Taas viime yönä veli itki puhelimessa pojan kaipuuta
Veljellä on nyt kolme tyttöä, kolmannen tytön syntymä oli kova paikka. Uskoi niin kovasti että kahden jälkeen tulee kyllä jo poika. Vaimolle ei tietenkään uskalla näitä juttuja kertoa mutta minulle soittelee itkien ja kadehtii minua. Meillä on nimittäin peräti neljä poikaa.
Minuakin jo surettaa veljen tilanne, kun huomaan miten kovasti poikaa kaipaa.
Kyllä se vaan niin on, että jokainen mies haluaa oman pojan. Jos muuta väittää niin valehtelee.
Kommentit (41)
Miksi ei uskalla puhua asiasta vaimonsa kanssa? Miehen siittiösoluthan sen lapsen sukupuolen määräävät, joten hänessä itsessäänhän nyt on "vika".
Aika heikkoa tekoa täytyy olla, jollei osaa keskittyä siihen kaikkeen mitä itsellä on, vain jatkuvasti - itkee - sitä mitä vielä voisi olla enemmän. Lapsia kun on hankala tilata mieleisiään, kenenkään meistä, ja osalle yksi ainoakin jää vain haaveeksi.
Mun veli EI halunnut poikaa vaan ensisijaisesti tyttöä. Ns. miesten maailma uhoiluineen, jalkapalloineen, tekniikka yms. ovat hänestä epäkiinnostavia. Itse harrastaa mm. teatteria ja kirjallisuutta, suurin osa ystävistäänkin on naisia.
Eikö näitä jossain klinikalla voida hoitaa? Ulkomailla tietenkin ja omalla rahalla.
äiti haluaa tyttären, vaikka ehkä muuta väittäisikin. Oletteko harkinneet, että vaihtaisitte keskenänne pari lasta?!
Että veljesi haluaa oman pojan :D Muuta on turha väittää, myöskään mitään yleistyksiä ei kannata tehdä.
Itse olisin super onnellinen kolmesta tytöstä.
Minun mieheni ei halunnut lapsia ollenkaan. Miehiäkin kun riittää moneen junaan. Tyttöjenkin kanssa voi muuten heitellä sitä jalkapalloa ja käydä lätkämatseissa, jos sellaista kaipaa...
No huhhuh... Meillä onneksi mies on aina toivonut tyttöä ja tyttö on tulossa. Mutta miksi mies haluaa niin kovasti poikaa? Eikö hän voisi viettää teidän poikien kanssa aikaa joskus, pelata poikien pelejä? Minulle on tavallaan sama onko tyttö vai poika koska sama kasvatustyö lapsissa on. Itse olisin ehkä toivonut poikaa, mutta tyttökin on aivan ihana :)
Ymmärtäisin että itkisi jos poika olisi ollut ja kuollut... Iloitsisi tytöistään.
Siittiöt voidaan seuloa, niillä saadaan n. 90% toivottu sukupuoli.
Minulla oli kerran työkaveri, joka kertoi isänsä halunneet välttämättä pojan. Naisella olikin viisi siskoa ja yksi veli. Ihan nopsaan miehen toive toteutui, kun perheen seitsemäs lapsi oli poika.
Ap, sano veljellesi, että tekee lapsia niin kauan, että tärppää. Miehesi osaa varmaan antaa vinkkejä tai ihan käytännön opastusta.
Ei taida ap:n veljellä kovin isoja murheita elämässään olla kun on varaa kiukutella tuollaisesta. Kannattaisi opetella olemaan tyytyväinen siitä, mitä on :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskalla puhua asiasta vaimonsa kanssa? Miehen siittiösoluthan sen lapsen sukupuolen määräävät, joten hänessä itsessäänhän nyt on "vika".
Olen eri mieltä. Kyllä spermalastissa on aina sekä X- että Y-siittiöitä. Naisen kohdun olosuhteet määräävät, kumpi pääsee hedelmöittämään. Happamuus ym. tekijät voivat suosia jompaa kumpaa sorttia.
Ap:n veli voisi hyvinkin hyötyä vaimonvaihtamisesta. Tai sitten ei, arpapeliähän se on.
Ehkä vaimosi on samaan aikaan puheissa kälynsä kassa ja kaipaa tyttövauvaa. :->
Mä vaan ihmettelen että minkälainen mies soittelee keskellä yötä itkupuheluja?
Epäkypsä?
Cool story bro.