Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi kaunis rauhallinen paikka, paljon järviä ja edullisia asuntoja?

Vierailija
23.10.2016 |

Kertokaa, aion muuttaa sinne. Kunhan löytyy kauppa, kampaamo ja jonkinlainen apteekki ja lähimpään terveyskeskukseen on alle 50 km, se riittää. Alkoa en tarvitse.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivalkoski :)

Vierailija
42/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ähtäri. Kohtuullinen matka isoihin kaupunkeihin, Seinäjoki, Jyväskylä ja Tampere. Järviä on alueella satoja, kesällä enemmän porukkaa kun on turisteja eläintarhalla ym. Ja Tuuri on naapurikunta, eli Keskisen ympärillä on kaikki kaupat mitä tarvii mitä Ähtärissä ei ole. Olen itse asunut muutaman vuoden Ähtärissä ja sinne voisi kyllä muuttaa jos työpaikka olisi molemmille. Ainoa huono puoli on mäet, niitäkin piisaa kun eepeen lakeudet loppuu sinne Töysän puolelle ja Ähtärin maisemat on jo kuten Keski-Suomessa.

Mäet ei ole huono puoli. Olen asunut Kuopion Puijonlaaksossa. Kiva paikka asua, mutta nyt haluan jonnekin muualle kuin kaupunkiin. Ainoa huono puoli tuossa Puijonlaaksossa oli se, että ylämäki oli työpäivän jälkeen, päinvastoin olisi ollut parempi. Mutta Kuopiossa se nyt menee noin, jos on keskustassa töissä. Ähtäri olisi muuten listalla korkealla, mutta siellä on yksi pieni ongelma, mitä en tässä halua kertoa. Siellä asuu yksi ihminen, jonka kanssa en halua asua samalla paikkakunnalla, mutta jo kerron tarkemmin, hänet ehkä tunnistetaan, minua ei niinkään. Ei hänessä mitään vikaa ole, mutta on vain liian tuttu. 

Vierailija
44/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virroilla en ole koskaan käynyt. Näitä Tampereelta Pohjoiseen meneviä pikkukuntia olen miettinyt kyllä paljonkin. Ei olisi liian lähellä lapsia, mutta ei liian kaukanakaan. 

Vierailija
45/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virrat. "Kylällä" kaikki tarpeellinen, jos ei riitä, niin Vesa Keskisen ostosh*elv, siis paratiisin on 40km, sekä 100km Tampereelle, Seinäjoelle ja Jyväskylään.

Ja bonuksena Seinäjoelle avataan kohta (2018 tai 2019, alkavat rakentaa ensi syksynä ja valmista tulee 1-1,5v) ;)

Vierailija
46/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkeakoski

Vierailija
47/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virrat. "Kylällä" kaikki tarpeellinen, jos ei riitä, niin Vesa Keskisen ostosh*elv, siis paratiisin on 40km, sekä 100km Tampereelle, Seinäjoelle ja Jyväskylään.

Ja bonuksena Seinäjoelle avataan kohta (2018 tai 2019, alkavat rakentaa ensi syksynä ja valmista tulee 1-1,5v) ;)

Äsh, loppu jäi. Avataan siis Ideapark, isompi kuin Oulun oma.

Vierailija
48/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkamo

Vierailija
49/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pikkukunta Jyväskylän läheltä.

Tai Säynätsalo. Siellä on kyllä se Alvar Aallon kunnantalo, kesällä voi olla turisteja jonkin verran?

Vierailija
50/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanada. Katsopa vaikka Kanadan karttaa tarkemmin Google Mapsin välityksellä. Järviä on aivan valtava määrä, saattaa olla jopa enemmän kuin Suomessa.

Juu, saattaa olla. :D Enemmän kuin muualla maailmassa yhteensä. Venäjälläkin on paljon, paljon enemmän kuin Suomessa. Suomessa on pinta-alaan nähden kohtalaisesti.

Vierailija
51/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virroilla en ole koskaan käynyt. Näitä Tampereelta Pohjoiseen meneviä pikkukuntia olen miettinyt kyllä paljonkin. Ei olisi liian lähellä lapsia, mutta ei liian kaukanakaan. 

Kuru, riittääkö sinulle järveksi Näsijärvi?

Vierailija
52/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tulossa ehdottamaan jo ekoina mainittuja Etelä-Savon kuntia, kuten Mäntyharju, Hirvensalmi ja Pertunmaa. Mökkikuntia, peruspalvelut turvattuja, 5-tie vieressä, pääkaupunkiin 2h ajomatka ja järviä ja halpaa rantaa paljon. Mikkelin toisella puolella sitten Ristiina ja Puumala sekä Kangasniemi.

Vierailija
53/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere. Rauhallinen pikkukaupunki mutta erinomaiset palvelut. Kaupungin alueella noin 200 järveä.

Vierailija
54/54 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pielavesi täyttää kaikki kriteerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi