Kaksospojista toiselle nimi?
Toinen on Samu, mutta mikä olisi toiselle kiva ja rimmaava nimi? :)
Kommentit (32)
Mä en kestä näitä aloituksia, joissa kysellään omalle lapselle nimeä! Mitä vastaatte sitten, kun lapsi kysyy, mistä mun nimi on? Ööh av:lta.
Jos minä olisin jonkun kaksonen niin olisin toivonut että minun nimi olisi uniikki, minua varten mietitty nimi eikä sellainen joka vain rimmaa jonkun kanssa. Esim meillä kaikilla lasten nimillä (joka lapsella on kolme nimeä ) on uniikit tarinat. Ensimmäiselle lapselle nimi muka oli jo mietitty valmiiksi, mutta kun näin pojan niin siitä tuli ihan eri mitä ajateltiin. Toiselle lapselle nimi oli päätetty jo kun oltiin ensitreffeillä miehen kanssa, ja kolmas sai nimen joka on suvussa kulkenut naisilla ja miesversiona miehillä, eli Johanna.
Eli minkä nimen ikinä valitsettekin, niin valitkaa pliis jollain muulla periaatteella kuin että se rimmaa kivasti veljen nimen kanssa.
Samu ja Aatos
Samu ja Eelis
Samu ja Iivo
Samu ja Aamos
Samu ja Jaakko
Miksi nimien pitäisi "rimmata" kun kyseessä on kuitenkin kaksi erillistä ihmistä jotka varmasti tulevat olemaan myös erilaisia persoonia?
Jos haluatte tuupata lapsenne yhteiseen, persoonattomaan muottiin niin kutsukaa lapsianne ihmeessä ihan vain "kaksosiksi" ja pukekaa vielä "rimmaaviin" vaatteisiin.
Masi, Simo, Elmo, Aapo, Sisu, Sakke
Samu on hieman sellainen lempinimimäinen ja lyhennelmä. Samantyylisiä olisivat mielastäni:
Jimi
Kimi
Jere
Jasu
Peetu
Jonne/Jonni
Antto
Tomi
Remi
jne.
Pena