Hoikka vyötärö ja pieni maha, mutta tissit pilaa ne.
Minulla on kapea vyötärö, eikä pömppömahaa nimeksikään, eli keskivartalo hyvällä tolalla. Tissit kuitenkin pilaa tilanteen. Tissit nostavat kaikki paidat vatsan ja vyötärön seudulta jotenkin kummallisella tavalla ylös, siten että paita ei laskeudu tissien alta ollenkaa vaan näyttää kuin olisi kamalan paksu vyötärö ja iso maha. Vaikka ostaisin ihonmyötäisiä tai muotoonleikattuja paitoja, niin yhden pesun jälkeen käy sama. Näytän siis paita päällä varmaan 20 kiloa paksummalta kuin olen, ja kiva kapea vyötärö katoaa täysin :( . Olen kai suunnilleen tiimalasi, mutta vaatteet päällä muutun palloksi tai omenaksi. Onko kellään samaa ongelmaa? Mistä löytää paitoja, jotka ei roikkoisi tissien alta kuin säkit tai raskauskaavut?
Kommentit (11)
Miten mahdollista,tuohan vaikuttaa tiimalasikropalta.
Se johtuu siitä, että paidoissa ei oo enää mitään leikkauksia. Tissit nostaa paitaa ylös ja eteen.
Jos olet tiimalasivartalo (eli povesi on ns. uhkea), sinun on vain etsittävä sellaisia vaatteita, jotka ovat leikkaukseltaan tyköistuvampia vyötäröltä tai vaihtoehtoisesti käytettävä vyötä väljempien mallien kanssa, AP. Valitettavasti kaikki vaatteet eivät sovi kaikille vartalomalleille, ja sinua mitä ilmeisemmin ei imartele tällä hetkellä pinnalla oleva väljälinjainen muoti.
Hyvä materiaali ja kunnon leikkaus. Vaihtoehtoisesti korkeavyöräiset housut/hame ja paita sisään.
Itse suosin vöitä esim. mekon päällä, jos tarvitsee näyttää hyvältä.
Vyöt, paita hameen sisään jne. Mekoissa pitää olla muotolaskokset jne.
Vierailija kirjoitti:
Panisin ja lujaa
Nii just, sitähän tässä juuri sinulta kysyttiin. Sisälukutaito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisin ja lujaa
Nii just, sitähän tässä juuri sinulta kysyttiin. Sisälukutaito?
Sinua en panisi, vaikutat ikävältä ihmiseltä.
Kuule, ihan sama pätee takapuoleenkin.
Sama ongelma! Kietaisumalliset paidat ja kietaisumekot toimivat, niillä saa vyötärön esiin. Ja tosiaan, rintavuuden ansiosta näyttää helposti heti pullealta vaikka uuma olisi hoikka...
V-kaula-aukot ja pitkät riipukset jotka luovat saman v-muodon näyttävät myös hyviltä rintavilla.