Arvatkaa syy miksen voi kävellä Tampereen Hämeenkadulla?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Siksi että siellä on Partioaitta joka myy oksettavia kånken-reppuja.
Ap
Kävele kadun toista puolta. Siellä on Partioaittaa vastapäätä Marimekon myymälä, joka myy Marimekon reppuja.
Koska aina asemalta tullessasi marssit sisään Ale Pupiin, josta sinut lopulta vie poliisi ihan autokyydillä lepäämään.
Katsoisit taaksesi ja häviäisit vedon.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun pillussa?
Sulla joku pillussa, ja av-palstalle naputtelet vain?
Jaa niin mutta niinhän tekee aloittajakin siellä pillussasi ollessaan. On teillä seksielämä.
En ymmarra, hameenkatu, kai siksi et vo kulkkea, kon sinulla ei hametta,
niin mennikko oikkein?
Miksi kommenttini poistetaan???
EN VOI KÄVELLÄ HÄMEENKADULLA SIKSI, ETTÄ SIELLÄ ON LIIKE JOKA MYY OKSETTAVIA MASSA-KÅNKENEITA! Ei auta tieto ettei minun tarvitse käydä siinä liikkeessä, kuitenkin tiedän sen liikkeen olevan lähettyvilläni ja alan voida pahoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
EN VOI KÄVELLÄ HÄMEENKADULLA SIKSI, ETTÄ SIELLÄ ON LIIKE JOKA MYY OKSETTAVIA MASSA-KÅNKENEITA! Ei auta tieto ettei minun tarvitse käydä siinä liikkeessä, kuitenkin tiedän sen liikkeen olevan lähettyvilläni ja alan voida pahoin.
Ap
Kuinka kaukana liikkeestä sinun on oltava, jottet saa pahoinvoinnin väristyksiä?
Miten pystyt edes kirjoittamaan sanan Kånken oksentamatta näppikselle?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Arvasin! Pitänee harkita meedion uraa.
Eihän tie ole vaivainen. Sehän on valtaväylä, joka johtaa kaupungista pois, tai yhdistää kaupunkeja. Kaupunkien välillä ei ole katuja vaan teitä, eli tie on se oikeasti iso pitkä väylä. Ja sellainen ulosmenoväylä Helsingin Hämeentiekin on aikanaan ollut. Tampereen Hämeenkatu sen sijaan on selkeästi kaupungin sisällä kulkeva katu vain.