Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihan hyvännäköinen mies olla koskaan haluttava naisen silmissä?

Vierailija
26.10.2016 |

Nykyään kun on some ja top miesmallit antaa huomiota jokainen tuhansille eri naisille, on mielestäni ihan kivannäköisenä miehenä mahdotonta olla naisen silmissä se haluttu.

Naiset omasta tasostaan riippumatta pettyy kolmenkympin molemmin puolin, kun miesmallia ei saadakaan suhteeseen. Tällöin nainen TYYTYY ihan komeaan mieheen. Olisi kiva olla oikeasti haluttu naisten silmissä, eikä vain se varavaihtoehto.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ei voi olla, pakko yrittää olla joko erittäin komea ja/tai varakas.

Vierailija
2/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on keski-ikäinen lökäpöksy ja todellakin haluttu. Minkä hänelle myös osoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on keski-ikäinen lökäpöksy ja todellakin haluttu. Minkä hänelle myös osoitan.

Juu, sopii teoriaani.

Ap

Vierailija
4/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
5/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkki ihan hyvännäköisestä miehestä, niin kerron voiko. Siis joku julkisuuden henkilö, joka on ihan kivannäköinen.

6/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin ymmärrät naisten viehättyvän ensisijaisesti miehen käyttäytymisestä ja vasta toissijaisesti miehen ulkonäöstä, sinulla tuskin on mainittavaa menestystä naisten kanssa.

Vierailija
7/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Feminismi ja some syyllisiä. Nykyään netissä näkee niitä 5/5 miesmalleja niin, että naisen aivot turtuu siihen ja nauretaan päin naamaa 95% miehille, kun eivät ole yhtä hyvän näköisiä läheskään.

Jos olisi pienet yhteisöt eikä joka naisella 130km päässä asuvia malleja chatit ja instat täynnä, olisi naiset ihan normaaleja vaatimuksiltaan, niinkuin ennen.

Vierailija
8/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, ettet ole haluttu?

Esimerkki omasta elämästäni:

"Saan" huomiota miesmalleilta ja joltain stereotypisiltä "aussisurffareilta" (miesmallin näköisiä), mutta ne ei mua kiinnosta, vaan juuri niitä pidän "ihan komeina", mutta tylsinä.

Sitten taas olen kaksi kertaa elämässäni ihastunut todella vahvasti, ja pidän niitä miehiä aivan helvetin komeina, siis sellaisina suunnilleen maagisina, ulkoisesti satumaisina olentoina.

Ystäväni taas ovat kommentoineet näiden kahden ulkonäköä tyyliin "ihan söpö, ok, nätit silmät joo, ihan jees" ja "no toi sopis kyllä sulle, teille tulis varmaan söpöjä lapsia!".

Eli ne mun jumaloimat on ystävieni mielestä sitä "ihan jees, mutta ei säväytä"-osastoa, ihan kuten heidänkin miehensä tai ihastuksensa mulle.

Eri makumieltymykset, kemiat, tuttuus (historia, geenit) ym. vaikuttaa näihin paljon.

En vaan ole "saanut" kumpaakaan noista jotka ovat minun silmissäni olleet todellakin erityisiä, eli täytyykö tässä pian tyytyä johonkin miesmalliin sitten?:'D

Vierailija
9/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, ettet ole haluttu?

Esimerkki omasta elämästäni:

"Saan" huomiota miesmalleilta ja joltain stereotypisiltä "aussisurffareilta" (miesmallin näköisiä), mutta ne ei mua kiinnosta, vaan juuri niitä pidän "ihan komeina", mutta tylsinä.

Sitten taas olen kaksi kertaa elämässäni ihastunut todella vahvasti, ja pidän niitä miehiä aivan helvetin komeina, siis sellaisina suunnilleen maagisina, ulkoisesti satumaisina olentoina.

Ystäväni taas ovat kommentoineet näiden kahden ulkonäköä tyyliin "ihan söpö, ok, nätit silmät joo, ihan jees" ja "no toi sopis kyllä sulle, teille tulis varmaan söpöjä lapsia!".

Eli ne mun jumaloimat on ystävieni mielestä sitä "ihan jees, mutta ei säväytä"-osastoa, ihan kuten heidänkin miehensä tai ihastuksensa mulle.

Eri makumieltymykset, kemiat, tuttuus (historia, geenit) ym. vaikuttaa näihin paljon.

En vaan ole "saanut" kumpaakaan noista jotka ovat minun silmissäni olleet todellakin erityisiä, eli täytyykö tässä pian tyytyä johonkin miesmalliin sitten?:'D

Lisään vielä, että ne ihastukseni ovat siis olleet "taviksia" eivätkä mitään instatypyjen kuolaamia "20k likeä darrakuvaan"-tyyppejä.

Ei niillä ole yleensä edes kahtakymmentä tykkäystä siinä kuvassa, mikä on mun mielestä maailman ihanin.

Komeita ne on kyllä, ei siis mitään rumia miehiä, mutta ei miesmallejakaan (vaikka mun mielestä voisivat ulkonäön puolesta ollakin:D).

Vierailija
10/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei nyt varmaan koskenut keski-ikäisiä.

Elätte tässä asiassa eri sfääreissä.

Vierailija
11/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ainakin täl hetkel ihastunut yhteen parikymppiseen mieheen, joka ei varmaan jollain miesmallimittapuulla ois päässy ees Anttilan kuvastoon. Se ei oo laiha tai erityisen lihaksikas, suht normaalivartaloinen, ei todella mikään supertimmi (en uskalla kirjottaa tähän että löysä koska joku sit kuitenki vetää herneet nekkuun, mutta siis ihan tavallinen vartalo! En mä ittekään ole mikään fitnessmalli). Se saa sukat pyörimään mun jaloissa. Sillä on maailman kauneimmat silmät, se on vaalee ja sillä on vaaleet kauniit silmäripset. Kourat sillä on ku lapiot, mutta ei ne nyt mua varten mitkää pianistin sormet tarvis ollakaan. :D Musta se on ihan huikean komea, söpö, seksikäs ja kaikkee. Ja tässä vain ulkonäköpuoli, sitten on ne tärkeät jutut eli sisältö ihan erikseen. :) En tunne häntä kovin hyvin mut olettaisin et on rehti ja rehellinen, ja se on mulle miehessä se kaikkein tärkein juttu ja tekee myöskin erityisen haluttavaksi. Mutta aloittajalle sellanen tsempitys tosiaan, että sinä voit juuri sen näköisenä kuin olet, olla sinuun ihastuneen/rakastuneen henkilön mielestä just oikeista kohdista muhkee tai vähemmän muhkee, ja juuri sen takia se kaikkein kuumottavin tyyppi porukassa.

Vierailija
12/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit ne lopulta eniten vaikuttaa. Kun löytyy sellainen nainen, jota erittämäsi feromonit miellyttävät, se on menoa.

Vierailija
13/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feromonit ne lopulta eniten vaikuttaa. Kun löytyy sellainen nainen, jota erittämäsi feromonit miellyttävät, se on menoa.

Juu, tosin siinä tilanteessa naisen erittämät feromonit eivät miellytä miestä, eli ei ole menoa.

Vierailija
14/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on maailman parhaan näköinen vaikka ei näytäkään miesmallilta. Miesmallit näyttää tylsiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi