173cm/63 kg. Olenko hoikka? :/
Kolmen raskauden myötä kertynyt muutama kilo ylimääräistä. Ennen lapsia painoin 58 kg ja olin tosi timmi. Näkevätkö ihmiset minut yhä hoikkana noilla mitoilla? Vyötärö ei enää erotu yhtä hyvin :/ Tiedän, että liikunnalla saisin itseni kuntoon nopeasti, nyt vain ei ole aikaa kuin satunnaiseen lenkkeilyyn (lapsilla ei hoitajaa) Mielipiteitä tulemaan :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kun mä painoin 64 kiloa ja oon siis 175cm pitkä, ihmiset kyseli syönkö mitään ja kauhistelivat "kauhee ku oot laiha". Eli varmasti oot hoikka ja just hyvä. Tai et ainakaan liikaa paina ja on varaa painaa enemmänkin. Älä ainakaan laihduttaan ala!
Taidat olla ruumiinrakenteeltasi miesmäinen.
Mun rasvaprosentti on alle 17 mikä on naiselle suht alhainen ja mulla on suunnilleen samat mitat. Liikun ja työssäkin tulee liikuntaa. Ja kuulen samaa olet hoikka juttua. Eli kyllä voi olla hoikka noissa mitoissa. Ei laiha mutta en haluaisikaan olla laiha ja menettää lihasmassaa.
Kun mä painoin 64 kiloa ja oon siis 175cm pitkä, ihmiset kyseli syönkö mitään ja kauhistelivat "kauhee ku oot laiha". Eli varmasti oot hoikka ja just hyvä. Tai et ainakaan liikaa paina ja on varaa painaa enemmänkin. Älä ainakaan laihduttaan ala!