Pelkään että jos oonkin lesbo
Vastakaa pliis apuja.
Ensinnäkin: mulla on avomies. Mä rakastan sitä, ja meillä on hyvää seksiä.
Mä oon kuitenkin nuoresta asti syttyny masturboidessa enemmän naisille ja jotku fantasiat naisista tuntuu joteki niiin paljon kuumemmilta ku kuvitelmat perus heteroseksistä. En tiiä onko siinä se vieraus vai tietty kiellettyys vai haluanko oikeasti naista. Myös katon naisten kroppia paljon enemmän ja pidän niitä yleisesti miehiä seksikkäämpinä. Kuitenkin ajatus seurustelusta ja romantiikasta naisen kanssa tuntuu vastenmieliseltä. Enkä kai vois nauttia seksistä mun miehen kanssa tai kokea romanttisia tunteita sitä kohtaan jos oisin ihan lesbo? Enhän? Mä haluaisin viettää vaikka koko loppu elämäni sen kanssa mutta pelkään etten voi jos oonkin lesbo. Miehistä en kiihotu sillä tavalla ku heteronaisen kuuluis, esim. poikakalentereista tai Magic Mike. Mut en oo ees ihastunu naiseen koskaan! Ja silti jotku late coming out stories ahistaa. Ja joo oon yli 20v.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen tosin sanoo ettei kiihotu mistään miehen kuvista, itsekin olen samanlainen.
-N22.
Myöntäisit nyt sinäkin olevasi lesbo. Jos sama sukupuoli kiihottaa enemmän niin olet lesbo ja sillä siisti. Mikä teitä kaappilesboja oikein vaivaa kun noin on tarve kieltää itsensä?
Nämä kaappilesbot ja leikkibissenaiset ovat heterosuhteiden pahin syöpä.
Hankkikaa miehet OIKEA HETERO nainen. Jos oikeasti tykkää miehistä niin haluaa myös imeä spermat nieluun.
M21 Homo
Mä en oo ikinä tullu kaapista ja pidän mun hetero kulissei pystys ja tällä hetkellä seurustelenkin miehen kanssa. Mutta kyllä itse tiedän olevani bi ja minulla on ollutkin kerran suhde naisen kanssa. Ajattelen sen välillä kuitenkin olevan vain poikkeus sillä muiden naisten kanssa en ole ikinä hallunut/uskaltanut? Edetä sen pidemmälle.
Tämä bi kokeilu kesti noin vuoden verran kun olin toisella paikkakunnalla töissä. Palattuani kuitenkin takaisin kotikaupunkiini, en ole ikinä uskaltanut tuttavieni edessä tuoda tätä esille.
En häpeä omaa seksuaalisuutani, mutta välillä edelleen itse sen kanssa taistelee ja siksi ehkä en siitä niin mielellään puhu. Seksuaalisuuteni on ollut aina monimutkainen sillä välillä en kiinnostu naisista lainkaan ja välillä taas himoitsen naisia. Luulen kuitenkin että monet täysin heterot voivat ihastella naisten vartaloa, mutta ei silti olisi valmis ihan niihin pillun nuolemis hommiin!
Sama "ongelma" täälläkin. Olen nyt ja aina ollut heterosuhteissa, mutta oma seksuaalisuus mietityttää aika ajoin.
Seksin tai romantiikan ajattelu naisen kanssa ei ällötä (päinvastoin). Olen myös ollut ihastunut naisiin lukemattomia kertoja, joskin ihastumiset ovat aina olleet ns etäisiä ulkonäköön ja päässäni rakentuneihin mielikuviin liittyviä ihastumisia. Siksi kai en tiedäkään, että olenko oikeasti lesbo vai en. Ovatko ihastumiset fantasiaa ja mielikuvitusta, ja tosi paikan tullen jänistäisinkin? Epäilyttävää on myös se, että kaikki ihastukset ovat kohdistuneet todella "äijämäisiin" naisiin. Jos olisin lesbo, kai olisin kiinnostunut naisellisista naisista?!
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ite tiedät mikä oot
Muista - pillu maistuu pahalta!