Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hedelmätön mies ja haluaisin lapsia

Vierailija
23.10.2016 |

Mitenköhän tämä onnistuisi? Biologisia lapsia en voi saada, eikä mulla ole puolisoa. Olen 28-vuotias. Onkohan tässä toivoa? Uusperhekuvio tuntuisi jotenkin ilkeältä, kun itse kasvoin sellaisessa, eikä se ollut millään tavalla hyvä juttu kenellekään. Biologialla ei ole niin väliä, mutta isäksi haluaisin jollain tavalla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hoivan antamisen halua ja haluat ensin vaikka käyttää tätä taitoasi, sinunkaltaisia miehiä tarvitaan kipeästi mm. miespuolisena kavereina yh-äitien pojille ja tytöille. Ota ytettä vaikka Pienperheyhdistykseen.

Vierailija
2/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hoivan antamisen halua ja haluat ensin vaikka käyttää tätä taitoasi, sinunkaltaisia miehiä tarvitaan kipeästi mm. miespuolisena kavereina yh-äitien pojille ja tytöille. Ota ytettä vaikka Pienperheyhdistykseen.

Tuohan on ihan hyvä idea. Joskus muuten mietinkin näitä juttuja, kun näin jonkun ilmoituksen. Itselleni tuollaisella olisi ollut iso merkitys, kun olin lapsi. Pitää tutkia asiaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet hedelmätön? Luontaispuolelta voi löytyä konsteja, vaikka olisi lääketieteellisissä tutkimuksissa todettu "lapsettomaksi"...

Vierailija
4/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö perunamuusia ja tölkkilihapullia ja sitten menet lähi pubiin etsimään ensin joku nainen

Vierailija
5/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet hedelmätön? Luontaispuolelta voi löytyä konsteja, vaikka olisi lääketieteellisissä tutkimuksissa todettu "lapsettomaksi"...

Millähän tapaa ne luontaishoidot voisivat olla avuksi miehelle, jolla ei ole siittiöitä?

Vierailija
6/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jotain tietoa ensi alkuun: http://natural-fertility-info.com/mens-fertility

Me olimme "selittämättömästi lapseton" pariskunta eikä syytä löytynyt kummastakaan, mutta niin vain useiden vuosien yrityksen ja itsemme hoitamisen jälkeen tulinkin raskaaksi, vaikka lääkäreiden tuomio oli, että emme koskaan tulisi onnistumaan ilman lapsettomuushoitoja.

Googlaa esim. natural treatment of male infertility.

Vierailija
7/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt parisuhteeseen, voit mahdollisesti saada hedelmöityshoitojen avulla biologisia lapsia, tai sitten lahjasiittiöiden avulla. Jos et, niin uskoisin, että sijaislapsen voi saada myös yksinäinen mies, jos täyttää vaatimukset ja käy kurssit. Sitten yksi vaihtoehto voisi olla sopimus yksinäisen naisen tai naisprin kanssa.

Vierailija
8/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika lailla "eunukki" biologisesti, joten mun ei ole mahdollista lisääntyä.

Ap

Vierailija
9/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän tapaa ne luontaishoidot voisivat olla avuksi miehelle, jolla ei ole siittiöitä?

Mm. sinkin puutos voi aiheuttaa sitä, että ei ole siittiöitä tai niitä on hyvin vähän tai ne liikkuu todella huonosti.

Kannattaa mittauttaa vitamiini- ja hivenainetasot. Funktionaaliselta lääkäriltä saa lähetteen laajaan pakettiin, jossa mitataan melko kattavasti monia eri vitamiineja ja hivenaineita. Lähetteellä siitä muistaakseni saa kela-korvauksen. Ilman lähetettäkin sen saa (MDD:ltä, maksaa muistaakseni n. 800 euroa?).

Vierailija
10/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki tuhkamunalukolle kirjoitti:

Syö perunamuusia ja tölkkilihapullia ja sitten menet lähi pubiin etsimään ensin joku nainen

Ei käy, olen kasvissyöjä (sillä ei ole tekemistä hedelmättömyyteni kanssa). Toisaalta syötän kissoilenikin liharuokaa, joten kaipa voisin kissanruokatölkkien sekaan napata välillä naiselle lihapullatölkin, jos naiset pitävät tölkkilihasta.

Ap

Vierailija
11/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika lailla "eunukki" biologisesti, joten mun ei ole mahdollista lisääntyä.

Ap

Niin millä tavalla eunukki? Aika paljon voi ihan oikeasti olla korjattavissa.

Mitä tutkimuksia sulle on tehty ja mitä niissä on todettu? Luitko tuota linkkiä?

Vierailija
12/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sun kivekset siis oikeasti poistettu/niitä ei ole? Vai tarkoititko tuota vain ns. sanontana tai synonyymina hedelmättömälle? Jos eka, niin olen pahoillani luontaispuolen "tuputuksesta"...

Tuo yh-äitien lapsien kaveriksi ryhtyminen oli hyvä idea!

Vierailija
13/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päädyt parisuhteeseen, voit mahdollisesti saada hedelmöityshoitojen avulla biologisia lapsia, tai sitten lahjasiittiöiden avulla. Jos et, niin uskoisin, että sijaislapsen voi saada myös yksinäinen mies, jos täyttää vaatimukset ja käy kurssit. Sitten yksi vaihtoehto voisi olla sopimus yksinäisen naisen tai naisprin kanssa.

Musta tuntuisi jotenkin pahalta sitoa lapsia haluava hedelmällinen nainen itseeni. Ihme syyllisyyttä. Asiat menee heti monimutkaisiksi kun alan ajattelemaan. Mutta toki joku sopimus yksinäisen naisen tai naisparin kanssa voisi olla ok, jos on varma, ettei he sitten äkkiä lähde jonnekin ja unohda tätä setäparkaa.

Pitää myös tutkia tätä sijaislapsihommaa. Olen miettinyt sitäkin, olisiko musta isäksi vammaiselle lapselle. Parin vuoden päästä ehkä.

Ap

Vierailija
14/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sun kivekset siis oikeasti poistettu/niitä ei ole? Vai tarkoititko tuota vain ns. sanontana tai synonyymina hedelmättömälle? Jos eka, niin olen pahoillani luontaispuolen "tuputuksesta"... <3

Tuo yh-äitien lapsien kaveriksi ryhtyminen oli hyvä idea!

No, kiveksiä ei ole. Luontaistuotteet ei siis voi oikein auttaa tähän.

Näen tosiaan henkisen puolen biologista tärkeämpänä. Muakin kaverini vanhemmat taisi kasvattaa enemmän ihmisen suuntaan kuin biologiset vanhempani. Olisi hienoa, jos mulla voisi olla johonkuhun sellainen vaikutus.

Ap

Vierailija
15/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troll troll trolli ttoll. Trolli trolli trolli troll

Vierailija
16/18 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jotain tietoa ensi alkuun: http://natural-fertility-info.com/mens-fertility

Me olimme "selittämättömästi lapseton" pariskunta eikä syytä löytynyt kummastakaan, mutta niin vain useiden vuosien yrityksen ja itsemme hoitamisen jälkeen tulinkin raskaaksi, vaikka lääkäreiden tuomio oli, että emme koskaan tulisi onnistumaan ilman lapsettomuushoitoja.

Googlaa esim. natural treatment of male infertility.

Nainen kävi vieraissa, sitä ei vain tässä kerrottu.

Vierailija
17/18 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. sinkin puutos voi aiheuttaa sitä, että ei ole siittiöitä tai niitä on hyvin vähän tai ne liikkuu todella huonosti.

Kannattaa mittauttaa vitamiini- ja hivenainetasot. Funktionaaliselta lääkäriltä saa lähetteen laajaan pakettiin, jossa mitataan melko kattavasti monia eri vitamiineja ja hivenaineita. Lähetteellä siitä muistaakseni saa kela-korvauksen. Ilman lähetettäkin sen saa (MDD:ltä, maksaa muistaakseni n. 800 euroa?).

Mitä merkitystä on miehen, joka on steriili, tietää vitamiini- ja hivenainetasonsa? Ja maksaa sittä vielä melkein tonnin!

Vierailija
18/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat uusperhekuviolla? Vuosittain syntyy 2000 isätöntä lasta. Et siis voisi kuvitella parisuhdetta naisen kanssa, jonka lapsen isä on irtisanoutunut isyydestään jo raskaudesta kuullessaan?