Kun treffi-ilmoituksen profiilissa lukee "en etsi lapselle isää, sellainen on jo". Tarkoittaa siis käytännössä mitä??
Kai se uusi kumppani nyt jollakin tapaa kuvioissa pyörii?
Kommentit (25)
Ei treffailu auttamatta tarkoita, että muutetaan yhteen ja täytetään se suhde sillä perhearjella. Toista voi tapailla ihan vaan kaiken aikuisten tekemisen merkeissä ja lapset pitää siitä erillään.
Vierailija kirjoitti:
Että nainen jatkaa vanhaan malliin omaa elämäänsä ja sinä voit tuhlata oman elämäsi naisen viihdyttämiseen. Ei kannata, voin kertoa kokemuksesta.
Tuhlata?! Eiköhän siinä sivussa itsekin jotain saa.
Itse en ole ikinä ilmoittanut missään, että mulla on lapsi.
En ota miesten kanssa edes puheeksi, ellei mies päädy Facebook-kaveriksi saakka ja ota itse puheeksi kun sieltä asian huomaa.
Sitoutuminen itsessään pelottaa aivan s**tanasti, joten en halua antaa vääriä signaaleja kertomalla itsestäni liikoja.
Muutenkin tuntuu vähän "likaiselta" sekoittaa lasta mihinkään miesjuttuihin, siis lapseni "likaamiselta".
Eiköhän mun elämäntilanne, historia, tulevaisuudenhaaveet, halut ym. tule kokonaisuudessaan jotenkin luontevasti ilmi sitten, jos joskus tapaa jonkun sitoutumisen arvoisen (tarpeeksi sopivan ja hyvän) miehen.
Minä tulkitsen tuon niin, että nainen etsiin viihdyttäjää lapsivapaalle ajalleen. Raadollinen toive on verhottu yleväksi.
Samanlaisia ilmoituksia on myös miehillä. En koskisi noihin miehiin pitkällä tikullakaan koska etsin muuta, kuin lähinnä vakipanosuhteeksi verrattavaa ihmissuhdetta.
Toisaalta, osa ihmisistä etsii juuri tuollaista kevytsuhdetta. Itse voisin lapsia omaavan miehen kanssa paneskella ja käydä leffassa mutta jos tuon intiimimmäksi suhteesta ei olisi, pitäisin jatkuvasti silmäni auki myös muihin suuntiin.
Että nainen jatkaa vanhaan malliin omaa elämäänsä ja sinä voit tuhlata oman elämäsi naisen viihdyttämiseen. Ei kannata, voin kertoa kokemuksesta.