Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan oo kehittänyt mitään toista tapaa puuduttaa ikeniä kuin ruiskuttamalla neulalla?

Vierailija
24.10.2016 |

Pitäis varata aika viisaudenhampaan poistoon, mutta pelkään puudutusta ihan hirveästi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikenet voi puuduttaa muutenkin, mutta kun pitää sen hampaan juuret ja hermot saada puutumaan.

Vierailija
2/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä puuduttavat ensin geelillä pistokohdat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ne käyttää sellaista puudutusgeeliä, jonka jälkeen laitetaan vasta se neulanen. Ei satu ja pystyn ottamaan puudutuksen, vaikka olenkin lievästi neulakammoinen. Suosittelen muutenkin valitsemaan puudutuksen, sillä se viisaudenhammasta poistettaessa tuleva kipu on 10 kertaa pahempi.

Vierailija
4/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota ottamaan puudutusta jos sitä pelkäät. Anna mennä ilman vaan!

Vierailija
5/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viisaudenhampaan poistamisessa ole pakko käyttää puudutusta.

Vierailija
6/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MisterBoogie99 kirjoitti:

Yleensähän ne käyttää sellaista puudutusgeeliä, jonka jälkeen laitetaan vasta se neulanen. Ei satu ja pystyn ottamaan puudutuksen, vaikka olenkin lievästi neulakammoinen. Suosittelen muutenkin valitsemaan puudutuksen, sillä se viisaudenhammasta poistettaessa tuleva kipu on 10 kertaa pahempi.

Ei mulle oo ikinä laitettu mitään puudutusgeeliä. :( viimeks pääs itku jo siinä vaiheessa, kun ne otti sen neulan esiin, mikä sinänsä on ironista, kun mulla on kuitenkin lävistyksiä, eikä niiden ottamisessa ollut ongelmaa.

Ap

Vierailija
7/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeitä vaan etukäteen jahammas pois. Normaaleissa paikkaus porauksissa en käytä puudutusta, enkä edes särkylääkkeitä. Kysy lääkäriltä mitä lääkkeitä hän suosittelee.

Vierailija
8/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MisterBoogie99 kirjoitti:

Ei mulle oo ikinä laitettu mitään puudutusgeeliä. :( viimeks pääs itku jo siinä vaiheessa, kun ne otti sen neulan esiin, mikä sinänsä on ironista, kun mulla on kuitenkin lävistyksiä, eikä niiden ottamisessa ollut ongelmaa.

Ap

Sulla valitettavasti neulapelko, oikeasti puudutus ei juurikaan satu.

Vierailija
9/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkylääkkeitä vaan etukäteen jahammas pois. Normaaleissa paikkaus porauksissa en käytä puudutusta, enkä edes särkylääkkeitä. Kysy lääkäriltä mitä lääkkeitä hän suosittelee.

Multa ei oo ikinä kysytty haluanko puudutusta ja viimeks, kun sanoin etten halua, että puuduttavat niin siltikin puuduttivat.

Vierailija
10/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa ei oo ikinä kysytty haluanko puudutusta ja viimeks, kun sanoin etten halua, että puuduttavat niin siltikin puuduttivat.

Tää siis ap

Vierailija
11/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä mitään geelejä laitettu kun hammasimplantti laitettiin alhaalle eturiviin, Koko toimenpide oli helvettiä, 3 leikkausta ja nuo puudutuspistokset olivat aivan kamalia, jäi pieni neulakammo niistä.

Vierailija
12/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä geeliä pitää itse tajuta pyytää. Se on aika kallista, siksi sitä ei tyrkätä automaattisesti

Vierailija
13/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä geeliä pitää itse tajuta pyytää. Se on aika kallista, siksi sitä ei tyrkätä automaattisesti

Luulis, et laittaisivat, kun näkee asiakkaan pelkäävän puudutusneulaa.

Ap

Vierailija
14/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se neula on ihan kamala! Ei satu mutta mulle nostaa aina kylmän hien koska kammoan neuloja ja ajatus neulan tunkeutumisesta kudokseen on iljettävä.

Vierailija
15/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä geelillä on lähinnä lumevaikutus ja laitetaan lapsille että suostuvat helpommin ottamaan neulapuudutuksen

Vierailija
16/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran puudutettu enne porausta ja mä en edes tuntenut kun se laittoi sen. Eikä siis ollut mitään geelejä ensin. Joko oli sellainen kohta ettei sattunut tai taitava laittaja. Niin ja mulla on ihan kamala neulakammo. Verikokeissa pyörryn/lähes pyörryn kun pelottaa niin. En katsonut neulaa, pidän yleensä silmät kiinni koko hml istunnon ajan etten näkisi niitä instrumenttejä.

Vierailija
17/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Sain itse poiston hoidettua ilman puudutusta ainakin. Onko se joissain paikoissa pakollista vai mistä kyse?

Vierailija
18/21 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo heti sisään kävellessä, että pelkää sitä puudutuspiikkiä ja toivoo, että hoitajat varottaisivat ennen kuin aikovat ottaa sen esiin, että tietää sulkea silmät. Helpommalla pääsee kun ei näe sitä.

Tsemppiä!

T. Toinen puudutuspiikkikammoinen

Vierailija
19/21 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt poistattamassa sen viisaudenhampaan ja ensimmäistä kertaa elämässä se puudutus ei sattunut. :)

Ap

Vierailija
20/21 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne neulat on nykyään paljon pienempiä ja ohuempia kuin ne oli vielä joskus 10 v sitten. puudutuksen pistäminen ei satu enää juuri yhtään, ja olen todella hammaslääkäripelkoinen. pyydä rauhoittavaa etukäteen, jos pelkäät paljon, yksityisellä olen ainakin saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi