Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaahan minunkin syömiset!

Vierailija
26.10.2016 |

Siinäpä se.Arvioikaa pois :)

Aamupala: smoothie (100 g puolukoita,banaani,3rkl chia-kaurajuoma,1rkl hamppuproteiini,1th spirulina,1tl vihreä savi), 2 kpl kauraleipäviipale (becel,juusto,kurkku,salaatti) ja kahvia kaurajuomalla.Sinkki,b ja d purkista.

Lounas:salaattia 2 x iso, kukkurallinen keittolautanen (puolikas paprika,tomaatti,kurkkua,purjoa, n.100 g papuja,seesaminsiemen, puolikas persimon,linssejä, oliiveja, rucola, lehtisalaatti, oliiviöljy, mausteet, punaviinietikka). Kahvia kaurajuomalla.

Päivällinen:2xtäysjyvätortilla (härkistä puoli pakettia, oliiviöljy, papuja, tomaattikastiketta,sipuleita, salaatti, puolikas paprika, tomaatti, salsaa,mausteet). Ok, joskus menee kolmekin tortillaa :)

En syö yleensä välipaloja.Vettä menee 2-3 litraa päivässä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan oikeaa ruokaa, joten ei sopisi mulle.

Vierailija
2/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys:kommentoinnin oheen olisi kiinnostavaa kuulla teidän päivän ruoka, esim.mitä on ns. oikea ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähä

Vierailija
5/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ap! Tylsää ja mautonta. Jotenkin pakonomaiselta kuulostaa.

Minun syömiset eilen:

Aamu: Kuppi maitokahvia mutteripannusta, paahtoleivänpala marmelaadilla, puolikas verigreippi.

Lounas: vihreä salaatti, grillattua siikaa, remoulade-kastike

Välipala: vihreä smoothie

Kahvi ja keksi

Illallinen: kantarellirisotto

Iltapala: pari lasia viiniä, pähkinöitä, tummaa suklaata

Vierailija
6/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa,harmi jos on tylsää.Tuo on vain yksi päivä,kyllä mullekin viini maistuu ja suklaa☺.Ruoassani on paljon mausteita ja jos kuullostaa tylsältä,niin se voi tulla siitä että olen kasvissyöjä (mutta minulle se ei ole tylsää).

En ymmärrä miten syön liian vähän?Jos lisäisin tuohon jotain lisää,niin kalorit pomppaisi aika korkealle jo.Ap

Vierailija
7/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat kateellisia kun jaksat syödä noin terveellisesti, sillä monet meistä puputtavat vehnäleipää ja makkaraa, jälkiruuaksi suklaata. Ei täältä saa kunnollisia kommentteja. Tiedät kai itsekin että ateriasi kuulostavat esimerkillisiltä. Itselleni tuo olisi kuitenkin liian vähän.

Vierailija
8/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,no pyrin syömään terveellisesti.Koska tuo oli liian vähän teidän mielestä,niin laskin huvikseni kalorit (kolmella tortillalla,hah,tiedän että en voi vastustaa) ja se on n.2000 kcal tai himppasen alle.Eli hyvä noin.Protskut on 90 g,vaikka olen kasvissyöjä.Koska treenaan,niin tuo protskumäärä on aika sopiva.Paria kiloa yritän laihduttaa,mutta oikeastaan vain urheilun kautta (olen normipainoinen,mutta häät tulossa).Ap.

Vierailija
9/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat ovat kateellisia kun jaksat syödä noin terveellisesti, sillä monet meistä puputtavat vehnäleipää ja makkaraa, jälkiruuaksi suklaata. Ei täältä saa kunnollisia kommentteja. Tiedät kai itsekin että ateriasi kuulostavat esimerkillisiltä. Itselleni tuo olisi kuitenkin liian vähän.

En nyt sanoisi ap:n syömisiä terveelliseksi.

Vierailija
10/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei,no pyrin syömään terveellisesti.Koska tuo oli liian vähän teidän mielestä,niin laskin huvikseni kalorit (kolmella tortillalla,hah,tiedän että en voi vastustaa) ja se on n.2000 kcal tai himppasen alle.Eli hyvä noin.Protskut on 90 g,vaikka olen kasvissyöjä.Koska treenaan,niin tuo protskumäärä on aika sopiva.Paria kiloa yritän laihduttaa,mutta oikeastaan vain urheilun kautta (olen normipainoinen,mutta häät tulossa).Ap.

Pyrit syömään terveellisesti. Miksi sitten syöt noin?

Vierailija
11/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi ap:n syömisiä terveelliseksi.

Perustele. Mikä tuossa oli epäterveellistä?

Vierailija
12/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ruoat kuulostaa ihan hyviltä. Itselleni tosin liian kevyeltä tuo lounas, ite tarviin silloin paljon proteiinia. Mun eiliset syömiset:

Aamiaiseksi iso lautasellinen veteenkeitettyä kaurapuuroa, 1 ruisleipä päällä kevytjuustoa, tomaattia ja kurkkua, pieni kahvi kevytmaidolla

Välipalaksi omena

Lounaaksi currykanakeittoa, 2 ruisnäkkileipää juustolla, tomaatilla ja kurkulla

Töistä lähtiessä pieni protskupatukka (näitä menee pari kolme viikossa)

Päivälliseksi (n.400g) annos täysjyväspaghettia ja 10%:sta naudanlihasta tehty bolognesekastike joka sisältää paljon luomutomaattia, runsaasti salaattia raejuustolla kaverina.

Iltapalaksi kevytsoijamaitoon tehty smoothie jossa 1 banaani ja mustikoita.

Teen seisomatyötä ja treenaan salilla 5krt viikossa :D tällä hetkellä olen raskaana ja annoskoot hieman suurempia kuin tavallisesti

Vierailija
13/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiineja tarvitsee treenatessakin max 1,2 g/painokg. Kuormitat turhaan munuaisiasi. Muuten oikein hyvältä kuulostaa.

Vierailija
14/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaurapuuron kanssa syön aina sokeritonta mehukeittoa tai marjoja. T.12

Vierailija
15/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ruoat kuulostaa ihan hyviltä. Itselleni tosin liian kevyeltä tuo lounas, ite tarviin silloin paljon proteiinia. Mun eiliset syömiset:

Aamiaiseksi iso lautasellinen veteenkeitettyä kaurapuuroa, 1 ruisleipä päällä kevytjuustoa, tomaattia ja kurkkua, pieni kahvi kevytmaidolla

Välipalaksi omena

Lounaaksi currykanakeittoa, 2 ruisnäkkileipää juustolla, tomaatilla ja kurkulla

Töistä lähtiessä pieni protskupatukka (näitä menee pari kolme viikossa)

Päivälliseksi (n.400g) annos täysjyväspaghettia ja 10%:sta naudanlihasta tehty bolognesekastike joka sisältää paljon luomutomaattia, runsaasti salaattia raejuustolla kaverina.

Iltapalaksi kevytsoijamaitoon tehty smoothie jossa 1 banaani ja mustikoita.

Teen seisomatyötä ja treenaan salilla 5krt viikossa :D tällä hetkellä olen raskaana ja annoskoot hieman suurempia kuin tavallisesti

Mielenkiintoista,että arvioit omassa lounaassasi olevan enemmän kaloreita,kuin ap:n.Söit kanakeittoa ja hän salaatin pavuilla ja linsseillä...

Vierailija
16/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiineja tarvitsee treenatessakin max 1,2 g/painokg. Kuormitat turhaan munuaisiasi. Muuten oikein hyvältä kuulostaa.

Ei vaan 1,5-2 g :). Eli 90 g on hyvä määrä jos paino esim.60 kg.

Vierailija
17/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein terveelliseltä. Itse en pystyisi syömään noin paljon rehuja tai syömään noin isoa aamupalaa. Ite oon tänään syöny vasta mysliä luonnonjugurtilla. Kun pääsen kotiin, syön pasta bolognesea. Olen laiska.

Vierailija
18/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyrit syömään terveellisesti. Miksi sitten syöt noin?

Nyt kiinnostaisi kuulla perustelut,mitä puuttuu?Kalorit on hyvässä suhteessa painoon.Protskut samaa luokkaa,kun tyypillisesti sekasyöjällä ja hiilarit sekä rasva kohdillaan.Ap.

Vierailija
19/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/41 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oh hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän