Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyitä (pelottavia) kauhutarinoita!

Vierailija
25.10.2016 |

Tytön vanhemmat lähtivät viikonlopuksi pois kotoa, ja tyttö jäi yksin. Hän alkoi katsoa kauhuelokuvaa sohvalla.
Ulkona satoi lunta ja ikkunan takana oli jo paksu kerros. Kun tyttö vilkaisi ikkunaan, hän näki sen takana seisomassa tummapukeisen miehen puukko kädessään. Tyttö pelästyi kamalasti ja veti peiton päänsä yli ja oli piilossa. Vähän ajan päästä tyttö kurkisti, ja mies oli siellä vieläkin. Tyttö otti vierestään puhelimen ja kutsui hiljaisella äänellä poliisit.
Poliisit saapuivat ja tyttö kertoi miehestä ikkunan takana. Poliisit menivät tarkistamaan asian, ja se tulivat takaisin, ja kertoivat, ettei lumessa ollut mitään jälkiä. Sitten yksi poliisi huomasi vesilammikon lattialla aivan sohvan vieressä. Hän kertoi tytölle: "Sinä et nähnyt miestä ikkunan takana. Sinä näit koko ajan hänen peilikuvansa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auer tappoi kaikki maailman ihmiset. LOPPU!

Vierailija
2/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klovni käveli kadulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo meni mustikkaan, ja aaargh, jäi sinne.

Vierailija
4/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klowni meni metsään ja aargh räjähti.

Vierailija
5/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy kielletty! T. Modet

Vierailija
7/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖÖ.

Vierailija
8/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja valittu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö oli yksin huoneessaan ja dildo puhkaisi pillun ja jäi sinne uumeniin jökkiin tarvittiin palokunta mutta palomiehet eivät jöpötykseltään saaneet mitään aikaan

The end

Kunnon kauhuelokuvassa/tarinassa on aina nuori/nuoria ja ripaus erotiikkaa, bravo!

Niin ja tuo olisi voinut tapahtua mökillä metsän keskellä tai illalla, kun tyttö oli lapsenvahtina.

Vierailija
9/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarin vanha äiti sairastui alzheimerintautiin. Eräänä iltana, kun Sari ajoi hoitokotiin katsomaan äitiään, tämä alkoi yhtäkkiä kertoa kummallista tarinaa.

Hoitohenkilökunta oli kertonut Sarille, että alzheimer-potilaat tarinoivat usein lapsuudestaan. Tarinat olivat eläväntuntuisia muistoja, joihin muistisairas oli muuttanut elämään. Tarinoissa 90-vuotiaan potilaan äiti ja isä olivat nuoria ja potilas itse oli lapsi.

"Meidän suvussa kulkee kirous. Äiti ja isä kertoivat niin", Sarin äiti sanoi yhtäkkiä puoliksi kuiskaamalla. Hänen ilmeensä oli pikkutytön: ihmettelevä ja salaperäinen.

"Mitä sinä oikein höpötät", Sari sanoi lempeästi ja kampasi hoitokodin kiikkutuolissa istuvan äidin harmaita hapsia.

"Ukki solmi katovuonna sopimuksen pirun kanssa, että seuraavana vuonna saataisiin kunnon sato", äiti jatkoi. Sari oli hiljaa.

"Sopimuksen ehtona oli että jokainen syntyvä tyttölapsi annetaan pirulle. Tässä sitä nyt ollaan. Pirun omana. Ja kyllä minä olen sen pistänyt merkille."

"Katsopas, miten kauniin huivin minä olen ostanut?", Sari kysyi, koska halusi vaihtaa puheenaihetta.

"Ja jos minä synnytän joskus naiseksi vartuttuani tyttölapsen, niin pirulle minä sen synnytän", äiti jatkoi.

Sari purskahti itkuun, otti käsilaukkunsa ja poistui huoneesta. Hän ehti vielä kuulla kiikkutuolin jalasten edestakaisen hyrinän ja äidin sanat: "Sellaista se on. Sellaista se on.", kunnes poistui itkien ulos rakennuksesta.

Vierailija
10/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo. Siellä on koti ja siellä on kolo ja peikolla pehmoinen olo.

Vierailija
11/42 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö käveli jostain illalla kotiin ja oikaisi hautausmaan kautta. Hän käveli reippain askelinja haistoi jotain outoa.

Hän ei osannut aavistaa mistä oli kyse kunnes kuuli hiljaista tytön ääntäjoka sanoi

"älä missään nimessä kävele polun päähän" tyttö katsoi ympärilleen, säikähti ja lähti juoksemaan.

Hän pääsi hautausmaan portille ja näki edessään vaalean n. 5-6 vuotiaan tytön aivan verisenä joka toisti, "mitä minä sanoin, näin sinulle käy" tyttö alkoi kirkumaan.

Aamulla tytön vanhemmat ihmettelivät miksei tytär palanut kotiin.

Vierailija
12/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingin Twitteristä poimittu, vapaa suomennos:

Olipa kerran Donald Trump, jolla oli 2-vuotiaan temperamentti. Hän halusi presidentiksi. Ja jotkut kannattivat häntä. 👻

Vierailija
13/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo meni metsään aarrggg söi sen!!

Vierailija
14/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran sen pituinen SE!

Vierailija
16/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://4.bp.blogspot.com/-wLP38SAGE1A/T-0dmTbWiCI/AAAAAAAAAxY/i7sMeH2B…

Mikäs hahmo tuo oikein on, joku kommari??? Eikö se tuossa yllytä juuri tappaamaan Suomen hallituksen jäseniä? Kulkeeko vapaana? JOs olis isänmaallinen olis varmaan jo linnassa.

Vierailija
17/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri Touko Aalto

Vierailija
18/42 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tuli kylään.

Vierailija
19/42 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran sara jonka äiti meni ostamaan maitoa

Vierailija
20/42 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi tarina jonka ite koin.

Olin kotona kaverin kanssa.Me oltiin eka pihalla ja soitettiin huvikseen numeroon 666.Sit me mentiin kattoo videoo ja pelaa ps4.Sit me mentiin sohvalle josta näkee suoraan takapihalle.Me oltiin siinä hetki puhelimil kubsit kuultiin outoi ääniä.Eka ei välitetty mut sitte ne alko häiritsee ja katottiin sitte ikkunaan josta näkee takapihalle ja nähtii joku 3m pitkä varjo jolla oli puukko.Me haettiin keittiöstä puukot mut ku me tultiin ulos nii se ei ollu enää siinä.Olin sillo 8-9 vuotta.Nii oli aika creepy kokemus.😳😱😖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme