, joka tuottaa toivottua tulosta. Ujous on monesti lähinnä passivisuuden näköistä ja sellainen ei ole nykyisin kovin viehättävää seksuaalisesti. Vaikkei siis ujoa miestä pidetä kuvottavana, niin ei häntä myöskään pidetä viehättävänä, ellei hän ole todella hyvännäköinen ulkoisesti.

Vierailija
39/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan. Tämä on ujojen sinkkumiesten rehellinen kuvitelma siitä mitä he ajattelevat, miten naiset ajattelevat. Ujo mies ei ole oksettava, mutta vaikea sellaisen on saada parisuhdetta, jos ketään ei uskalleta lähestyä ja mitään ei uskalleta sanoa. Ujoudesta voi päästä eroon, jos oikeasti haluaa. Mutta monet näistä ujoista eivät halua muuttua, he toivovat, että muut muuttuisivat. Mutta muutkaan eivät halua muuttua, koska he pitävät itsestään sellaisina kuin ovat. 

Ujo mies lyö päätään seinään niin kauan kunnes ymmärtää, että siitä ujoudesta on päästettävä irti ja muutettava omia toiminta tapoja. Lähemmäs sitä normia. Sellaiseen käytökseen, joka tuottaa toivottua tulosta. Ujous on monesti lähinnä passivisuuden näköistä ja sellainen ei ole nykyisin kovin viehättävää seksuaalisesti. Vaikkei siis ujoa miestä pidetä kuvottavana, niin ei häntä myöskään pidetä viehättävänä, ellei hän ole todella hyvännäköinen ulkoisesti.

"Ujoudesta on päästettävä irti"!? Hieno Ylikyökkipsykologi.

Vierailija
40/47 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ujot miehet lähinnä kaltaisinani, vaikka ujouteni on lieventynyt ajan kuluessa. Ujous on mielestäni enemminkin kiinnostusta herättävä ominaisuus. Ujot nyt vaan tarvii enemmän aikaa rentoutuakseen uuden ihmisen seurassa ja paljastavat asioita itsestään hitaammin. Arvoituksellisia. Tämä meni nyt vähän ohi alkuperäisen aiheen, sori. Se oksettavuus kommentti otti vaan pahasti silmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän