Mitä pojalle päälle 1-vuotiskuvaan?
Olen tilaamassa pojalleni 1-vuotiskuvaus -aikaa ja olen pyöritellyt mielessäni erilaisia asukokonaisuuksia, mutta toistaiseksi en ole vielä päätynyt mihinkään.
Mitä teidän/tuttavienne poikalapsilla on ollut päällä 1-vuotiskuvassa? Juhlavaatteetko (kauluspaita ja suorat housut tms) vai jotain vähän rennompaa?
Kommentit (5)
tyyliin valkoinen kauluspaita ja kraka.
pojalle, siis juhlavampaa vai tavallista, mutta pari vinkkiä:
Suosi yksiväristä vaatetusta/hillittyjä kuoseja, esim. joku raitapaita ok. Kannattaa myös unohtaa paidat joissa on jokin kuva edessä, sillä se saattaa näyttää tyhmältä jos jää kuvassa " ryttyyn" (siis jos paita putussa...) tai sitten jos lapsesi pään alla loistaa paidassa puuhapeten keltainen kypärä ja silmät, mutta muuta kuvaa ei koska esim. lapsen kädet edessä tmv.
Itse laittaisin siistit vaatteet, en mitään jyhlavaatteita, mutta hieman tavallista paitaa juhlavammat vaattet... Ja voihan sen kuvan ottaa vaikka nakunakin...;) (jos siis ei mikään tarha kuva kyseessä...;)
saa toki olla paria kolmea väriä, yksivärisellä tarkoitin esim. paitaa jossa sataa eri väriä...
meidän tytön yks vee kuvista tuli aivan ihanat. tytöl oli päällä hihaton mekko, ei alla mitään paitaa tai sukkahousuja. pikku lapsilla on ihanan pyöreät jalat,varpaat yms ja (yleensä)kaunis iho. Hyvä kuvaaja osaa näitä hyödyntää ja saa kuvista ihania:) valitse jotain muuta ku mustaa tai valkoista vaatteeksi.
Tiedätkö, paitaa, housua jne? Vaan oikeesti: Mistä kukaan täällä tietää millanen sun poikas on. Mä laittasin sellaiset kamppeet, että muksun persoonallisuus tulis jollain lailla esille.