Tavaratalon myyjä vastaa myös kysymyksiin, mikäli kiinnostaa.
Kommentit (12)
Olen sosiaalinen ja pidän ihmiskontakteista. Työssäni olen iloinen ja auttavainen. Juttelen yleensä asiakkaiden kanssa paljon, en vain rahasta.
Työvuoroon sisältyy aamuisin tavaran purkamista hyllyyn, asiakkaiden auttamista ja rahastusta. Työhön sisältyy myös paljon kiirettä ja joskus hiiltyneitä asiakkaita.
pienet liput rinnassa josta naki mita kielia puhuu. Onko viela tallain?
Kesällä vähän enemmän, koska sunnuntaisin auki.
Vanhoista kurpista: taitaa meidän osasto olla siitä niin erinomainen, että siellä ei moista esiinny =))
Ja kyllä meillä on kyltissä vielä liput. Mutta nykyään niitä ei sallita olevan kolmea enempää. Jos siis osaat enemmänkin kieliä, puhut niitä ilmaiseksi, mikäli haluat puhua.
omassa tapauksessani moiseen epäilyyn ei koskaan ole ollut aihetta. lapsen kanssa toki joutuu liikkumaan vähän oudosti - herättääkö tämä epäilyksiä?
Onko pakko kaikkien myyjien viela puhua ruotsia?
Onko ihanaa olla kaupassa kun se ei ole vielä auki tai mennyt jo kiinni?
Omituisesti käyttäytyvä ihminen yleensä pistää silmään. Lastenvaunuja tuijotan vain siksi, että yleensä niissä istuu tai makaa suloisia pikkuisia =))
silloin kun itse olin vielä siellä töissä, lisiä sai kahdesta kielestä (esim. englanti ja ruotsi) korkeintaan 5% kustakin ja kahdesta muusta kielestä (esim. ranska ja venäjä) 2,5% kustakin.
se kannusti mielestäni puhumaan ja opiskelemaan kieliä ja käyttämään niitä asiakaspalvelussa. ne taisivat olla niitä vanhoja, hyviä aikoja (paitsi ne kurpat olivat ihan mahdottomia!).
Jos osaat enemmän kieliä ja haluat niitä käyttää, ei työnantaja maksa niistä lisää. Siitä ilmaiseksi puhumisen termi.
On ihanaa olla töissä silloin, kun kauppa ei ole auki. Silloin voi rauhassa tehdä ne askareet, joita ei voi tehdä kun on asiakkaita. Esim. Hyllyjen tavaroitus.
Ollut kuitenkin myyjänä vuodesta 2000.