Jokaisen palstamamman kannattaisi lueskella ajatuksen kanssa ilotytön blogia
Kommentit (29)
Anna mun nauraa. Naisellisen naisen mallia rahasta. Tärkein pointti on raha. Ilman rahaa se hutsu ei edes hymyile sulle.
Timo Hännikäinenkö siellä taas kirjoittelee?
Blogin kirjoittaja on todennäköisemmin mies ja tekstit täyttä fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Blogin kirjoittaja on todennäköisemmin mies ja tekstit täyttä fantasiaa.
Niin, olet tyypillinen palstamamma, jolle kaikki on fantasiaa, trollia ja porvoota. Suosittelen poistumaan sieltä kuplasta aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänskä, äläs nyt ;)
Jep jep... kun argumentit loppuvat, niin alkaa tämä henkilöllisyyden arvailu. Kyllä te olette sitten säälittävää porukkaa, ei voi muuta sanoa.
Tuo on sitten hyvää argumentointia tuo säälittäviksi nimittäminen?
Hankala se on argumentoida kun ei ole argumenttia mihin vastata.
Ja kerrotko vielä että miksi mun pitäisi lukea ilotytön blogia?
Ap haluaa vain helpottaa omaa omatuntoaa kun on syyllistynyt ihmiskaupan uhrin hyväksi käyttöön.
Muorin peräkamarissa asuvan palstalassukan jokailtainen valitusvirsi naisen puutteestaan, osa 941.
Minun kohdalleni on osunut vain fiksuja prostituoituja. Viimeisin oli korkeasti koulutettu kahden lapsen äiti, joka vain halusi lisää säpinää elämäänsä. Piti siitä, että häntä ihaillaan, hänen hienot vaatteet riisutaan hitaasti ja sitten rakastellaan. Kaikki eivät rakastele, vaan osa miehistö vain haluaa jutella hänelle ja puhua ongelmistaan.
Kaikki prostituoidut eivät ole ihmiskaupan uhreja. Se on rehellinen kunnon ammatti siinä kuin mikä tahansa muu työ vaikka itse en olekaan hakeutunut alalle.
Minua ei oikeastaan edes kiinnosta olisiko horo ihmiskaupan uhri tai ei. Tai mitä hän ajattelee. Tekee palveluksen rahaa vastaan jokatapauksessa. Itselläni niin huono seksuaalinen vetovoima että jos rupeisin miettimään noita juttuja niin seksiähän ei olisi ollenkaan elämässäni!
Ihmetyttää vaan että mitä ihmettä ap:n kaltaiset tyypit edes pyörii av:lla kun "palstamammat"tuntuu olevan niin rasittavia ja epänaisellisia turhasta nalkuttavia emäntiä? Miksi vaivautua??? Etsikää omat foorumit ja pyörikää siellä! Itse käyn täällä välillä lueskelemassa ja silloin aina jollakin "täydellisellä"miehellä natkuttevaa suominaisista, huoh...
Kumma juttu että vain miehet ovat sitä mieltä että prostituutio on naisille jopa voimaannuttavaa ja "ammatti siinä missä muutkin". Kun on niin kiva kato kun miehet ihailevat ja nainenkin saa seksiä! Eikä siinä tarvitse edes kuin maata paikoillaan! Mää tiiän, luin kato tän anonyymin prostituoidun blogia! Joka paljastuikin parittajan kirjoittamaksi mainoskatalogiksi tai jonkun ukon fantasiaksi.
Ja se "opiskelijatytöthän myyvät rutiininomaisesti seksiä, helppoa rahaa"-väitekin on pelkkää laajalle levinnyttä fantasiaa. Kyllä seksiä myymään ajautunut nainen on jossain todella pahoissa vaikeuksissa, ei se ole kenellekkään mitään helpon bilerahan hankkimista. Kampin kulmalla on ehkä niitä teinityttöjä jotka ottavat vessassa suihin merkkifarkkuja vastaan, mutta vaikea uskoa että näillä on kovin tasapainoiset kotiolot ja että ko. toiminta ei aiheuttaisi jotain psyykkisiä vaikeuksia myöhemmällä iällä.
Jos valtaosa prostituoiduista olisi nuoria miehiä ja asiakkaana perheellisiä vanhempia naisia, aivan varmasti olisivat miehet kieltämässä prostituutiota heti ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että vain miehet ovat sitä mieltä että prostituutio on naisille jopa voimaannuttavaa ja "ammatti siinä missä muutkin". Kun on niin kiva kato kun miehet ihailevat ja nainenkin saa seksiä! Eikä siinä tarvitse edes kuin maata paikoillaan! Mää tiiän, luin kato tän anonyymin prostituoidun blogia! Joka paljastuikin parittajan kirjoittamaksi mainoskatalogiksi tai jonkun ukon fantasiaksi.
Ja se "opiskelijatytöthän myyvät rutiininomaisesti seksiä, helppoa rahaa"-väitekin on pelkkää laajalle levinnyttä fantasiaa. Kyllä seksiä myymään ajautunut nainen on jossain todella pahoissa vaikeuksissa, ei se ole kenellekkään mitään helpon bilerahan hankkimista. Kampin kulmalla on ehkä niitä teinityttöjä jotka ottavat vessassa suihin merkkifarkkuja vastaan, mutta vaikea uskoa että näillä on kovin tasapainoiset kotiolot ja että ko. toiminta ei aiheuttaisi jotain psyykkisiä vaikeuksia myöhemmällä iällä.
Jos valtaosa prostituoiduista olisi nuoria miehiä ja asiakkaana perheellisiä vanhempia naisia, aivan varmasti olisivat miehet kieltämässä prostituutiota heti ensimmäisenä.
Olen nro 17 ja olen sitä mieltä että prostituutio on kunnon ammatti ja rehellistä työtä vaikka en ole hakeutunut alalle koska se on raskasta työtä eikä minulla ole lahjakkuutta alalle. N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nro 17 ja olen sitä mieltä että prostituutio on kunnon ammatti ja rehellistä työtä vaikka en ole hakeutunut alalle koska se on raskasta työtä eikä minulla ole lahjakkuutta alalle. N56
Eli sinusta olisi ihan ok, että tyttäresi olisi alalla? Kunnon ammatin voi käsittää aika monella tavalla. Voihan kyllä tietyllä tavalla ajatella, että on kyse kunnon ammatista, mutta jostain syystä nyt vain on fakta, että "täysjärkiset" eivät alalle hakeudu, eivätkä tee sitä kuin pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valtaosa prostituoiduista olisi nuoria miehiä ja asiakkaana perheellisiä vanhempia naisia, aivan varmasti olisivat miehet kieltämässä prostituutiota heti ensimmäisenä.Olen nro 17 ja olen sitä mieltä että prostituutio on kunnon ammatti ja rehellistä työtä vaikka en ole hakeutunut alalle koska se on raskasta työtä eikä minulla ole lahjakkuutta alalle. N56
Eli sinusta olisi ihan ok, että tyttäresi olisi alalla? Kunnon ammatin voi käsittää aika monella tavalla. Voihan kyllä tietyllä tavalla ajatella, että on kyse kunnon ammatista, mutta jostain syystä nyt vain on fakta, että "täysjärkiset" eivät alalle hakeudu, eivätkä tee sitä kuin pakon edessä.
Minulle olisi ok jos tyttäreni olisi alalla. Siinä saattaa päästä hyville ansioille jos on oikeanlaista lahjakkuutta, mutta raskasta työtä se on. Alalle ei hakeudu paljonkaan "täysjärkisiä" yleisen mielipiteen takia, harvat uskaltavat ajatella omilla aivoillaan. N56
Selventäisitkö, aloittaja, miksi minun kannattaisi lueskella ilotytön blogia?
Minkälaisia asioita blogista pitäisi bongata. Minkälainen on naisellinen nainen mielestäsi?
Mitä siitä blogista pitäisi oppia.
Kävin lukemassa paria blogia, kun et linkkiä laittanut. Muutamaa juttua enempää en jaksanut.
Munkin mielestä ilotytön työ on ihan normaalia työtä, jos sitä tekee omasta halustaan. Mulle seksiin liittyy aina henkilökohtainen läheinen suhde ihmiseen, jonka kanssa sitä harrastan. Eli musta ei tuohon ammattiin olisi.
Olen jo keski-ikäinen aikuinen nainen, pukeudun naisellisesti, jopa seksikkäästi. Olen kiltin näköinen, ja rakastan seksiä. Kontrasti ulkonäön ja sen välillä, mitä sängyssä ja muualla tapahtuu, on todella suuri.
Mä en ole kuitenkaan mikään perinteknen nainen, vahvasti tasa-arvoa kannattava ja miesvaltaisella alalla työskentelevä.
Minä en noista parista blogista oppinut mitään jota en jo tiedä ja toisaalta kaikesta ei tarvitse edes olla samaa mieltä.
Ai sen alaikäisen ihmiskaupan uhrin blogia?