Hyväkroppaiset! Mitä teette sen eteen?
Minkälaista rääkkiä hyvän kropan ylläpitäminen vaatii? Olin äsken hiit-treenissä ja luulin olevani hyvässä kunnossa mutta en olekaan enää niin varma. Alkoi masentaa kun olin aivan loppu viivajuoksujen ja burpee-liikkeiden jälkeen samalla kun nämä hyväkroppaiset tekivät puolet nopeammin ja pitivät sitä basic treeninä :D
Kommentit (24)
Joka toinen päivä pari kilometriä juoksua ja joka toinen päivä 1 - 1,5 tuntia punttisalia. 56 vuotias olen.
Kahta eri asiaa kysyy ap. Kestävyyttä saa tietty treenaamalla.
Ulkonäköön taas treeni ei välttämättä juuri vaikuta. Hoikka ja sopivasti muodokas voi olla hyvin pitkään tekemättä varsinaisesti mitään urheilullista. Olen 44 v ja mielestäni erittäin hyväkroppainen, enkä treenaa lainkaan. Halonhakkuuta, sieniretkiä, siinä se. Perimä nääs sanelee nämä.
En tee mitään, tosin en pidä fitnesskroppaa hyvännäköisenä vaan sellaista perinteistä missivartaloa ja sellainen minulla on. Kuntoa on sen verran, että perusjumpan jaksan, mutta enempi urheilu ei kiinnosta. Hyvät geenit on osunut kohdalle.
Hyvät geenit ja aktiivinen elämäntapa, siinäpä ne suurimmat tekijät ehkä itselläni. Syön kylläkin aika epäterveellisesti, mutta en liikaa. Pelaan tennistä monta tuntia viikossa, ulkoilen koirien kanssa, teen pihatöitä, touhuan kaikenlaista "koko ajan" enkä juuri ehdi löhöilemään sohvalla. Ja geeneistä, äitini on 70-vuotias, ja hänellä on edelleen kaunis hoikka tiimalasivartalo, on aina ollut.